Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dump samboer og la gutten velge selv! Han er over lavalderen, men jeg kan forstå at enkelte sannsynligvis vil dømme deg likevel..

Det er ditt liv, og ditt valg.. Du må leve med konsekvensene i fremtiden, uansett hva du velger.

Skrevet

Å påstå at jeg elsker spenningen var en bastant påstand fra en fremmed person. Jeg hater virkelig denne situasjonen. Jeg gråter ofte, og har mye vondt i magen. Tenker på dette nesten hvert sekund, og er så sliten og frustrert. ts 

Anonymous poster hash: 1086d...c2f

Kjære vene TS, ikke fremstill deg selv som et offer uten valg- og handlingsmuligheter.

Anonymous poster hash: 70476...a64

• Liker 22
Skrevet

PS: Dersom du ikke mestrer problemstillinger som angår andre, tenk på dette: Hvordan tror du din familie, dine venner og din (mest sannsynlig felles med din evt. ekssamboer) omgangskrets vil reagere? Hvordan tror du det vil bli å fortsette i jobben din som lærer? Hvordan vil det bli å forholde seg til kollegaer?

Og en problemstilling til knyttet til din stesønn... Dersom dere skulle bli sammen, hvor skulle han bo? Skulle dere flytte sammen med en gang og så skulle du forsørge ham?

Anonymous poster hash: 70476...a64

Jeg vet at mine venner kommer til å miste respekt for meg. Mest sansynlig en del av mine familiemedlemmer også. Jeg har heldigvis få venner i samme omgangskrets som samboeren min, og det er helt greit om de skulle vende meg ryggen.

I og med at gutten er over seksuell lavalder, regner jeg ikke med at dette vil få noen konsekvenser på jobb. Kolleger på jobben min har ikke et nært forhold og folk er litt bryske mot hverandre. Om de skulle bli enda litt mer bryske nå, gir jeg rett og slett F i.

Jeg hadde tenkt å finne en leilighet til oss med en gang, ettersom faren mest sannsynlig vil ha meg ut av huset. Jeg skal selvsagt forsørge ham. ts  

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at mine venner kommer til å miste respekt for meg. Mest sansynlig en del av mine familiemedlemmer også. Jeg har heldigvis få venner i samme omgangskrets som samboeren min, og det er helt greit om de skulle vende meg ryggen.

I og med at gutten er over seksuell lavalder, regner jeg ikke med at dette vil få noen konsekvenser på jobb. Kolleger på jobben min har ikke et nært forhold og folk er litt bryske mot hverandre. Om de skulle bli enda litt mer bryske nå, gir jeg rett og slett F i.

Jeg hadde tenkt å finne en leilighet til oss med en gang, ettersom faren mest sannsynlig vil ha meg ut av huset. Jeg skal selvsagt forsørge ham. ts  

Jeg tviler fortsatt på om dette er seriøst, men...

En 17-åring er fortsatt i utvikling, og det er ikke mange voksne som fortsatt er i sammen med den de var sammen med som tenåring. Sjansen er derfor stor for at hvis dere i det hele tatt blir sammen, så vil han vokse fra deg og ønske noe annet om et par år. 

Vil det da være verdt det for deg å ha mistet så mye som du kan miste? Og at du kanskje også har ødelagt noe av forholdet mellom far og sønn for alltid? (Du sier at du "tror" de er såpass nære, men selv om de fortsatt vil ha kontakt, så betyr ikke det at dette ikke vil lage sår). 

Hvis du mener at ditt ønske om å være sammen med ham er verdt all smerten som antagelig vil komme både for deg, hans far og sønnen selv, så kjør på. Men da er det ikke det spor synd på deg i fremtiden, og du må se deg selv i speilet hver dag som en utrolig egoistisk person.

Anonymous poster hash: 805a9...0cb

• Liker 4
Skrevet

I all verden som folk klikker i vinkler. Man kan da ikke noe for hva man føler for en annen person.

• Liker 4
Skrevet

Dette er ikke greit og det vet du selv også - ellers hadde du ikke skrevet her. En gutt på 17 år er et barn ennå, moden eller ei. Jeg hadde ikke syntes det var greit om du var 25 år heller. Utviklingen fra 17 - 25 er stor.

Jeg syntes også det er perverst å tenke på (håper jo det er tull) at du utsetter han for å se deg naken og høre deg stønne. Stakkars barn/gutt.

Hva ville du ha sagt hvis du hadde ei jente på 17, som ble forført av en mann på 34/38???? Ekkelt???

• Liker 12
Skrevet

Jeg synes ikke man skal fokusere så mye på aldersdorskjell, men det kommer jo helt an på hvor forskjellen ligger. Er den ene 25 år og den andre 42 år så går jo begge under kategorien voksen, men i ditt tilfelle er det snakk om en tenåring og en voksen. Der kan jeg rett og slett ikke se noe særlig fremtid, gutten er jo nettopp konfirmert og ikke ferdig med videregående. Han er langt i fra klar for å gå rett i fra gutterommet til et seriøst forhold med en voksen person som er et helt annet sted i livet. 

Anonymous poster hash: 2facd...aa3

Jeg er i prinsippet enig med deg. Det er bare det at denne gutten er så ufattelig moden og voksen. På mange områder er han mer moden og reflektert enn faren sin! Jeg glemmer stadig vekk at han bare er 17 år.

Det er derfor jeg i det hele tatt lufter tanken på om at han kan være i stand til å være i et forhold med en voksen. Hadde han vært mindre moden, hadde jeg ikke tenkt tanken engang. ts 

• Liker 2
Skrevet

TS burde slutte å høre hva andre kjipe folk sier. Hun og han er over lovlig alder. Han er bare stesønn. Ikke samme blod. Så bare å knulle han ts..

Anonymous poster hash: 94065...ffc
  • Liker 2
Skrevet

I all verden som folk klikker i vinkler. Man kan da ikke noe for hva man føler for en annen person.

Nei, man kan ikke for hva man føler for en annen person. Men man kan noe for de valg man gjør.

• Liker 15
Skrevet

En 17-åring er fortsatt i utvikling, og det er ikke mange voksne som fortsatt er i sammen med den de var sammen med som tenåring. Sjansen er derfor stor for at hvis dere i det hele tatt blir sammen, så vil han vokse fra deg og ønske noe annet om et par år. 

Vil det da være verdt det for deg å ha mistet så mye som du kan miste? Og at du kanskje også har ødelagt noe av forholdet mellom far og sønn for alltid? (Du sier at du "tror" de er såpass nære, men selv om de fortsatt vil ha kontakt, så betyr ikke det at dette ikke vil lage sår). 

Hvis du mener at ditt ønske om å være sammen med ham er verdt all smerten som antagelig vil komme både for deg, hans far og sønnen selv, så kjør på. Men da er det ikke det spor synd på deg i fremtiden, og du må se deg selv i speilet hver dag som en utrolig egoistisk person.

Jepp,  det eneste er  at jeg tviler sterkt på at forholdet varer noe mer enn ett par mnd.

Anonymous poster hash: 4d436...e70

Skrevet

Tipper det er motsatt. Hehe, en 17 år gammel gutt som fantaserer om stemoren sin.

For å si det sånn - dream on, hun er ikke interessert i deg på den måten... til tross for at du er aldri så høflig og grei. :P

• Liker 6
Skrevet

Ja, det er verdt å miste mine venner og noen familiemedlemmer over dette. Jeg har aldri vært så forelsket i hele mitt liv, og jeg ofrer gjerne MYE for ham. 

Det er klart hans forhold med faren kan få seg en knekk, men det kan også være det IKKE får det. 

Jeg tror også at gutten vil få det fint sammen med meg. Vi har så mye til felles og kjempegod kjemi. Han velger alltid å være sammen med meg istedenfor vennene sine. ts 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du vil ha ut av denne tråden? Kanskje godt for deg å lufte tankene dine, men svarene du får er jo overhodet ikke det du vil høre. For ja, du burde flytte ut. Både for din egen skyld, stesønnen sin og ikke minst din samboer. Man kan ikke gjøre noe med hva en føler, men hva en gjør med disse følelsene er opp til en selv. 

Han kan virke moden og reflektert i forhold til alderen, men du kommer ikke bort fra at han er 17 år. Det er feil å skulle innlede noe forhold, og det vet du godt. Flytt ut. Ja, det vil være vondt for deg men det er det eneste rette å gjøre Følelsene dine vil falme etterhvert, men det vil ikke skje så lenge dere bor under samme tak. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg er i prinsippet enig med deg. Det er bare det at denne gutten er så ufattelig moden og voksen. På mange områder er han mer moden og reflektert enn faren sin! Jeg glemmer stadig vekk at han bare er 17 år.

Det er derfor jeg i det hele tatt lufter tanken på om at han kan være i stand til å være i et forhold med en voksen. Hadde han vært mindre moden, hadde jeg ikke tenkt tanken engang. ts 

Da skal jeg minne deg på det en gang til: Han er bare 17 år! Samme hvor voksen du tror han er, så er han fortsatt en guttunge i puberteten som er full av hormoner. Klart han kikker på deg i dusjen, hvis han får muligheten. Det er det guttunger gjør.

Men DU er den voksne her, og skal forhindre at dette skal skje. For meg så er dette på grensen til overgrep. Hvis jeg måtte høre på min stefar onanere, ville jeg ha blitt uvel. Hvordan ville du ha følt det hvis situasjonen var snudd?

Flytt. Nå. Hvis den gode tonen fortsatt er der om noen år, når/hvis dere treffes igjen, så ta heller tråden opp igjen da. Nå er han for ung, og det er du som vil stå igjen med skjegget i postkassa.

• Liker 14
Skrevet

Kan dere som tror dette bare er tull vennligst forlate tråden, så jeg kan skrive med folk som har seriøse tilbakemeldinger? Orker ikke gjenta at dette er sant og at jeg virkelig trenger hjelp. ts 

• Liker 4
Gjest gjestvest
Skrevet

Å påstå at jeg elsker spenningen var en bastant påstand fra en fremmed person. Jeg hater virkelig denne situasjonen. Jeg gråter ofte, og har mye vondt i magen. Tenker på dette nesten hvert sekund, og er så sliten og frustrert. ts 

Litt underlig at dusjing med døra på gløtt lignet så veldig på onaneringsfantasiene. 

Skrevet

Bare å legge vekk tankene med en gang....!

Gjør det slutt med kjæresten din, flytt ut & hold kjeft om det.

Egoistisk..

Om det så ville vært gjensidig og ja alder er ikke alt.... så er dette snakk om forholdet til en far og en sønn som du kommer til å ødelegge.

Skrevet

Kan dere som tror dette bare er tull vennligst forlate tråden, så jeg kan skrive med folk som har seriøse tilbakemeldinger? Orker ikke gjenta at dette er sant og at jeg virkelig trenger hjelp. ts 

Hvorfor har du ikke sex med stesønnen din? Er jo ingenting å lure på

Skrevet

Jeg har ikke giddet å lese igjennom alle sidene.

Men se det ifra stesønnens og din samboer. Du står jo i fare for å ødelegge hele forholde de har mellom hverandre om du faktisk slår opp med samboer din og blir "sammen" med din modne 17 åring.

Det jeg ville ha gjort.

Slå opp med samboer og flytt langt vekk.

• Liker 5
Skrevet

Rekordmange damer inne på tråden nå. Ingen tvil om at det er endel damer som selv drømmer om unge menn..

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...