Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, han er "per fed" som du sier, tenåring, på god vei inn i voksenlivet.

Anonymous poster hash: db7a9...2c9

Men ts er allerede godt inni voksenlivet. Det er ikke denne gutten

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvordan du TS skal gå frem og ta initiativ til å innlede et forhold med denne guttungen. Hva har du tenkt til å si?

Det blir jo forferdelig kleint hvis det viser seg at han slettes ikke er interessert, og så forteller han om dette til sin far ;)

• Liker 3
Skrevet

Det jeg reagerer veldig på er at du med vilje prøver å skape situasjoner der du innerst inne håper å forføre gutten, som det med åpen baderomsdør og stønning under onanering...

Ja, og det kan vel ikke være lovlig?

Husker det sto noe om straffe paragrafer om dette.

Anonymous poster hash: 4d436...e70

Skrevet

Jeg drakk og festa heller ikke da jeg var 17. Men i russetiden. Da.. noen ungdommer er bare senere ute

Jeg begynte i 20 årene,og jeg "vanket" mest med voksne/lærerer på ungdom/vgs i friminutene og var stort sett alene hjemme da jeg ikke følte jeg kom overens med jevnaldre.

Thank god jeg ikke hadde en person som du i livet. Thank god.

• Liker 1
Skrevet

Gutten er 17 år, det er fullstendig lovlig i norge å ha romantiske og seksuelle relasjoner fra å med 16 år, om du ikke har fått det med deg.

Ingen som er elever ved ungdomsskole er 17 år, da går man på vidregående, noen kan være på sitt siste år på vidregående til å med.

Anonymous poster hash: db7a9...2c9 [/acronyles

les tråden på nytt, er paragrafer som viser til at det ikke stemmer, siden TS er forsørger. og barnet bor under samme tak- spilller ingen rolle om det bioligisk eller ikke, og da kan strafferammen være opptil 6 år.

• Liker 4
Skrevet

Hahahaha, for en tråd. TS, sitter på sin høye hest, kåt på en 17 åring som kunne vært hennes eget barn og som hun skulle hatt en foreldrerolle for. Dette høres ut som en fantastisk tråd. Lurer på om hun om er kåt på elevene sine? Dette er ikke første gangen hun drømmer å ta noen på bakrommet. Alt tråden handler om er selvfølgelig hennes behov og jeg kan ikke ha lest et sted at hun i det hele tatt bryr seg om denne gutten sin framtid. Dette er en typisk ondskapsfull hore som ikke ser lengre enn sin egen nesetipp. Psykiatrisk behandling neste stopp, eller vi kan ihvertfall drømme.

Når min er 17 så vil jeg være samme alder som TS og TS kunne bare våget seg å prøve.. Helvete hadde vært løst for.. Ingen, ingen får misbruke mitt barn..

Men ikke bare det.. Hahahaha, TS vil jo oppleve at familien snakker stygt om henne, vennene og jobben.. Hahahaha.. Så velfortjent

Anonymous poster hash: 32656...838

Når min er 17 så vil jeg være samme alder som TS og TS kunne bare våget seg å prøve.. Helvete hadde vært løst for.. Ingen, ingen får misbruke mitt barn..

mange som sagt det

Det er noe TS må tenke på. Ingen foreldre ville la noen misbruke barnet sitt uansett alder, og jeg hadde laget helvete for henne. Fått henne sparket fra jobben

• Liker 1
Skrevet

Hvis ts går så langt at hun forfører 17-åringen og har sex med han, blir ikke det å regne som incest? Det er jo ikke blodsbånd, men i rolle som stemor så er hun i nær familiert forhold til han. Døtrene mine på 16 og 17.5 har et nært forhold til sin stefar, og hadde han skulle hatt sex med de (GRØSSER BARE AV TANKEN) så ville det i mine øyne vært incest. 

Anonymous poster hash: feeb3...bbb

Det er stort sett det absolutte hva alle sane mennesker vil tenke.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner.

- Pavilion, mod

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Folk her må være litt mer støttende og si til ts hva hun burde gjøre, ikke skjelle henne ut. Jeg tror da at ts er fullt klar over at det er totalt feil å bli sammen med en på 17 år. 

Ts: Husk at du ikke bare ødelegger ditt eget rykte om du gjør noe som helst med guttungen, men du ødelegger også utrolig mye for han. Jeg foreslår at du snakker med din kjæreste om dette, også gå deretter. Det er ikke sunt for noen parter at du skal være med en på 17 år. 

Skrevet

Undrer meg, gang på gang, over hvor utrolig moralske folk her på kg er. Er ikke TS som sitter på sin høye hest her, men derimot alle som fordømmer og rakker ned på TS. Hvordan kan noen i det hele tatt gi råd eller dømme når man aldri har vært i situasjonen?

Anonymous poster hash: ef57c...ab5
  • Liker 1
Skrevet

neineineineineeeeei...... :bond:

• Liker 1
Gjest Nanne70
Skrevet

Kjære deg ts, hvordan går det? Det er en vrien situasjon du har havnet opp i, så nå må du holde hodet kaldt og tenke deg godt om.

Jeg tror først og fremst du må innse at tankene dine om et mulig samliv med stesønnen din er fullstendig urealistisk. Ikke først og fremst pga aldersforskjellen, selv om 17 år er ganske mye, og det er en del juridiske og moralske aspekter rundt dette som andre har nevnt.

Til og med om vi nå hadde sett bort fra din nåværende samboer, altså guttens far, så er det ikke til å komme bort fra at dere er på helt ulike stadier i livene deres. Selv om du sier at han ofte blir hjemme for å være sammen med deg, så er det slik det er akkurat nå, det er ingen ting som tilsier at dette vil vedvare. Det skjer mye i livet hans nå, han har mye han skal oppleve og erfare, og det er viktig at han får gjøre seg disse erfaringene sammen med andre jevnaldrende. Tenk på det at han faktisk ikke er gammel nok ennå til å kjøre bil, kjøpe alkohol, ha kredittkort eller leie bolig uten foresattes samtykke. Selv om du opplever ham som mer moden og reflektert enn mange av hans jevnaldrende, er han fortsatt ikke ansett som voksen i mange henseende.

For det andre så er det vel ikke helt rettferdig mot samboeren din heller, dette her. Ja, man kan få følelser for andre selv om man er i et godt forhold, og man kan ikke styre i hvilken retning disse følelsene går. Men - man kan styre hva man velger å gjøre med slike følelser. Egentlig synes jeg bare at du har to valg: Ta deg sammen og gi forelskelsen tid til å gå over, for det vil den mest sannsynlig gjøre, selv om det ikke føles slik akkurat nå. Eller trekk deg ut av forholdet, hvis det ikke går.

Har du mulighet for å ta ut en ferieuke eller på annen måte komme deg bort hjemmefra for en kortere periode? Kanskje det kan bli lettere for deg å tenke klart dersom du kan skape litt avstand mellom deg og stesønnen din og hele situasjonen.

Jeg kan ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til videre, og håpe at du, uansett hva du velger å gjøre, gjør et valg som du kan leve med og som du ikke kommer til å angre på i ettertid.

Skrevet

Jeg begynte i 20 årene,og jeg "vanket" mest med voksne/lærerer på ungdom/vgs i friminutene og var stort sett alene hjemme da jeg ikke følte jeg kom overens med jevnaldre.

Eh hæ meg?

Skrevet

Undrer meg, gang på gang, over hvor utrolig moralske folk her på kg er. Er ikke TS som sitter på sin høye hest her, men derimot alle som fordømmer og rakker ned på TS. Hvordan kan noen i det hele tatt gi råd eller dømme når man aldri har vært i situasjonen?

Fair enought, jeg mener fortsatt TS har oppført seg fælt og utnyttet sitausjon og posisjon.!

men ser værfall TS alle disse negative reaksjoner til å ha ett forhold til en 17åring, ikke bare det,men sønnen til Samboern sin  til menneskene, som er uten barn og ikke har barn. Det burde å si henne jævla mye.

Og sorry ja jeg setter meg på min "høye hest" når man får høre at siden gutten har vært 15 år, har TS onanert med åpen dør og stønnet høyt i håp at guttungen skal høre det, har døra oppe slik at gutten skal se henne naken i dusjen! Det er misbruk.

• Liker 2
Skrevet

Eh hæ meg?

Sorry jeg mente TS ikke deg :)

Jeg begynte å drikke i 20 årene,og jeg "vanket" mest med voksne/lærerer på ungdom/vgs i friminutene og var stort sett alene hjemme da jeg ikke følte jeg kom overens med jevnaldre. Hadde ikke Engang sex før jeg var 21

Skrevet

Bare jeg som blir kåt av denne tråden?

Skrevet

Fair enought, jeg mener fortsatt TS har oppført seg fælt og utnyttet sitausjon og posisjon.!

men ser værfall TS alle disse negative reaksjoner til å ha ett forhold til en 17åring, ikke bare det,men sønnen til Samboern sin  til menneskene, som er uten barn og ikke har barn. Det burde å si henne jævla mye.

Og sorry ja jeg setter meg på min "høye hest" når man får høre at siden gutten har vært 15 år, har TS onanert med åpen dør og stønnet høyt i håp at guttungen skal høre det, har døra oppe slik at gutten skal se henne naken i dusjen! Det er misbruk.

Ja, akkurat det siste er å trå langt over streker og er bare griseharry.... Hvis en mann hadde gjort det samme mot stedatteren sin så hadde det blitt rabalder ja, og mulig anmeldelse... Det jeg mener er at mange er så fordømmende mot andre, men selv kan de tillate seg både det ene og det andre.

Skrevet

Denne paragrafen har sikkert blitt nevnt før men her kommer den igjen 

§ 199. Den som har seksuell omgang med fosterbarn, pleiebarn, stebarn eller noen annen person under 18 år som står under hans omsorg, myndighet eller oppsikt, straffes med fengsel inntil 5 år.

Jeg mener at du ikke har noe annet valg enn å avbryte forholdet med kjæresten, og selvfølgelig prøve å glemme forelskelsen til stesønnen (den kommer til å gå over med tiden, tro meg)

Om et par år kan du, hvis du har et voldsomt behov for det, ta opp kontakten med din tidligere stesønn. Men du må være klar over at et eventuellt forhold mellom dere med høy sannsynlighet vil ødelegge guttens forhold til faren for alltid.

Dessuten kommer alle de andre innlysende grunnene til at et slikt forhold vil ha problemer med å "lykkes". F.eks at dere er på forskjellige stadier i livet, du vil kanskje ha barn snart, han vil ta utdannelse og feste med venner. Dere har helt forskjellig vennekrets som sannsynligvis ikke vil matche bra, og familien din vil muligens slite med å godta ditt valg. 

Men uansett hovedbudskapet mitt er, avslutt dette!

• Liker 3
Skrevet

Ja, akkurat det siste er å trå langt over streker og er bare griseharry.... Hvis en mann hadde gjort det samme mot stedatteren sin så hadde det blitt rabalder ja, og mulig anmeldelse... Det jeg mener er at mange er så fordømmende mot andre, men selv kan de tillate seg både det ene og det andre.

Jeg hadde anmeldt henne. Misbruk er misbruk uansett om det er gutt eller jente.

Og hva mener du det hadde blitt rabalder og ja og mulig anmeldse hvis det hadde blitt gjord mot stedattra forhold til tråden?   Er jo haugvis av folk som skrevet både menn og kvinner til og med ble modutert i 4-5 timer hvor da 2-3 sider ble slettet! 99.9 prosent lagte rabalder over sitasjoen TS har satt både stesønn og far i og ja anmeldse har blitt nevnt flere ganger (blitt slettet fordi var noen som ville ta kopi av tråden og levere den til barnevern og politiet, pluss pluss)

Skrevet

Nå må ts og enkelte andre gi dere!

En 17 årig jentunge og en 34 år gammel mann hadde blitt dømt nord og ned uansett hvor moden hun var.

Anonymous poster hash: 72e76...d35
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...