Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde anmeldt henne. Misbruk er misbruk uansett om det er gutt eller jente.

Og hva mener du det hadde blitt rabalder og ja og mulig anmeldse hvis det hadde blitt gjord mot stedattra forhold til tråden?   Er jo haugvis av folk som skrevet både menn og kvinner til og med ble modutert i 4-5 timer hvor da 2-3 sider ble slettet! 99.9 prosent lagte rabalder over sitasjoen TS har satt både stesønn og far i og ja anmeldse har blitt nevnt flere ganger (blitt slettet (forenkla forklaring) fordi var noen som ville ta kopi av tråden og levere den til barnevern og politiet, pluss pluss )

Anonymous poster hash: 4d436...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk aldri svar på denne jeg..

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og oppfordring til lovbrudd.

Daenerys, mod.

Skrevet

Undrer meg, gang på gang, over hvor utrolig moralske folk her på kg er. Er ikke TS som sitter på sin høye hest her, men derimot alle som fordømmer og rakker ned på TS. Hvordan kan noen i det hele tatt gi råd eller dømme når man aldri har vært i situasjonen?

Anonymous poster hash: ef57c...ab5

Vel, jeg har vært i situasjonen, men da i rollen som stebarnet. Jeg kan fortelle deg at det IKKE var/er allright på noen måte. Jeg var på samme alder som stesønnen til TS da min stefar kom inn i bildet og føler jeg definitivt kan se dette fra stebarnets ståsted. Ut fra dette råder jeg TS til å trekke seg ut og kutte all kontakt, men hun er lik min stefar; tenker kun på seg selv, dessverre.

Gud så slemme dere er mot ts......

Anonymous poster hash: 2bb77...c41

Slemme? Hvorfor? Fordi vi setter stesønnens ve og vel foran TS sine egosentriske ønsker og behov?

Anonymous poster hash: 13ac2...c0b

• Liker 7
Skrevet

Vel, jeg har vært i situasjonen, men da i rollen som stebarnet. Jeg kan fortelle deg at det IKKE var/er allright på noen måte. Jeg var på samme alder som stesønnen til TS da min stefar kom inn i bildet og føler jeg definitivt kan se dette fra stebarnets ståsted. Ut fra dette råder jeg TS til å trekke seg ut og kutte all kontakt, men hun er lik min stefar; tenker kun på seg selv, dessverre.

Slemme? Hvorfor? Fordi vi setter stesønnens ve og vel foran TS sine egosentriske ønsker og behov?

sikkert en av de som ikke har les ALT hva ts GJORT fra guttungen var 15 år.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper det går bra med deg nå :)

• Liker 3
Skrevet

TS, jeg vet ikke om du kommer til å se dette, eller om du har forlatt tråden for godt. Men ut fra det du skriver har du en ekstremt egoistisk fremstilling. Hva med gutten og hans fremtid? Du skriver at du ikke ønsker barn og at aldersforskjellen derfor ikke er et problem, men har du i det hele tatt ofret en tanke på at kanskje han ønsker barn en gang i fremtiden?

Det som også bekymrer meg mest er guttens psykiske helse oppi dette. Jeg har en jobb der jeg har mye kontakt med barn, ungdom og voksne som har vært utsatt for overgrep. Noen av sakene er ganske like som det du skisserer, de har blitt forelsket i en omsorgsperson eller en person de har stått i et tillitsforhold til og omsorgspersonen har latt det utvikle seg og i stor grad oppmuntret til forholdet. Når barnet/ungdommen blir litt eldre og forstår situasjonen bedre, føler de seg utnyttet, at tillitten er ødelagt og mange får omfattende psykiske problemer. I absolutt alle situasjonene anfører overgriper at det var gjensidig og at offeret var moden for alderen/forsto hva som foregikk. Ut fra det du skriver her minner holdningene, rasjonaliseringene og tankene dine veldig om de som overgriperne kommer med.

Så ikke bare tenk på deg selv, tenk på gutten og hans helse og fremtid!

Anonymous poster hash: 821ca...c4b

.

Skrevet

sikkert en av de som ikke har les ALT hva ts GJORT fra guttungen var 15 år.

Ja, la oss virkelig håpe det!

Skrevet

Jeg håper det går bra med deg nå :)

Dette er noe som virkelig har preget, og fortsatt preger, livet mitt i STOR grad - utelukkende i negativ forstand. Vil ikke gå videre inn på dette her da det er veldig komplisert. Det er ikke mulig å leve greit i en sånn situasjon i lengden for dette stebarnet. Har TS noe vett i behold pakker hun tingene sine og drar fra denne familien og finner på en god unnskyldning for å forlate, uten at stesønnen noengang blir nevnt i.f.m. dette.

• Liker 3
Gjest Wonder Woman
Skrevet

Dette er noe som virkelig har preget, og fortsatt preger, livet mitt i STOR grad - utelukkende i negativ forstand. Vil ikke gå videre inn på dette her da det er veldig komplisert. Det er ikke mulig å leve greit i en sånn situasjon i lengden for dette stebarnet. Har TS noe vett i behold pakker hun tingene sine og drar fra denne familien og finner på en god unnskyldning for å forlate, uten at stesønnen noengang blir nevnt i.f.m. dette.

Anonymous poster hash: 13ac2...c0b [/acronym

Huff da, ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Følelser er følelser og de blir man ikke kvitt. Kjemi lyver heller ikke.For at du skal få sjelero må du nesten komme til bunns i dette. synes ikke dette er noe du burde gå og bære på alene over lengre tid.. Det beste du kan gjøre for deg selv er og konfrontere dem det handler om. Så du får en avslutning på dette og kan gå videre med livet ditt hvis dette er tilfelle da.Du fortjener mye bedre enn og gå å pine deg selv på denne måten! :hug:

Anonymous poster hash: e7f68...411
Skrevet

Følelser er følelser og de blir man ikke kvitt. Kjemi lyver heller ikke.For at du skal få sjelero må du nesten komme til bunns i dette. synes ikke dette er noe du burde gå og bære på alene over lengre tid.. Det beste du kan gjøre for deg selv er og konfrontere dem det handler om. Så du får en avslutning på dette og kan gå videre med livet ditt hvis dette er tilfelle da.Du fortjener mye bedre enn og gå å pine deg selv på denne måten! :hug:

Anonymous poster hash: e7f68...411

Du kødder nå!?! Har du lest hele tråden?

• Liker 5
  • 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

hva skjedde TS?

Anonymkode: a40d4...197

Skrevet

For en ekkel tråd...

AnonymBruker
Skrevet
Den 13. oktober 2015 at 17.52, AnonymBruker skrev:

ignorer

Dette var juicy greier. 

Anonymkode: d8d0e...44b

Skrevet

Tenk på guttungen sin side av familien, familien vil ikke ønske at han at han skal finne seg en livspartner så mye eldre enn seg selv, både mor og far til guttungen håper kansje en dag å bli foreldre. Gutten har nok å styre med et par år fremover med jevnaldrende venner, skolegang, universitet / læra. La nå gutten få leve det normale tenåringsliv. Hans familie har mye å si her, tenk på hans familie først og fremst. 

Det finnes gutter som er voksne og moden for aldern, men det betyr jo ikke at de ikke liker å se en dame naken, så det blir et dårlig argument. At du har sett han med ereksjon, vil ikke bety at den ereksjonen kommer av deg, gutter / menn kan ofte få helt random ereksjon til alle mulig tider og på alle forskjellige steder.

Han kan synes dette er litt "kult" i nuet, men det er ikke noe fremtid i det her. Jeg leser også i ett av innleggene dine at du har brysk stemmning på arbeidsplassen din, derfor så driter du i om det blir verre, noen familiemedlemmer du gir blanke i, venner som du har råd til å ofre. Tenk heller at du skal forbedre relasjonen til folk du har en svak relasjon til. helt høl i huet tankegang!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 2015-10-13 at 13.17, AnonymBruker skrev:

Han er 17 år gammel. Jeg er 38 og faren hans (min kjæreste) er 42. Vi har vært sammen i 2 år, og stesønnen min bor hos oss fast og er det eneste barnet. 

Jeg merket egentlig helt fra jeg flyttet inn at det er noe spesielt med stesønnen min og at vi fikk veldig god kjemi. Etterhvert ble de følelsene sterkere og sterkere og nå er jeg veldig forelsket. Følelsene mine for kjæresten min er helt ok sterke. Er ikke stormende forelsket i ham, men vi har det greit sammen. 

Jeg og stesønn har blitt veldig godt kjent og er gode venner. Han er så utrolig moden for alderen. Kjempereflektert og kunnskapsrik. Hadde jeg chattet med ham på nettet og ikke visst alderen, hadde jeg trodd han var myye eldre! Vi har mange gode og dype samtaler, og sitter ofte oppe sammen på kveldene og prater etter at kjæresten min har lagt seg. 

Det jeg blir tiltrukket av er at han er så smart, høflig, nysgjerrig, snill og behandler meg med stor respekt. Han er også veldig pen. 

Jeg er også seksuelt tiltrukket av ham, og merker at jeg tenker på ham iblandt når jeg onanerer. Av og til skaper jeg situasjoner hvor han muligens kan se meg naken/lettkledd/mens jeg onanerer. F.eks dusje/skifte klær med døra på gløtt, stønne når jeg onanerer på natten og det bare er oss to hjemme, og håpe at han hører det. Jeg har ved to anledninger sett at han har tittet inn på badet når jeg har dusjet, så jeg har "klart det". Dette er noe jeg virkelig prøver å la være, for det er ganske upassende, men det er fryktelig vanskelig. 

Jeg er ganske sikker på at han er tiltrukket av meg også, både følelsesmessig og seksuelt. Det er en "gnist" mellom oss. Jeg har også sett noen ganger at han har hatt ereksjon når vi har vært sammen på sommeren og jeg går i bikini. 

Jeg vet at den riktige tingen å gjøre er å slå opp med kjæresten min og flytte ut, men dere vet sikkert hvor ekstremt vanskelig og smertefulllt det er å bryte kontakt med noen man er dypt forelsket i. Jeg klarer det bare ikke.

Aller mest har jeg lyst til å gjøre det slutt med kjæresten min og bli sammen med stesønn, men alle jeg kjenner kommer til å miste respekt for meg om jeg blir sammen med en 17-åring. 

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme i denne situasjonen. Jeg jobber som lærer på ungdomskole, og er rundt tenåringer hver dag uten at jeg noengang har blitt tiltrukket. 

Jeg føler meg ikke som en pervers gris, fordi han er så moden for alderen og det er først og fremst hans personlighet og intellekt jeg er forelsket i og ikke kroppen. 

Det jeg vil med denne tråden er å lufte tanker, for dette er jo åpenbart ikke noe jeg kan snakke med venner om. Har dere noen råd for å komme over forelskelsen? Eller kan noen forhåpentligvis fortelle meg at det ikke er forferdelig gjort om jeg lar ting utvikle seg mellom oss? 

Anonymous poster hash: 1086d...c2f

Å fysja meg. Du burde ikke la dette utvikle seg. For det er ganske pyton. Jeg har selv en stesønn og det er totalt upassende oppførsel fra din side.

Anonymkode: b5f0d...9a9

• Liker 1
Gjest 123Sol
Skrevet
Den 15.10.2015 at 1.45, Wonder Woman skrev:

Huff da, ønsker deg lykke til :)

Det der er ikke ts..

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Mortem skrev:

Det der er ikke ts..

I know...

Anonymkode: a40d4...197

Skrevet (endret)
Den 13.10.2015 at 14.33, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at mine venner kommer til å miste respekt for meg. Mest sansynlig en del av mine familiemedlemmer også. Jeg har heldigvis få venner i samme omgangskrets som samboeren min, og det er helt greit om de skulle vende meg ryggen.

I og med at gutten er over seksuell lavalder, regner jeg ikke med at dette vil få noen konsekvenser på jobb. Kolleger på jobben min har ikke et nært forhold og folk er litt bryske mot hverandre. Om de skulle bli enda litt mer bryske nå, gir jeg rett og slett F i.

Jeg hadde tenkt å finne en leilighet til oss med en gang, ettersom faren mest sannsynlig vil ha meg ut av huset. Jeg skal selvsagt forsørge ham. ts  

Du får spørre faren som å overta barnetrygden og evt barnebidrag også da,  så slipper du å førsørge han helt på egenhånd 😂

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...