Gå til innhold

Når har gullsmeder salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lagt merke til om det er typiske tidspunkter som gullsmedene gjerne har salg? Kanskje rundt Valentine? Etter jul?

Det er fortsatt en stund til bryllupet vårt, så vi håper på muligheten til å spare litt der vi kan. Iallfall om det er et tidspunkt det pleier å være salg. Møbelbutikkene er jo forutsigbare sånn, med salg i august og januar, håper noen har lagt merke til noe tilsvarende hos gullsmeden... :-)

Anonymous poster hash: f1c8c...0ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke gullsmeder hadde salg jeg

Anonymous poster hash: 4c279...37d
Skrevet

Jeg handlet på salg hos gullsmeden i november og også på sommeren, men er usikker på om det er fast fra år til år.

Anonymous poster hash: a068e...dc4
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri sett en gullsmed med salg, men mange har tilbud på forskjellige ting hele tiden.

Skrevet

Da jeg handlet på salg i november var det salg på diamantsmykker i mange ulike kjeder. Og jeg kjøpte en diamantring med 40% avslag. Altså mange penger å spare.

Anonymous poster hash: a068e...dc4
  • Liker 1
Skrevet

Er alltids salg på noe for å låkke kunder! Vi kjøpte ringer på 1/2 pris i juni. Så de hadde samme tilbudet noen mnd etter det igjen også.

Anonymous poster hash: 590c4...9c2

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har lagt merke til om det er typiske tidspunkter som gullsmedene gjerne har salg? Kanskje rundt Valentine? Etter jul?

Det er fortsatt en stund til bryllupet vårt, så vi håper på muligheten til å spare litt der vi kan. Iallfall om det er et tidspunkt det pleier å være salg. Møbelbutikkene er jo forutsigbare sånn, med salg i august og januar, håper noen har lagt merke til noe tilsvarende hos gullsmeden... :-)

Anonymous poster hash: f1c8c...0ce

Er det gifteringer du ønsker å kjøpe på salg?

Rundt Valentinesday er det salg på den lokale gullsmeden her

De har også salg på mye forskjellig gjennom hele året

Anonymous poster hash: a6431...25a

• Liker 1
Skrevet

Thune har salg nå 😀

Skrevet

De har ikke salg, men de kan ha enkelte kampanjer. Pris på gull, sølv og diamanter er avhengig av den internasjonale verdien.

Anonymous poster hash: 9e326...6dd

Skrevet

Vi kjøpte gifteringer på salg i mai.

Anonymous poster hash: 9b580...b60
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...