Gå til innhold

Julius k9 i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit om dyrebutikker "på grensa" som selger julius k9 til hund?

Anonymous poster hash: edab3...f2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ønsker å kjøpe den i Sverige mtp pris, så får du den rimelig fra Tyskland og Danmark bla. Betalte 350,- for min, i Norge skulle de ha nærmere 800,- i dyrebutikk.

Svar på spm'et ditt; Nei, dessverre.

Anonymous poster hash: 86fca...a53
Skrevet

Hvis du ønsker å kjøpe den i Sverige mtp pris, så får du den rimelig fra Tyskland og Danmark bla. Betalte 350,- for min, i Norge skulle de ha nærmere 800,- i dyrebutikk.Svar på spm'et ditt; Nei, dessverre. Anonymous poster hash: 86fca...a53

350 blank? Må unngå toll..

Skrevet

350 blank? Må unngå toll..

367,- tror jeg det ble, inkl frakt. Fikk ikke noe ekstra gebyr. Hvis du skal ha en mindre str, koster den sikkert mindre. Jeg kjøpte str 3.

Skrevet

367,- tror jeg det ble, inkl frakt. Fikk ikke noe ekstra gebyr. Hvis du skal ha en mindre str, koster den sikkert mindre. Jeg kjøpte str 3. Anonymous poster hash: 86fca...a53

Tips til side? Har bare sett det komme ganske høyt i pris

Skrevet

''Alle priser på DogsFirst.dk er oppgitt i danske kroner inkl. 25 % mva.

Når du skriver inn personopplysninger på slutten av bestillingen og velger Norge som leveringsland, trekkes det automatisk 25 % mva fra beløpet.''

Skrevet

''Alle priser på DogsFirst.dk er oppgitt i danske kroner inkl. 25 % mva.Når du skriver inn personopplysninger på slutten av bestillingen og velger Norge som leveringsland, trekkes det automatisk 25 % mva fra beløpet.'' Anonymous poster hash: 86fca...a53

Dvs at hvis jeg bestiller for 360 kr slipper jeg toll?

Skrevet

Dvs at hvis jeg bestiller for 360 kr slipper jeg toll?

Dvs at den summen du får oppgitt først er i DKK, når du velger land får du summen i NOK. De trekker i fra MVA.

F.eks; Julius K9 str 4 koster 329DKK. Når jeg velger Norge som land endres prisen til 263,20. Det er i tillegg 99NOK i porto, så totalsummen blir da 362,20NOK.

Jeg kan ikke garantere at du slipper toll hvis summen din overstiger 350NOK, men jeg slapp. Du kan jo ta kontakt med tollvesenet før du bestiller og forhøre deg.

Skrevet

Dvs at den summen du får oppgitt først er i DKK, når du velger land får du summen i NOK. De trekker i fra MVA.F.eks; Julius K9 str 4 koster 329DKK. Når jeg velger Norge som land endres prisen til 263,20. Det er i tillegg 99NOK i porto, så totalsummen blir da 362,20NOK.Jeg kan ikke garantere at du slipper toll hvis summen din overstiger 350NOK, men jeg slapp. Du kan jo ta kontakt med tollvesenet før du bestiller og forhøre deg.  Anonymous poster hash: 86fca...a53

Det kom opp en pris, jeg googlet *pris*DKK, fikk opp at det tilsvarte 243 NOK så det er jo innafor. Med mindre kroneverdien endrer seg drastisk plutselig?

Skrevet

Det kom opp en pris, jeg googlet *pris*DKK, fikk opp at det tilsvarte 243 NOK så det er jo innafor. Med mindre kroneverdien endrer seg drastisk plutselig?

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? :P

Hvis kursen endrer seg etter at du har bestilt og betalt, så har jo ikke det noen betydning :)

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? :P

Hvis kursen endrer seg etter at du har bestilt og betalt, så har jo ikke det noen betydning :)

Jo, dersom kursen endrer seg før tollvesenet får pakka.

Skrevet

Jo, dersom kursen endrer seg før tollvesenet får pakka.

Anonymous poster hash: edab3...f2a [/acr

Seriøst? Haha :sjokkert: Heia Norge sier jeg bare....

Skrevet

Julius K9 selen kjøpte jeg på nett.. DogsFirst.dk  :) 

Ikke noe problem med tollen der.Du får opp prisen og porto før du må kjøpe,så det er ingen problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...