Heijegeranonym Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Hei! Er det noe du føler at du mangler eller som du har behov for, men som du ikke finner i butikker? Skriv gjerne ned alt du kommer på!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Mer glade og høflige personer. Anonymous poster hash: 3b97a...605 3
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Du har vel ikke planer om å patentere alle de gode ideene vi måtte komme med?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Bedre og større spekter av kjøttprodukter, bedre bacon, bedre pølser, større spekter ostetyper, bedre frukt og grønnsaksavdelinger. Flinkere ansatte som passer bedre på frukt og grønt avdelingene, og som fjerner varer med dårlig dato. Synes også det er for slappe krav til serviceansatte i butikkjobber, og ordet "service" har sluttet å bety noe. Er alt for mange ungdommer som har disse jobbene, som ser mest ut som noen har holdt en pistol mot hodet deres for å tvinge dem i denne jobben. Jeg savner også bedre åpningstider. Det er 600.000 nordmenn i turnus og skiftarbeid med kveld og helgejobb. Så endringer i åpningstider skulle skjedd for lenge siden. Savner også flere kiosker, da disse dessverre har forsvunnet mer og mer i løpet av årene. DVD filmer er også nærmest umulig å finne i butikker nå til dags, de selges nesten ingen steder. Greit nok at videobutikker ikke får det til å gå rundt lengre på grunn av netthandel, men dette er latterlig sånn som det er i dag. For all del, bor man i Oslo har man vel alt man trenger til alle døgnets tider, men hva med resten av landet...Anonymous poster hash: 218c4...1ef
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Bedre og større spekter av kjøttprodukter, bedre bacon, bedre pølser, større spekter ostetyper, bedre frukt og grønnsaksavdelinger. Flinkere ansatte som passer bedre på frukt og grønt avdelingene, og som fjerner varer med dårlig dato. Synes også det er for slappe krav til serviceansatte i butikkjobber, og ordet "service" har sluttet å bety noe. Er alt for mange ungdommer som har disse jobbene, som ser mest ut som noen har holdt en pistol mot hodet deres for å tvinge dem i denne jobben. Jeg savner også bedre åpningstider. Det er 600.000 nordmenn i turnus og skiftarbeid med kveld og helgejobb. Så endringer i åpningstider skulle skjedd for lenge siden.Savner også flere kiosker, da disse dessverre har forsvunnet mer og mer i løpet av årene. DVD filmer er også nærmest umulig å finne i butikker nå til dags, de selges nesten ingen steder. Greit nok at videobutikker ikke får det til å gå rundt lengre på grunn av netthandel, men dette er latterlig sånn som det er i dag. For all del, bor man i Oslo har man vel alt man trenger til alle døgnets tider, men hva med resten av landet...Anonymous poster hash: 218c4...1ef Kiosker er dyrt og ubrukelig. Syns jeg ser de overalt jeg da. Anonymous poster hash: ec24b...20a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Påleggssjokolade! Slik har vi fått på coop extra her :-)Anonymous poster hash: 66ebc...7da
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #10 Skrevet 13. oktober 2015 Savner følgende butikker: - Armani - Guess jeans - Calvin Klein - River Island - New Look - Bershka - Topshop Savner følgende restauranter: - Bubba Gump Shrimp Co. - Applebee's - Tacobell (forsåvidt greit den ikke fins i Norge, tror jeg hadde blitt veldig feit) Savner varer i butikk: - alt de har på Tesco og Marks & Spencer (nei den på Sten & Strøm er bare ræl) Anonymous poster hash: 3f5e2...c16
Fredsmegleren Skrevet 13. oktober 2015 #11 Skrevet 13. oktober 2015 Ikke akkurat noe vi kan så mye for, men jeg savner snø på vestlandet
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #12 Skrevet 13. oktober 2015 Mine fokus på å kjøpe, eie og ha. Anonymous poster hash: 22652...537
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #13 Skrevet 13. oktober 2015 Mindre fokus på å kjøpe, eie og ha. Anonymous poster hash: 22652...537 Anonymous poster hash: 22652...537
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #14 Skrevet 13. oktober 2015 Hei! Er det noe du føler at du mangler eller som du har behov for, men som du ikke finner i butikker? Skriv gjerne ned alt du kommer på! -Stillhet -Fravær av støy -Hørlige mennesker i Oslo med oppriktig gode manerer Anonymous poster hash: f9b9e...4af
melly666 Skrevet 14. oktober 2015 #15 Skrevet 14. oktober 2015 Slik har vi fått på coop extra her :-)Anonymous poster hash: 66ebc...7da Coop har sånne Har de? Jeg får gå på coop jakt idag!
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. oktober 2015 #16 Skrevet 14. oktober 2015 At folk følger lover og regler. Synes de som gjør galt alltid slipper unna. De som ikke bruker blinklys, de som nasker i butikken og de som går rett inn med utesko på treningssenteret.
Despicable Me Skrevet 14. oktober 2015 #17 Skrevet 14. oktober 2015 Har de? Jeg får gå på coop jakt idag! Coop Obs og extra har hatt det i sikkert 1 år, iallfall her jeg bor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå