Gå til innhold

Hva føler du at du savner i samfunnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noe du føler at du mangler eller som du har behov for, men som du ikke finner i butikker?

Skriv gjerne ned alt du kommer på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer glade og høflige personer.

Anonymous poster hash: 3b97a...605

• Liker 3
Skrevet

Glede og åpenhet i hvertfall

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Du har vel ikke planer om å patentere alle de gode ideene vi måtte komme med?

Skrevet

Bedre og større spekter av kjøttprodukter, bedre bacon, bedre pølser, større spekter ostetyper, bedre frukt og grønnsaksavdelinger.

Flinkere ansatte som passer bedre på frukt og grønt avdelingene, og som fjerner varer med dårlig dato. Synes også det er for slappe krav til serviceansatte i butikkjobber, og ordet "service" har sluttet å bety noe. Er alt for mange ungdommer som har disse jobbene, som ser mest ut som noen har holdt en pistol mot hodet deres for å tvinge dem i denne jobben.

Jeg savner også bedre åpningstider. Det er 600.000 nordmenn i turnus og skiftarbeid med kveld og helgejobb. Så endringer i åpningstider skulle skjedd for lenge siden.

Savner også flere kiosker, da disse dessverre har forsvunnet mer og mer i løpet av årene.

DVD filmer er også nærmest umulig å finne i butikker nå til dags, de selges nesten ingen steder. Greit nok at videobutikker ikke får det til å gå rundt lengre på grunn av netthandel, men dette er latterlig sånn som det er i dag.

For all del, bor man i Oslo har man vel alt man trenger til alle døgnets tider, men hva med resten av landet...

Anonymous poster hash: 218c4...1ef

Skrevet

Bedre og større spekter av kjøttprodukter, bedre bacon, bedre pølser, større spekter ostetyper, bedre frukt og grønnsaksavdelinger.

Flinkere ansatte som passer bedre på frukt og grønt avdelingene, og som fjerner varer med dårlig dato. Synes også det er for slappe krav til serviceansatte i butikkjobber, og ordet "service" har sluttet å bety noe. Er alt for mange ungdommer som har disse jobbene, som ser mest ut som noen har holdt en pistol mot hodet deres for å tvinge dem i denne jobben.

Jeg savner også bedre åpningstider. Det er 600.000 nordmenn i turnus og skiftarbeid med kveld og helgejobb. Så endringer i åpningstider skulle skjedd for lenge siden.

Savner også flere kiosker, da disse dessverre har forsvunnet mer og mer i løpet av årene.

DVD filmer er også nærmest umulig å finne i butikker nå til dags, de selges nesten ingen steder. Greit nok at videobutikker ikke får det til å gå rundt lengre på grunn av netthandel, men dette er latterlig sånn som det er i dag.

For all del, bor man i Oslo har man vel alt man trenger til alle døgnets tider, men hva med resten av landet...

Anonymous poster hash: 218c4...1ef

Kiosker er dyrt og ubrukelig. Syns jeg ser de overalt jeg da.

Anonymous poster hash: ec24b...20a

Skrevet

Slik har vi fått på coop extra her :-)

Anonymous poster hash: 66ebc...7da

Skrevet

Savner følgende butikker:

- Armani

- Guess jeans

- Calvin Klein

- River Island

- New Look

- Bershka

- Topshop

Savner følgende restauranter:

- Bubba Gump Shrimp Co.

- Applebee's

- Tacobell (forsåvidt greit den ikke fins i Norge, tror jeg hadde blitt veldig feit)

Savner varer i butikk:

- alt de har på Tesco og Marks & Spencer (nei den på Sten & Strøm er bare ræl)

Anonymous poster hash: 3f5e2...c16
Skrevet

Ikke akkurat noe vi kan så mye for, men jeg savner snø på vestlandet 

Skrevet

Mine fokus på å kjøpe, eie og ha.

Anonymous poster hash: 22652...537
Skrevet

Mindre fokus på å kjøpe, eie og ha.

Skrevet

Hei!

Er det noe du føler at du mangler eller som du har behov for, men som du ikke finner i butikker?

Skriv gjerne ned alt du kommer på!

-Stillhet

-Fravær av støy

-Hørlige mennesker i Oslo med oppriktig gode manerer

Anonymous poster hash: f9b9e...4af

Skrevet

Slik har vi fått på coop extra her :-)

Anonymous poster hash: 66ebc...7da

Coop har sånne :)

Har de? :danse:  Jeg får gå på coop jakt idag!

Gjest Herr Heftig
Skrevet

At folk følger lover og regler. Synes de som gjør galt alltid slipper unna. De som ikke bruker blinklys, de som nasker i butikken og de som går rett inn med utesko på treningssenteret.

Skrevet

Har de? :danse:  Jeg får gå på coop jakt idag!

Coop Obs og extra har hatt det i sikkert 1 år, iallfall her jeg bor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...