Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2004 #2 Skrevet 25. september 2004 Ehhh nå føler jeg meg litt dum her, men hva er det egentlig?
Iselilja Skrevet 25. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2004 Ionisk hårføner er for raskere tørking og glattere/ mindre statisk hår. Jeg fant lite info om den på nettet, men det skal visst slite mye mindre på håret + gjør det mer glansfullt :-)
Iselilja Skrevet 25. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2004 Fant forresten dette: Ionene nøytraliserer positive ladninger som finnes i luften. De fester seg til bakterier og lukter i luften eller vannet, noe som fjerner disse. Denne effekten er tilsvarende den friske luften etter et regnskyll. En annen effekt ioner har, er å redusere størrelsen på vannmolekylene, noe som tillater raskere tørking. Effekten av dette blir et raskere tørt hår som ser mer skinnende og glatt ut, samt at det blir mindre statisk.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2004 #5 Skrevet 25. september 2004 Dette er de fønene som frisørene har? sånne megasterke? Jeg fikk glattet ut håret mitt med en slik føne, og jeg har aldri hatt så glatt og glinsende hår før,... (Får bedre resultat enn med glattetang) Skal ønske meg en slik til jul jeg
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #6 Skrevet 26. september 2004 De er veldig bra! Du kan rette håret med de slik at det ser ut som om du har gjort det med rettetang! Jeg tror de sliter minst like mye på håret som vanlige fønere, men de er mer effektive og bedre synes jeg. Jeg har prøvd en som er kjøpt hos Adam og Eva. Den kostet visst flesk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå