AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Skulle til Tønsberg, bor i Fredrikstad så kjørte til Moss og skulle ta ferge over med en vennegjeng. Jeg ble fortalt at fergen heter badstufergen så jeg tok med meg klær deretter og tenkte at det blir deilig med litt spa før ankomst, men da vi kom på fergen, fant vi ikke frem, og for å være helt ærlig så virket hele båten ganske shabby og low class. Det var en bitteliten kiosk og da vi spurte en av de ansatte om badstuen så svarte hun ikke, bare mumlet noe uforståelig som ingen av oss fikk med oss. Men er det ikke dårlig av dem å reklamere med badstu og så når kundene ankommer så holder de ikke det de lover? Anonymous poster hash: 5c73c...ce1 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Skulle til Tønsberg, bor i Fredrikstad så kjørte til Moss og skulle ta ferge over med en vennegjeng. Jeg ble fortalt at fergen heter badstufergen så jeg tok med meg klær deretter og tenkte at det blir deilig med litt spa før ankomst, men da vi kom på fergen, fant vi ikke frem, og for å være helt ærlig så virket hele båten ganske shabby og low class. Det var en bitteliten kiosk og da vi spurte en av de ansatte om badstuen så svarte hun ikke, bare mumlet noe uforståelig som ingen av oss fikk med oss. Men er det ikke dårlig av dem å reklamere med badstu og så når kundene ankommer så holder de ikke det de lover? Anonymous poster hash: 5c73c...ce1 Hahaha Moroklump! Og til opplysning så heter den Bastø og ikke badstu.Anonymous poster hash: 41d9c...14c 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Bastø-Fosen hadde nok fått seg en god latter av en slik tilbakemelding. Anonymous poster hash: 3c141...264 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Skulle til Tønsberg, bor i Fredrikstad så kjørte til Moss og skulle ta ferge over med en vennegjeng. Jeg ble fortalt at fergen heter badstufergen så jeg tok med meg klær deretter og tenkte at det blir deilig med litt spa før ankomst, men da vi kom på fergen, fant vi ikke frem, og for å være helt ærlig så virket hele båten ganske shabby og low class. Det var en bitteliten kiosk og da vi spurte en av de ansatte om badstuen så svarte hun ikke, bare mumlet noe uforståelig som ingen av oss fikk med oss. Men er det ikke dårlig av dem å reklamere med badstu og så når kundene ankommer så holder de ikke det de lover?Anonymous poster hash: 5c73c...ce1 Du bør ta dette videre med den/de som har feilinformert deg. Det er de som har et stort problem :-) Anonymous poster hash: a5010...6f3 1
Mis(s)Understood Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Skulle til Tønsberg, bor i Fredrikstad så kjørte til Moss og skulle ta ferge over med en vennegjeng. Jeg ble fortalt at fergen heter badstufergen så jeg tok med meg klær deretter og tenkte at det blir deilig med litt spa før ankomst, men da vi kom på fergen, fant vi ikke frem, og for å være helt ærlig så virket hele båten ganske shabby og low class. Det var en bitteliten kiosk og da vi spurte en av de ansatte om badstuen så svarte hun ikke, bare mumlet noe uforståelig som ingen av oss fikk med oss. Men er det ikke dårlig av dem å reklamere med badstu og så når kundene ankommer så holder de ikke det de lover? Anonymous poster hash: 5c73c...ce1 Å Herre ! 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Skulle til Tønsberg, bor i Fredrikstad så kjørte til Moss og skulle ta ferge over med en vennegjeng. Jeg ble fortalt at fergen heter badstufergen så jeg tok med meg klær deretter og tenkte at det blir deilig med litt spa før ankomst, men da vi kom på fergen, fant vi ikke frem, og for å være helt ærlig så virket hele båten ganske shabby og low class. Det var en bitteliten kiosk og da vi spurte en av de ansatte om badstuen så svarte hun ikke, bare mumlet noe uforståelig som ingen av oss fikk med oss. Men er det ikke dårlig av dem å reklamere med badstu og så når kundene ankommer så holder de ikke det de lover?Anonymous poster hash: 5c73c...ce1 At du er østfolding sier det meste Anonymous poster hash: e6438...790 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Er enig i at fergene er noe dritt, altfor smale dekk til dagens biler og surt og grettent mannskap, men dette var bare morsomt Anonymous poster hash: b897a...70a
Devilheart Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Så dere ankom kaia når ferga allerede var der? Fikk dere kjøre inn med en gang da eller? Samtidig klarte å overse navn og logo når dere var inne på dekkene? Det skal godt gjøres å overse navnet på fergen og ikke ringe en bjelle må jeg si.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 Tror at Badstu skolehjem ville vært perfekt for deg Anonymous poster hash: a6146...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #11 Skrevet 14. oktober 2015 Det er jo nesten det som er hele vitsen med fergen. De ansatte har gjort sitt ytterste for å gi ferja en litt nedslitt og shabby finish, på samme måte som folk bruker sandpapir på nye møbler for å få dem til å virke gamle. Jeg synes du er fryktelig utakknemlig. Vi som er av litt høyere stand synes badstufergen er aldeles henrivende Men vi oppholder oss selvsagt ikke sammen med slike som deg; våre gemakker, med tilhørende badstu, jacuzzi, aquarobicinstruktør, basseng og thailandske massøser er forbeholdt mennesker av an litt høyere klasse. Badstuen har de selvsagt ikke tilgjengelig for sånne som deg. Og våre områder er selvsagt preget av at de skal tilfredsstille overklassens behov. Vi har levende musikk, statuer, malerier, innredning dekket med bladgull, krystaller, og ellers alt hva hjertet måtte begjære. Anonymous poster hash: cdb20...c9a 1
Wonderbitch Skrevet 14. oktober 2015 #12 Skrevet 14. oktober 2015 Det er jo nesten det som er hele vitsen med fergen. De ansatte har gjort sitt ytterste for å gi ferja en litt nedslitt og shabby finish, på samme måte som folk bruker sandpapir på nye møbler for å få dem til å virke gamle. Jeg synes du er fryktelig utakknemlig. Vi som er av litt høyere stand synes badstufergen er aldeles henrivende Men vi oppholder oss selvsagt ikke sammen med slike som deg; våre gemakker, med tilhørende badstu, jacuzzi, aquarobicinstruktør, basseng og thailandske massøser er forbeholdt mennesker av an litt høyere klasse. Badstuen har de selvsagt ikke tilgjengelig for sånne som deg. Og våre områder er selvsagt preget av at de skal tilfredsstille overklassens behov. Vi har levende musikk, statuer, malerier, innredning dekket med bladgull, krystaller, og ellers alt hva hjertet måtte begjære. Anonymous poster hash: cdb20...c9a Vi er flere som mener at fergen mister mye av sin eksklusivitet når den gir "alle" adgang. Ikke så kult å sjekke inn der på facebook når "Nav-Ole" gjør det samme. Folk fra andre kanter av landet vet jo ikke forskjellen, at jeg drikker champagne og spiser kaviar, mens han er i kiosken å kjøper cola og snus. Derfor har de fleste i min vennekrets sluttet å bruke fergen som annet enn et transportmiddel fra A til B, om nødvendig. Det er flust av andre steder vi kan bade i luksus og samtidig få vist omverdenen hvor "romslig" økonomien vår er. For å si det beskjedent. Og hvis du er en av oss, vet du hvilke steder det er snakk om. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå