AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Hei! Jeg traff for en tid tilbake en fyr som jeg ble litt betatt av, og han tilbake. Men-jeg var i et forhold, så det satte jo en stopper for noe mer enn et blikk her og der, og noen få meldinger. Nå er jeg singel, han vet ikke det. Er det noen litt kul måte å si fra til han at jeg er singel, typ en litt morsom snap eller noe? Herregud for et problem.:-) men jeg kunne tenkt meg å se om det var noe mer der, uten at det blir for desperat om dere skjønner.:-)Anonymous poster hash: 658ac...9de
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Ingen som er litt mer kreative enn meg? TsAnonymous poster hash: 658ac...9de
Wiwa Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Hei! Hvor godt kjenner dere hverandre? Snapper dere litt fra før av?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Vi kjenner hverandre ganske godt. Snapper litt ja.:-)Anonymous poster hash: 658ac...9de
Wiwa Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Da hadde jeg bare sendt han en snap neste gang du skal ut med venninnene dine med noe ala "all the single ladies" så kan du se om han tar hintet og tar noe kontakt etter det Eller så kan du prøve å starte en samtale med han på Facebook, og ta det derfra
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Da hadde jeg bare sendt han en snap neste gang du skal ut med venninnene dine med noe ala "all the single ladies" så kan du se om han tar hintet og tar noe kontakt etter det Eller så kan du prøve å starte en samtale med han på Facebook, og ta det derfra Det var en god ide. Takk:-) Anonymous poster hash: 658ac...9de
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg ville ikke sendt det som en privat snap til han men som Mystory TIpset til Wiwa Anonymous poster hash: 2c169...f5b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Ja, det et sant-godt poeng. Bare å vente til helg og man kan gå ut da. 😁😁 TsAnonymous poster hash: 658ac...9de
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Og der var den lagt ut på snap..😁😁😁😁my story. Omtrent som hun over her sa. Kryss fingrene for meg!✌️Anonymous poster hash: 658ac...9de 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Og der var den lagt ut på snap..my story. Omtrent som hun over her sa. Kryss fingrene for meg!✌Anonymous poster hash: 658ac...9de Prøv å ikke tenke for mye på det da, ikke sjekk hvert femte minutt og sånn. Ha det gøy, og tar han ikke hintet, nei da prøver du å være enda mer konkret. Netflix & chill? hahah! Uansett, lykke til! Anonymous poster hash: 48095...ac9
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #11 Skrevet 16. oktober 2015 Prøv å ikke tenke for mye på det da, ikke sjekk hvert femte minutt og sånn. Ha det gøy, og tar han ikke hintet, nei da prøver du å være enda mer konkret. Netflix & chill? hahah! Uansett, lykke til!Anonymous poster hash: 48095...ac9 Heheh, takk. Han skjønner det garantert. Om han ser den da. Det vet jeg jo ikke. 😱Anonymous poster hash: 658ac...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå