Gå til innhold

Kjolen min kom i dag

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Hei alle sammen !

I dag er jeg så glad. Jeg har fått kjolen min fra Ebay, og den var bare utrolig fin syns jeg. PERFEKT :P:P Jeg er kjempefornøyd. Jeg har vært så nervøs.....egentlig så høres det jo helt villt ut å kjøpe kjole over nettet. Men som sagt så er jeg utrolig glad i dag. Hva syns dere om kjolevalget mitt ?

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...ADME:B:EOA:US:2

Videoannonse
Annonse
Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Du og du for en utrolig nydelig kjole. Dette kunne jammen meg vært drømmekjolen min gitt. Jeg er målløs, den var utrolig flott. Ble nesten litt misunnelig jeg nå!

Det eneste måtte være at jeg ikke helt likte den knytingen bak på ryggen, men pytt sann. Kjolen forøvrig var rett og slett perfekt!

Skal du bruke stroppene på skuldrene eller skal du ha den stroppeløs?

Gjest Nathalie
Skrevet

Wow!

Kjolen din var helt nydelig, jo!

Jeg personlig har ikke så sansen for blomster, men likevel syntes jeg denne var utrolig lekker!!

Gratulerer, bride to be!

Gjest gjest
Skrevet

Hei Augustbrud !

Så glad jeg ble for din fine respons :D . Jeg tror jeg skal bruke kjolen stroppeløs, men er ikke helt 100% sikker enda. Gleder meg veldig til å bruke den uansett.

Skrevet

Det er en av de mest flotte kjolene jeg har sett. Helt nydelig.

Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Jeg synes det blomstene på kjolen var nydelig jeg, og det gjordet at det ble litt "liv" i kjolen lissom. Synes den var flottest stroppeløs jeg også, men den var utrolig flott uansett! Synd jeg alt har valgt kjole. :ler:

Hvorfor er det egentlig slik at jeg synes alle andre har så mye flottere kjole enn meg? :ler::ler:

Skrevet

Hmm..likte ikke helt det der med alle de blomstene i farger jeg da. Men hver sin smak :) Jeg ville nok likt kjolen bedre om de blomstene bare var brodert i hvitt.

Skrevet

:D Kjolen var virkelig kjempefin.

Gjest Anonymous
Skrevet

Likte ikke kjolen i det hele tatt, hverken fasongen eller alle pastellblomstene, men FRYDER meg over å lese hvor glad og fornøyd du er! Og dersom du fikk den for 400 doller samt porto må jeg si du har vært heldig : )

Skrevet

Lekker kjole!

Du blir helt sikkert kjempeflott

Skrevet

Du blir nok dagens og kveldens dronning i den kjolen! Så koselig å høre at du ble så fornøyd, det er ikke alle som blir det etter nettkjøp. Kjolen var i alle fall veldig spesiell og vakker. :lol:

Lykke til på den store dagen! :P

Skrevet

Helt fantastisk kjole! Gratulerer! :D

Gjest augustbrud 2003
Skrevet

Utrolig lekker kjole. Jeg har faktisk kjøpt en kjole med blå og lilla blomster. Jeg ville ha noe som ikke var helt hvitt, derfor. De som ikke liker farver kjøper helt hvitt. Sånn er det! Håper du får en flott bukett som matcher... LYKKE TIL! (og legg bildene på nettet så vi kan se hvor flott du ble!) :ler:

Skrevet

Kjempenydelig kjole!! Gratulerer masse!!

:D :D

Gjest svenskbrud
Skrevet

Min första reaktion var ; AJ AJ AJ WOW!!!!!

Den är ju görasnygg!!!! Du blir definitivt absolut utan tvekan absolut ursnygg i den klänningen!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg får ikke opp noe bilde jeg. Hva gjør jeg gale??

Sonar

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare klikk på linken som står i det første innlegget og vent til siden er laste opp, så kommer bildene opp litt nede på siden.

Skrevet

takk gjest! Nå fikk jeg se kjolen også!! Litt tabbe da jeg ikke scrollet meg nedover på siden, var så opptatt av at det sto blomsterpike øverst. :oops:

Nydelig kjole!! Var veldig spent å se den utifra beskrivelsene over! Og ble positivt overrasket!! ¨Gratulerer med drømmekjolen din!!!!!

Skrevet

Hei alle sammen !

Takk for mange svar. Alltid hyggelig å se hva andre synes. Ekstra hyggelig er det jo at så mange av dere liker kjolen min. Jeg er veldig glad i blomster og kjolen passer veldig godt til meg. Håper dere får en kjempefin dag alle sammen !

:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...