Gå til innhold

Vi litt rolige menn, med lun humor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere daner om (vi) menn som ikke roper høyest, men som smiler, er glad og viser bra utstråling?

Anonymous poster hash: 1bd20...c8d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal selvfølgelig stå damer. (Autoretting på mobil.)

Skrevet

Hva synes dere daner om (vi) menn som ikke roper høyest, men som smiler, er glad og viser bra utstråling? Anonymous poster hash: 1bd20...c8d

Smiler, er glad og har utstråling? Nei, usj!

Skrevet

Hva synes dere daner om (vi) menn som ikke roper høyest, men som smiler, er glad og viser bra utstråling?

Det er jo dere vi liker best! Hvertfall noen av oss... Men siden både dere og vi eg stille og beskjedne, blir det dårlig med sjekking... ;)

Anonymous poster hash: 85ee7...790

• Liker 9
Skrevet

Smiler, er glad og har utstråling? Nei, usj!

Får finne deg en surmule du far ;)

Skrevet

Er sånne menn jeg foretrekker. Blir ikke komfortabel med en høyrøsta mann som tar mye plass og ikke kan være rolig og slappe av.

Anonymous poster hash: de901...d67
  • Liker 5
Skrevet

Høres grusomt ut.

Men seriøst. Du kan ikke sitte her inne og spørre hvordan kvinner vil du skal være. Ser du ikke selv hvor stusselig og tafatt det er å tenke slik? Du burde heller tenke mer på hva du vil ha og bevege deg mot det.

Vær en mann og gå etter det du vil ha. Ta det. Enkelt og greit.

:)

• Liker 1
Skrevet

Høres grusomt ut.

Men seriøst. Du kan ikke sitte her inne og spørre hvordan kvinner vil du skal være. Ser du ikke selv hvor stusselig og tafatt det er å tenke slik? Du burde heller tenke mer på hva du vil ha og bevege deg mot det.

Vær en mann og gå etter det du vil ha. Ta det. Enkelt og greit.

:)

Ja, men hva om det er kvinnene som må jakte på DEG, og ikke omvendt? Hvor fint er ikke det å lene seg tilbake som en "alfa" og så velge? ;)

Dette var et svar på ditt innlegg, ønsker videre tilbakemeldinger i tråden :)

TS

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Ut fra informasjonen du gir, velger jeg helt klart deg. Men det blir altfor generelt, jeg trenger mer å gå på.

For meg ble dette litt som å spørre "Synes du bedårende, lodne, malende pusekatter er søte, eller vil du heller ha en vrælende tarantell på fire kilo?" – du bakte inn så mye positivt i spørsmålet ditt, særlig det med god utstråling. Altså, ja takk, jeg tror de færreste kvinner vil ha den mannen som roper høyest. Men så var det dette med tendensiøse, ledende spørsmål, da.

Skrevet

Ut fra informasjonen du gir, velger jeg helt klart deg. Men det blir altfor generelt, jeg trenger mer å gå på.

For meg ble dette litt som å spørre "Synes du bedårende, lodne, malende pusekatter er søte, eller vil du heller ha en vrælende tarantell på fire kilo?" – du bakte inn så mye positivt i spørsmålet ditt, særlig det med god utstråling. Altså, ja takk, jeg tror de færreste kvinner vil ha den mannen som roper høyest. Men så var det dette med tendensiøse, ledende spørsmål, da.

Kontrasten er en brautende, gjerne rølende mann som viser verbalt at han er til stede, men som gjerne har bra utstråling og fint smil..

TS

Skrevet

Vil gjerne høre hva flere kvinner mener her :-)

TS

Skrevet

only-jerks-and-bimbos.jpg

Anonymous poster hash: 358cf...f61
  • Liker 7
Skrevet

Sorry, men jeg tror ikke det holder i dagens samfunn. Det er den som tar størst plass som får mest slik samfunnet er organisert nå. 

Anonymous poster hash: 1b7b2...a1f
Skrevet

Ja, men hva om det er kvinnene som må jakte på DEG, og ikke omvendt? Hvor fint er ikke det å lene seg tilbake som en "alfa" og så velge? ;)

TS

Skjønner ikke hva du sier, men du burde tenke over det jeg skrev. Det er veldig nyttig informasjon.

Det nytter ikke å springe rundt med lua i hånda og spørre: "Liker dere meg kvinner? Er dette OK? Kan jeg gjøre slik? Eller slik? Kan jeg ha på meg dette? Var denne vitsen bra?"

Please LIK meg!

Lol...

:laugh:

• Liker 1
Skrevet

Sorry, men jeg tror ikke det holder i dagens samfunn. Det er den som tar størst plass som får mest slik samfunnet er organisert nå. 

Anonymous poster hash: 1b7b2...a1f

Dagens samfunn i forhold til hva? Tidligere tider?

Jeg vil si det er lettere å være en "myk" og "forsiktig" mann i dag enn hva det var for ikke lenge tilbake. Vi lever tross alt i en tid hvor statsråder foreslår at det offentlige skal bruke midler på å organisere trillegrupper for menn med pappapermisjon.

:laugh:  :laugh:  :laugh:

• Liker 2
Skrevet

TS

Ja, du får bare lene deg tilbake du og se hvor mange damer du får :D

Anonymous poster hash: 5f5f2...2dc

Skrevet

Hva er lun humor? Gi meg en vits!

Skrevet

Jeg syns det er ganske irriterende med menn og kvinner som må spør "liker dere kvinner/ menn some r slik og sånn?"

Tafatt og fisking etter komplimenter.

Så det blir nei fra meg

Anonymous poster hash: fef22...51e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er ganske irriterende med menn og kvinner som må spør "liker dere kvinner/ menn some r slik og sånn?"

Tafatt og fisking etter komplimenter.

Så det blir nei fra meg

Haha, bitter du

Skrevet

Haha, bitter du

Hvordan får du det til å bli bitter?

Attention whores er plagsomt, enkelt og greit

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...