Glossy Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Er det noen som vet om det er mye koffein i den kalde ice tea som en kan kjøpe i butikkene???
Plonk Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Er det koffein i kjøpe-iste i det hele tatt? Jeg synes de smaker som søt saft og har vondt for å kjenne likheten med ordentlig te. Og hvis det er sånn at du prøver å unngå koffein pga graviditet, tror jeg ikke du skal bekymre deg for at du får i deg for mye den veien der...
*Emma* Skrevet 24. september 2004 #3 Skrevet 24. september 2004 Hvis det er like mye som te skal du jo kun drikke 3-4 kopper to om dagen (2 kopper er ca 0.5 liter) Jeg har heletiden antatt at det er like mye i iste som i te..men det er kanskje ikke det???? Noen som var hvordan man kan finne ut noe sånt? Skrive til de som lager den kanskje?
Hedda84 Skrevet 24. september 2004 #4 Skrevet 24. september 2004 Har en sånn pakke man blandet ut i vann og bakpå pakningen står det at den inneholder: * sukker * Teekstrakt * syre (sitronsyre) * Ferskensaftpulver * Ferskenaroma PS: Er Lipton Ice Tea Peach 1L. Håper dere ble litt kloker på det.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå