AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Hei. Jeg sliter sånn med at jeg får dårlig samvittighet av å bruke penger. Jeg får dårlig samvittighet bare av å bruke penger på mat i butikken. Jeg føler en intens trang etter å spare alt jeg kan. Jeg har siden sommerferien smurt matpakke. Jeg prøver å unngå å bruke penger på cafe, men gjør det innimellom kun for å være sosial, til tross for den dårlige samvittigheten... Jeg har veldig dårlig samvittighet for alt av penger jeg tidligere kunne spart. Jeg var veldig fæl til å sløse før... Har jeg gått fra vettet? Jente, 22 Anonymous poster hash: 08784...7ac
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Ikke langt unna.. Anonymous poster hash: 98e29...950 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Ikke gå i fella å bli ei skikkelig gnialus. Da blir livet trist, og folk kommer til å se rart på deg hver gang du nevner ordene "gratis" og "tilbud". Er så slitsomt med folk som er livredde for å bruke penger. Det er faktisk dette livet handler om. Tjene penger-bruke penger. Og så sparer man litt inn i mellom, slik at man i fremtiden kan bruke MYE penger på en gang. Lykke til!Anonymous poster hash: e561b...493 3
solitary shell Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Dårlig samvittighet for noe som man ikke burde få dårlig samvittighet for, kan være et tegn på depresjon. Uansett om det er en underliggende grunn eller ikke, høres dette ikke sunt eller gøy ut, og jeg ville anbefalt deg å ta kontakt med noen å prate med slik at du an bruke penger uten å sitte igjen med dårlig samvittighet
sweety pie Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Alt med måte. Spar litt og bruk litt. Ha en fast sum du sparer hver måned og fast sum til kos som kino, cafe og andre ting. 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Hei. Har jeg gått fra vettet? Jente, 22Anonymous poster hash: 08784...7ac Det kommer an på din livssituasjon og økonomi. Anonymous poster hash: 4b43c...60e
Labbetussen Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har 30.000 inn og 27.000 går ut med god.samvittighet, er det ikke derfor en jobber? Foe og kose seg her i livet?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg er som deg ts. Arb.narkoman er jeg vel og.. Jobber intenst for så og bruke 1 ukes tid på familie sammenhengende om gangen. Bor langt fra de. Ca 30.000 inn, 5000 til husleie og omtrent 0 ut. jeg sparertil leil. Og evt bil. Osv osv...Anonymous poster hash: 45d96...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå