Gå til innhold

Hvor kjøper dere undertøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter nettbutikker med variert utvalg av fint og nokså rimelig undertøy (ikke basisplagg), og har sett meg lei i butikker som H&M, Lindex, Cubus, Gina Tricot, Asos, Change. Sistnevnte syntes jeg var litt for kjedelig og gammeldags.

 

Så har noen bedre forslag? Jeg bruker en av de minste BH-størrelsene.



Anonymous poster hash: e9572...62c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handler stort sett undertøy hos KappAhl og Cubus. De er de eneste butikkene med rett passform for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler truser på H&M og Lindex. Og BHer på Triumph når de har salg. Da kjøper jeg kanskje noen matchende truser og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye hjelp i meg. Jeg bestiller BH'er og matchende truser på Changes nettbutikk.  Hverdagstruse kjøper jeg på den lokale undertøysforretningen her jeg bor. 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria's Secret sender vel til Norge? Jeg ville i hvert fall anbefalt å kjøpe derfra, jeg synes de har helt fantastiske bher. Men her kan det lønne seg å dra innom en av butikkene deres slik at du kan prøve litt forskjellig. De har et hav av utvalg. Ellers kjøper jeg mest truser også på VS, eller på Gap (som også sender til Norge - og har de mykeste og mest fantastiske trusene!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye hjelp i meg. Jeg bestiller BH'er og matchende truser på Changes nettbutikk.  Hverdagstruse kjøper jeg på den lokale undertøysforretningen her jeg bor. 

Hva er en hverdagstruse da, og hvilken bh matcher du den med da? :)

Anonymous poster hash: d3b89...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kjøper bh og truse ulike steder - matcher dere ikke undertøyet oppe og nede? :)

Spør fordi jeg selv bruker over D cup, og har funnet min riktige bh-størrelse , som jeg fant ut at ikke finnes på h&m , det ble helt feil størrelse for meg, så nå må jeg nok begynne handle bh- er et annet sted hvertfall!



Anonymous poster hash: d3b89...053
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria's Secret, Asos, Lindex og H&M. jeg bruker str 70A og finner mye fint hos disse. jeg bruker aldri vanlig bh med stropper, men foretrekker enten bandeau bh (uten stropper) eller blonde bh uten spiler. jeg synes også at jeg finner et bredt utvalg truser i disse butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere som kjøper bh og truse ulike steder - matcher dere ikke undertøyet oppe og nede? :)

Spør fordi jeg selv bruker over D cup, og har funnet min riktige bh-størrelse , som jeg fant ut at ikke finnes på h&m , det ble helt feil størrelse for meg, så nå må jeg nok begynne handle bh- er et annet sted hvertfall!

Anonymous poster hash: d3b89...053

 

 

Jeg prøver å hovedsakelig kjøpe ensfarga bher, gjerne svart og nude (mest pratisk). Da får man tak i matchende truser over alt.

Har et par-tre litt finere og matchende undetøysett.

 

Men bryr meg stort sett ikke. Nå har jeg supermanntruse og svart blonde BH.

Anonymous poster hash: d90d2...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ofte bh og truse sammen.Koslig å kunne ha et helt sett .Helst da fra bravissimo.com ,brastop.com

eller på ebay.

 

Vanlige truser kjøper jeg på Lindex/kappahl.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hva er en hverdagstruse da, og hvilken bh matcher du den med da? :)

Anonymous poster hash: d3b89...053

 

 Det er en Sloggi som ikke matcher noe som helst. :ler:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg matcher ikke undertøy, men prøver å ha undertøy som "passer" sammen(altså farger som ikke kræsjer helt osv.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagene på jobb er det ikke nødvendigvis full match mellom BH og truse.

Utenfor jobb er det stort sett alltid full match.



Anonymous poster hash: 003da...d95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler på cubus og Victoria's secret :) Bh'ene der er så sinnsykt gode og fiiiine! 😍 Liker blonde/stringtrusene fra cubus.

Anonymous poster hash: 8de7f...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...