Gå til innhold

Tinderbilder, dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av tråden om menns dårlige tinderbilder og at de ser bedre ut på ordentlig.

Jeg har valgt bilder til tinder hvor jeg synes jeg ser bra ut, har med et i helfigur som er ok også, så man kan se at jeg ikke er spesielt slank.

Får en del matcher (lurer på hvor mange av de som er "ekte"), men jeg er alltid redd for å være en skuffelse hvis vi møtes fordi jeg ikke alltid er like heldig som på bildene. Kjenner også at jeg har vanskelig for å tro på noen som sier at jeg er pen, både fordi det er tinder og fordi jeg tenker at jeg ikke egentlig er så pen som de kanskje tror ut fra bildene.

Burde jeg velge noen bilder jeg ikke synes er fine også for å legge lista lavere? Men da kan jeg jo risikere å ikke få matcher. Uff, så vanskelig...

Anonymous poster hash: f73dc...5f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Litt inspirert av tråden om menns dårlige tinderbilder og at de ser bedre ut på ordentlig.

Jeg har valgt bilder til tinder hvor jeg synes jeg ser bra ut, har med et i helfigur som er ok også, så man kan se at jeg ikke er spesielt slank.

Får en del matcher (lurer på hvor mange av de som er "ekte"), men jeg er alltid redd for å være en skuffelse hvis vi møtes fordi jeg ikke alltid er like heldig som på bildene. Kjenner også at jeg har vanskelig for å tro på noen som sier at jeg er pen, både fordi det er tinder og fordi jeg tenker at jeg ikke egentlig er så pen som de kanskje tror ut fra bildene.

Burde jeg velge noen bilder jeg ikke synes er fine også for å legge lista lavere? Men da kan jeg jo risikere å ikke få matcher. Uff, så vanskelig...

Det vil man se i virkeligheten, og om noen prøver å lure meg her så kan de glemme forhold og de kan mest sannsynlig bare glemme å ha noe mer med meg å gjøre. Lyver de om dette lyver de sannsynligvis om mye, eller prøve å lure meg. Det er å spørre om problemer når jenter gjør dette, men det er veldig lett å avsløre bare utifra bilder av ansiktet. Har ikke jenter bilder av kroppen sin hopper jeg direkte til konklusjonen av at de 1) Skjuler noe 2) Dårlig selvtillit. Jeg ønsker ingen av delene i et forhold. Jeg har ikke tenkt å bli hobby-psykolog, derfor er jeg på KG av og til. 

Ellers vil jeg si at det er veldig synd at du har så dårlig selvtillit at du ikke tror på om folk påpeker at du ser bra ut. Du velger de fineste bildene du får flest matcher med, men var jeg deg ville jeg jobbet med noe helt annet: Selvbildet ditt. For det er litt leit at du ikke eier selvtillit. Beklager, men det er slik jeg oppfatter innlegget ditt og da svarer jeg heller slik. Kanskje litt direkte, men tror du nesten må få høre det.

Endret av Charmander
Skrevet

Det vil man se i virkeligheten, og om noen prøver å lure meg her så kan de glemme forhold og de kan mest sannsynlig bare glemme å ha noe mer med meg å gjøre. Lyver de om dette lyver de sannsynligvis om mye, eller prøve å lure meg. Det er å spørre om problemer når jenter gjør dette, men det er veldig lett å avsløre bare utifra bilder av ansiktet. Har ikke jenter bilder av kroppen sin hopper jeg direkte til konklusjonen av at de 1) Skjuler noe 2) Dårlig selvtillit. Jeg ønsker ingen av delene i et forhold. Jeg har ikke tenkt å bli hobby-psykolog, derfor er jeg på KG av og til. 

Ellers vil jeg si at det er veldig synd at du har så dårlig selvtillit at du ikke tror på om folk påpeker at du ser bra ut. Du velger de fineste bildene du får flest matcher med, men var jeg deg ville jeg jobbet med noe helt annet: Selvbildet ditt. For det er litt leit at du ikke eier selvtillit. Beklager, men det er slik jeg oppfatter innlegget ditt og da svarer jeg heller slik. Kanskje litt direkte, men tror du nesten må få høre det.

Joda, jeg er klar over at selvtilliten (på utseende, men heldigvis ikke så mye annet) ikke er så god, men det er jo viktig å være litt realistisk også. Komplimenter for utseendet får jeg som oftest bare av venninner i det virkelige liv. Bortsett fra noen ganger litt stirring på puppene mine er det ikke så ofte jeg får komplimenter fra menn. Jeg har liksom alltid følt at utseendet ikke er mitt sterkeste kort. På skolen var jeg smart, ikke pen, og sånn tenker jeg nok fortsatt at det er. Kan fort føle meg litt beklemt hvis jeg får for mange komplimenter for tidlig, for da er den automatiske tanken at noen vil smigre for å kunne utnytte meg, ikke at jeg faktisk er pen.

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du bruker Tinder? Altså jeg sier ikke at du ikke burde, men før vi går videre er det viktig å kartlegge motivasjonen bak det.

Anonymous poster hash: 96c48...4a2
Skrevet (endret)

Det er en kvinneproblematikk jeg som mann ikke kan svare på. Når det gjelder utseende ditt så er det vel bare å begynne å trene om du vil se bedre ut. Alle har tid og om det er viktig for deg så er det ingen unnskyldninger. 

Kan jeg spørre hvorfor du bruker Tinder? Altså jeg sier ikke at du ikke burde, men før vi går videre er det viktig å kartlegge motivasjonen bak det.

Hun vil åpenbart finne en å date/evt kjæreste. Obvious.

Endret av Charmander
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du bruker Tinder? Altså jeg sier ikke at du ikke burde, men før vi går videre er det viktig å kartlegge motivasjonen bak det. Anonymous poster hash: 96c48...4a2

Det er ikke alltid jeg skjønner det helt selv... Men i utgangspunktet fordi det er en enkel måte å kunne treffe nye menn på, i vennegjengen min dukker det aldri opp noen lenger, alle er så etablerte. Med ujevne mellomrom får jeg noia og sletter appen fordi jeg synes blir for dumt, men formålet er vel å treffe en som kunne finne på å bli kjæresten min.

Skrevet

Det er ikke alltid jeg skjønner det helt selv... Men i utgangspunktet fordi det er en enkel måte å kunne treffe nye menn på, i vennegjengen min dukker det aldri opp noen lenger, alle er så etablerte. Med ujevne mellomrom får jeg noia og sletter appen fordi jeg synes blir for dumt, men formålet er vel å treffe en som kunne finne på å bli kjæresten min.

Ok! En av grunnene til at jeg spør er fordi du lenger opp skrev at om du får komplimenter, så tror du at noen vil utnytte deg.

Det er viktig å huske på at flertallet av de som bruker Tinder gjør det for å kutte ut mellomleddet som å gå på byen, osv. Altså det brukes mest for å finne noen å ha sex med. Når vi sveiper så tenker de fleste "er dette en person jeg kan se for meg å ha sex med".

Dette betyr ikke at det ikke finnes eksempler på folk som dater, har blitt kjærester, osv, der. Men i hovedsak er ikke det formålet til de fleste med Tinder.

Som du skriver om deg selv så høres det ut som om du mangler seksuell selvtillit, og ikke tar kontroll over din egen seksualitet, alikevel er det en del av deg som forstår dette derav din evige kamp med å slette og laste ned Tinder igjen.

Åpne deg for muligheten til å bare møte folk for sex om du først er på Tinder, stol på at de som har sveipet deg finner deg seksuelt attraktiv, ofte vil mange veltrente menn finne lubne/smått overvektige kvinner attraktive.

Om dette er uaktuelt så vil jeg foreslå at du begynner å tenke på å finne en annen arena.

Skrevet

Ok! En av grunnene til at jeg spør er fordi du lenger opp skrev at om du får komplimenter, så tror du at noen vil utnytte deg.Det er viktig å huske på at flertallet av de som bruker Tinder gjør det for å kutte ut mellomleddet som å gå på byen, osv. Altså det brukes mest for å finne noen å ha sex med. Når vi sveiper så tenker de fleste "er dette en person jeg kan se for meg å ha sex med". Dette betyr ikke at det ikke finnes eksempler på folk som dater, har blitt kjærester, osv, der. Men i hovedsak er ikke det formålet til de fleste med Tinder.Som du skriver om deg selv så høres det ut som om du mangler seksuell selvtillit, og ikke tar kontroll over din egen seksualitet, alikevel er det en del av deg som forstår dette derav din evige kamp med å slette og laste ned Tinder igjen. Åpne deg for muligheten til å bare møte folk for sex om du først er på Tinder, stol på at de som har sveipet deg finner deg seksuelt attraktiv, ofte vil mange veltrente menn finne lubne/smått overvektige kvinner attraktive. Om dette er uaktuelt så vil jeg foreslå at du begynner å tenke på å finne en annen arena. Anonymous poster hash: 96c48...4a2

Overraskende nok har jeg faktisk god seksuell selvtillit, men jeg har ikke lyst til å treffe noen utelukkende for sex, det må finnes en kjemi mellom oss som gjør at jeg liker ham. Og sex gjør følelsene mine sterkere, så da blir jeg bare skuffa og lei meg hvis det ikke blir gjengjeldt. Dessuten tror jeg det er en skikkelig dårlig idé å prøve å bygge selvtillit ved å se hvor mange som kunne tenke seg å ha sex med meg, men ikke noe mer. Mulig det kan funke for noen gutter, men ikke for meg. Jeg får ikke god selvtillit av at noen tenker "hun kunne jeg pult, men ingen må vite det".

Så da bør jeg kanskje slette tinder for godt siden jeg ikke har lyst til å bare ha sex.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke ts men vil bidra i tråden ved å si at jeg bruker tinder for å bli kjent med potensielle kjærester. jeg møter få nye mennesker i hverdagen, så å chatte via mobilen med nye er en fin måte å prøve å få litt kontakt med menn på :) På meldinger jeg bare får komplimenter svarer jeg ikke, og jeg sveiper kun like på de som har en profiltekst og bilder som viser at de liker samme ting som meg (sport f.eks). Er definitivt der for å se etter noen seriøse og kjenner til flere par som har møtt hverandre via tinder, og kun et fåtall pers i min krets som bruker tinder til sex.

Anonymous poster hash: debb0...926

Skrevet

Jeg er ikke ts men vil bidra i tråden ved å si at jeg bruker tinder for å bli kjent med potensielle kjærester. jeg møter få nye mennesker i hverdagen, så å chatte via mobilen med nye er en fin måte å prøve å få litt kontakt med menn på :) På meldinger jeg bare får komplimenter svarer jeg ikke, og jeg sveiper kun like på de som har en profiltekst og bilder som viser at de liker samme ting som meg (sport f.eks). Er definitivt der for å se etter noen seriøse og kjenner til flere par som har møtt hverandre via tinder, og kun et fåtall pers i min krets som bruker tinder til sex. Anonymous poster hash: debb0...926

Jeg har tenkt at det må gå an å finne noen som har lyst på kjæreste der, og jeg har aldri opplevd å få sleske meldinger. Tror jeg er ganske god til å velge de som virker/er ok, men meldingene har det jo ofte med å dø ut med de fleste, men har klart å få til noen morsomme og interessante samtaler der.

Men uansett, spørsmålet var jo egentlig om man bør ha et ikke så fint bilde der for sikkerhetsskyld, ikke hva slags problemer min dårlige selvtillit skaper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...