Augustbrud02 Skrevet 10. juli 2002 #1 Skrevet 10. juli 2002 Nå har jeg endelig fått ordnet med buketten min og jeg er så fornøyd og glad! Etter en rekke stive priser fryktet jeg det værste, men dette kan ikke bli bedre! :D Buketten min skal bestå av tofargede roser som er gule innerst og oransj ytterst. Disse er så utrolig nydelige, og selvom en del blomsterdekoratører helst vil unngå disse rosene var hun som skal lage min kjempepositiv. I tillegg skal jeg bruke små oransje bær som pynt, og også noe som skal henge litt nedover. Av grønt skal jeg bruke slike grønne strå, da jeg ikke er så begeistret for denne Eføyen. Buketten skal være dråpeformet og henge littegrann, men heller ikke for mye. Og prisen: mellom 1500 og 1700 kroner. Slett ingen upris synes jeg. For brystblomstene betaler vi 100 kr pr stk. Og for borddekorasjonene betaler vi 150 kr pr stk. Jammen meg er det en fordel å gifte seg på et lite sted! Jeg er rett og slett kjempefornøyd og er så glad for at det går mot bryllupsdagen vår! Måtte bare dele litt av gleden med dere! :D
mari Skrevet 10. juli 2002 #2 Skrevet 10. juli 2002 Så godt det var å høre at andre også skal ha oransj bukett. Har vært litt skeptisk, da jeg ikke tror dette er den mest vanlige fargen på bukett. Jeg har lurt på om jeg skal bytte, men jeg tror jeg beholder den sånn jeg har bestilt, relativt likt din tror jeg. Med andre ord, jeg syns din hørtes veldig fin ut!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #3 Skrevet 10. juli 2002 Mari, buketten hoeres nydelig ut! Vaare farger er orange og lilla. Skal ogsa ha orange bukett, og har onsket orange calla, men det far jeg ikke vite foer dagen hva det blir... Det staar kjaeresten for... =) Spiller ingen rolle hva andre har paa bukett synes jeg saa lenge man er KNAll fornoyd selv...
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #4 Skrevet 10. juli 2002 Så godt det var å høre at andre også skal ha oransj bukett. Har vært litt skeptisk, da jeg ikke tror dette er den mest vanlige fargen på bukett. Jeg har lurt på om jeg skal bytte, men jeg tror jeg beholder den sånn jeg har bestilt, relativt likt din tror jeg. Med andre ord, jeg syns din hørtes veldig fin ut!!!!! Jeg hadde oransj bukett, den var rålekker! Forelska meg helt i de rosene. http://wulff.dynip.com/~barbro/bryllup/foer.html B.
Gjest Solstråle Skrevet 10. juli 2002 #5 Skrevet 10. juli 2002 Skal ha raude bukett i dråpeform, den skal bestå av berre raude roser. Blomsterdekoratøren vart litt overraska over at eg ikkje vil ha noko grønt i den. Det verte spanande å sjå om den vert slik som eg har forestilt meg. Berre ei god veke no so får eg sjå.....
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 11. juli 2002 #6 Skrevet 11. juli 2002 Så godt det var å høre at andre også skal ha oransj bukett. Buketten min blir vel faktisk mer gul enn oransj tror jeg, den blir jo både gul og oransj. Synes de fargene er så nydelig og jeg tror det blir flottere enn bare ensfargede roser, iallfall til meg! Det beste av alt er at jeg får en bukett jeg selv hadde skikkelig lyst på og er kjempefornøyd med, og jeg er helt overbevist om at den blir utrolig flott!
Augustbrud02 Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2002 Jeg hadde oransj bukett, den var rålekker! Forelska meg helt i de rosene. http://wulff.dynip.com/~barbro/bryllup/foer.html Det er slike bær som på denne buketten din jeg skal ha, bare at de er litt mer oransje tror jeg. Men de var så fine! http://wulff.dynip.com/~barbro/bryllup/bukett.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå