Gå til innhold

chatteing - utroskap

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet at det er mange som sitter på nettet og snakker med det motsatte kjønne. Mange har også nettsex og snakker dirty.

Også jeg, i mine single dager vel og merke, har chattet. Var faktisk sånn jeg møtte min kjære. Men vi sluttet begge å chatte da vi ble sammen. Hadde noe med respekten for den andre parten og følelsene våre og gjøre...

Jeg vil faktisk si at å chatte dirty/ ha nettsex faktisk er utroskap....

Hva mener dere?

Og forresten, hvorfor skal man egentlig sitte forran skjermen og snakke med "andre" om man har en partner, er ikke det respektløst?

Selv om forholdet er dårlig, hangler og kanskje går mot slutten så er ikke det noen unnskyldning...

Jeg vet om par som har gått fra hverandre fordi den ene parten har sittet på nettet. Noen har også gått så langt som å møte personer vedk. har snakket med der inne.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utroskap og utroskap... Vil vel egentlig ikke definere dirty chatting som direkte det, men det er allikevel ikke noe jeg hadde tolerert i et forhold. Forskjellen er vel at ved fysisk utroskap så hadde bare ett enkelt feilgrep vært utilgivelig for meg, mens chatting o.l. ikke hadde vært like vanskelig å komme over om det var et engangstilfelle. Jeg tenker som deg - hvorfor? Hva er vitsen med å gjøre slik som dette når man er opptatt?

Skrevet

Jeg er enig med trådstartet.

Når man blir sammen med noen, så blir det helt feil å drive med "intim" chatting med andre. Det er utroskap i mine øyne. Ikke fysisk utroskap, men man går likevel over en grense og er i tankene for intim med et annet menneske enn den man er sammen med.

Jeg hadde blitt fryktelig såret hvis jeg var sammen med en som satt og siklet etter ei annen på nettet, chattet dirty med henne og satt og runka. Rett og slett. Hva har han meg til liksom?

Er man singel, så er slikt helt ok. Men ikke om man er sammen med noen. Så lenge det ikke er greit for begge parter eller man er sammen om det.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg chattet jevnlig med en fyr da jeg var sammen med en annen for noen år siden. Jeg ble nesten "besatt", og det ble forståelig nok krise i det allerede haltende forholdet når kjæresten fant loggen av chatten. I mitt tilfelle gled det over til tull og tøys i virkeligheten.. Så jeg ser på det som utroskap. Og jeg lærte av mine feil! Chatter nå også, men bare om vær og vind og med familie og venner.

Cybersex ER utroskap. Punktum.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med Ninakanin..

Jeg ble kjendt med samboeren min via nettet. Vi fortsatte å chatte med andre, men kun hverdagsprat. Vi hadde begge tilgang til hverandres pc'er og profiler på det stedet vi "vanket". Det jeg opplevde her var at ei, som samboeren min hadde møtt et par ganger før min tid, faktisk gjorde det hun kunne for å få oss fra hverandre. Det var ikke måte på hva hun kunne få seg til å si. Sendte han meldinger om at jeg sa ditt og jeg gjorde datt. Fortalte meg ting jeg vet ikke er sant, lata som hun kjendte han bedre enn hun gjorde ( hadde møttes 2 ganger og ikke mere enn å ha snakket sammen). Det viste seg at samboeren min syntes synd på jenta. Dakar var jo alene med unger og hadde en ugrei x i tillegg bodde hun på bondelandet og hadde ikke noe venner.... Jeg måtte sette meg ned og fortelle han nøyaktig hva hun drev med. Skal si han satt og gapa etterpå. Han kuttet kontakten med henne tvert. Men inn imellom kommer det det-er -så-synd-i-meg-mail fra henne...

Nettet er ikke bare kjekt vet jeg

Skrevet
Enig med Ninakanin..

Jeg ble kjendt med samboeren min via nettet. Vi fortsatte å chatte med andre, men kun hverdagsprat. Vi hadde begge tilgang til hverandres pc'er og profiler på det stedet vi "vanket". Det jeg opplevde her var at ei, som samboeren min hadde møtt et par ganger før min tid, faktisk gjorde det hun kunne for å få oss fra hverandre. Det var ikke måte på hva hun kunne få seg til å si. Sendte han meldinger om at jeg sa ditt og jeg gjorde datt. Fortalte meg ting jeg vet ikke er sant, lata som hun kjendte han bedre enn hun gjorde ( hadde møttes 2 ganger og ikke mere enn å ha snakket sammen). Det viste seg at samboeren min syntes synd på jenta. Dakar var jo alene med unger og hadde en ugrei x i tillegg bodde hun på bondelandet og hadde ikke noe venner.... Jeg måtte sette meg ned og fortelle han nøyaktig hva hun drev med. Skal si han satt og gapa etterpå. Han kuttet kontakten med henne tvert. Men inn imellom kommer det det-er -så-synd-i-meg-mail fra henne...

Nettet er ikke bare kjekt vet jeg

Kjenner til den type kvinnfolk. Gjør ingenting enn å bare fucke opp andres blomstebeder rett og slett. De burde samles og kastes i konsentrasjonsleirer >:D

Gjest Anonymous
Skrevet

Utroskap er alt som skjer bak partnerens rygg uten at partneren har godkjent det på forhånd. Dette kan også være andre ting enn sex/føleser. Alle er vel enig i at dersom partneren synes det er greit at den andre chatter, så er det ikke utroskap. Og at dersom partneren synes der er hyggelig at den andre har sex med andre, så er det ikke utroskap. Så jeg mener at dirty chatting ikke er utroskap i seg selv, men dersom det skjer uten at partneren har godkjent det på forhånd, er det fryktelig feil. Det samme gjelder også det meste annet som skjer i et samliv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...