Gå til innhold

Ikke rastist, MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen sier men etter jeg er ikke rasist så kommer det som regel noe rasistisk. 

Eksempel: Jeg er ikke rasist, MEN jeg mener vi burde ta inn litt færre flyktninger. Norge for nordmenn!

Anonymous poster hash: e038f...e93
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonymous poster hash: e5fc6...7bd
Skrevet

Når noen sier men etter jeg er ikke rasist så kommer det som regel noe rasistisk. 

Eksempel: Jeg er ikke rasist, MEN jeg mener vi burde ta inn litt færre flyktninger. Norge for nordmenn!

Anonymous poster hash: e038f...e93

Så hvilke raser er man rasisitiske mot da?

Hele verdenssamfunnet er da bygd på en rasistisk holdning, nemlig nasjonalstatene.

Sånne utsagn kan ikke tas seriøst av andre enn anarkister som ønsker å fjerne hele staten. Ønsker du å beholde Norge som stat, så må man skjønne at det er visse forutsetninger som skal til for å gjøre dette mulig. Som for eksempel at skatter og avgifter man betaler blir igjen i landet, og brukes i Norge for nordmenn.

• Liker 2
Skrevet

Den typen poster (og bilder) som det der er det som skaper der "dere" ser på som rasisme. Det er enkelt og greit knebling av meninger som dere ikke er enig med.

Anonymous poster hash: 5817e...94e
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Syns ikke det er noe galt i å si noe sånt jeg, i alle fall ikke i den eksempelsetningen du bruker. Altså, når noen skal komme med noe om utenlandske i Norge, og egentlig ikke er rasistiske, men det de sier kan høres rasistisk ut, så er det vel greit å si det?

Har sagt det selv før, at det feks. ikke burde komme for mange til Europa og at andre verdensdeler burde kunne ta imot noen tusen flykter selv, også lagt til, jeg er ikke rasist altså, dette er bare min mening (jeg er jo ikke norsk selv engang).

Man blir så fort stempla som rasist nå til dags at det er tragisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...