Gå til innhold

3 åring som blunker rart.

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 åringen har i de siste ukene av og på blunket litt merkelig innemellom, noen ganger ser det ut som hun er trøtt, som om øyelokkene er tunge og andre ganger er det ekstra blunking på ett av øynene, mest det ene.

Har sett at det har skjedd med flere dagers mellomrom og tenkt hver gang at det har gått over, helt til denne rare blunkingen dukker opp igjen i en periode på dagen, altså gjør hun det bare innemellom..5 ganger om dagen kanskje?

Spørsmålet er..er dette noe fysiologisk som vi bør få undersøkt? Tenker allergi, eller kanskje virus som irriterer..eller er dette en 'tick'? Jeg har hatt blunketicks selv så derfor jeg lurer..hva er deres erfaringer?

Anonymous poster hash: 6b213...66c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 åringen har i de siste ukene av og på blunket litt merkelig innemellom, noen ganger ser det ut som hun er trøtt, som om øyelokkene er tunge og andre ganger er det ekstra blunking på ett av øynene, mest det ene.

Har sett at det har skjedd med flere dagers mellomrom og tenkt hver gang at det har gått over, helt til denne rare blunkingen dukker opp igjen i en periode på dagen, altså gjør hun det bare innemellom..5 ganger om dagen kanskje?

Spørsmålet er..er dette noe fysiologisk som vi bør få undersøkt? Tenker allergi, eller kanskje virus som irriterer..eller er dette en 'tick'? Jeg har hatt blunketicks selv så derfor jeg lurer..hva er deres erfaringer?

Øyekatarr

Anonymous poster hash: 38ac4...c10

Skrevet

Jeg tenkte det kanskje kunne hvert en uvane 

Anonymous poster hash: ee22e...a5d
Skrevet

Takk for svar! Heller litt mot øyekatarr nå, enn dog mildt..for hun gned nettop øyet sitt med genserermet, så tydelig at det er -noe- som irriterer...

Har foressten vart ca 1 uke, men var 3-4 dager hvor hun ikke blunket..så det er jo veldig sporadisk..også har hun nettop hatt virus.

Skrevet

Takk for svar! Heller litt mot øyekatarr nå, enn dog mildt..for hun gned nettop øyet sitt med genserermet, så tydelig at det er -noe- som irriterer...

Har foressten vart ca 1 uke, men var 3-4 dager hvor hun ikke blunket..så det er jo veldig sporadisk..også har hun nettop hatt virus.

Her går det i rykk og napp sammen med forkjølelse og andre virus.

Anonymous poster hash: 38ac4...c10

Skrevet

Har dere sjekket synet hennes? Husker at jeg begynte å blunke en del før mamma fikk mistanke om at det var synet, som at noe irriterte øyet. Om hun fortsetter og det ikke er forkjølelse eller katarr, så er det verdt et forsøk.

Anonymous poster hash: 06a21...9f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...