Gå til innhold

Toro grønnsakspasta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd Toro sin ferske grønnsakspasta? ;)

Anonymous poster hash: 41dc2...2aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har smakt den grønne, med brokkoli og erter tror jeg. Smakte helt vanlig pasta. Nå smakte jeg den ikke "ren" men med tomatsaus på, og da kjente jeg innen forskjell fra vanlig pasta.

Anonymous poster hash: ca1ad...b9f

• Liker 1
Skrevet

Smakt den grønne. Syns den var god.

Skrevet (endret)

Har smakt alle tre typene, og likte alle.

Den med gulrot var god til bolognesesaus, og den med brokkoli og erter smakte godt til laks og creme fraiche-basert saus. Den med blomkål smakte jeg bar, og smakte som vanlig pasta.

Endret av Edie
Skrevet

Lurer de oss, eller er det faktisk 40% grønnsaker i dem? Har smakt den med blomkål, og det smakte ikke grønnsaker i det hele tatt..

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Det smaker ikke som grønnsaker i det hele tatt, og det er supert at Toro endelig kommer med noe som de ikke har dynket i salt. 

Skrevet (endret)

Synes også dette er et ganske OK produkt fra Toro, både når det gjelder smak og innhold. 

En porsjon av denne pastaen inneholder ca. 50gram grønnsaker. Helsedirektoratet anbefaler 500 gram grønnsaker/frukt hver dag (halvparten bør være fra grønnsaker) så selv om denne pastaen inneholder en del grønnsaker, er det litt viktig at man ikke tror at det dekker så mye av det totale som man trenger. 

Endret av Nærsynt
Skrevet

Fin farge på pastaen iallefall, men ville uansett ikke erstattet den med ferske grønnsaker. 

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor mye grønnsaker de egentlig inneholder? Skeptisk.

Skrevet

Lurer på hvor mye grønnsaker de egentlig inneholder? Skeptisk.

40% ifølge Toro, men vil tro at noe av næringsstoffene har forsvunnet under pulverisering og (over)koking. Likevel sunnere enn vanlig lys pasta :)

Skrevet

Jeg håper at de kommer blomkålris som de har i Sverige

Anonymous poster hash: 323f4...f53
Gjest The damned
Skrevet

Jeg synes de er greie de,og har kjøpt dem noen ganger nå. Finner aldri den med blomkål,så den har jeg ikke smakt.

Synes det er greit med pasta som er litt sunnere,selv om den ikke erstatter grønnsakene man vanligvis ville ha hatt.

Skrevet

Det er mye mindre karbohydrater i disse da? Men lite nok til et lavkarbokosthold?

Skrevet

Hvor finner man disse? I kjøledisken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...