Gjest pace Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Har du merket hvordan du på enkelte forum begynner å bruke enkelte ord mer? Hvilke ord finner du ut at du bruker mer på bestemte forum enn på andre forum? Gjerne noe annet enn et substantiv. Et ord du bruker mer fordi du ender opp med å snakke på en annen måte. Feks hvilket/hvilke ord har du funnet ut at du bruker mere på kvinneguiden enn andre steder? Siden jeg kom hit finner jeg ut at jeg av en eller annen grunn bruker ordet Ivertfall mye mer enn jeg har brukt noe annet sted. Merkelig.
Ronja_80 Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Aldri tenkt over det før. Jeg er ikke i andre forum som bruker. Leser litt på HS av og til. Bruker ikke noen ord oftere her enn i andre settinger. Både her inne og i hverdagslivet bruker jeg hverdagslige ord. Men på skolen derimot går det mye i fremmedord. Kan by the way ikke halvparten av dem en gang
SimSim Skrevet 24. september 2004 #3 Skrevet 24. september 2004 Hehe..ja, jeg kjenner meg igjen Har vært aktiv på diverse forum noen år, og ser at jeg bruker enkelte ord mye. Ord som *uansett* - *iallfall* - *helt klart* - *dessuten* og *vel* Uansett, det er helt klart morsomt å veksle ord i forum, det gir iallfall en god latter i ny og ne og er dessuten veldig givende.
Kelsey Skrevet 24. september 2004 #4 Skrevet 24. september 2004 Jeg smugleser på flere andre forum, men KG er det eneste jeg er aktivt i, så har ikke noe å sammenligne med. Det jeg derimot merker er at jeg forandrer ordbruken når jeg snakker på msn. Blir på en måte tilrettelagt den jeg snakker med. Med en person bruker jeg ikkesant mye, noe jeg sjelden gjør med noen andre. Skriver jeg på engelsk veksler jeg mellom en enklere og en mer avansert engelsk (men det er jo fordi at motparten skal forstå, ikke fordi vi har en spesiell måte å snakke sammen på).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå