Gå til innhold

Sporty klær på ikke sporty mennesker, hva tenker du om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det gjorde jeg ikke...! Les HI en gang til du!

Kopi:   Hva tenker du om du ser en person som f.eks røyker eller har noen kilo ekstra, eller begge deler, som går kledd i typiske sports-merkeklær? F.eks 2XU-tights og Adidas topp/genser? 

I min verden er tenking og synsing i ganske nær gate.  Dere må tåle at andre kommer med innspill når du spør hva andre tenker om en viss stil. 

Hvis jeg legger ut et bilde av en kjole eller beskriver en viss stil og spør hva andre tenker må jeg tåle at kanskje noen syns den er stygg.  Jeg kan ikke forvente at alle liker akkurat den kjolen og BARE forvente positive svar!

• Liker 2
Gjest The damned
Skrevet

Ja,det er dritstygt å gå med det som hverdagsklær,men det er min mening.

Synes det ser slaskete og stygt ut. Ser for eksempel at endel tenåringsjenter går med det sammen med en vanlig topp eller genser. Passer ikke litt sammen.

Jeg liker ikke en sporty stil annet enn til trening.

Skrevet

Ja,det er dritstygt å gå med det som hverdagsklær,men det er min mening.

Synes det ser slaskete og stygt ut. Ser for eksempel at endel tenåringsjenter går med det sammen med en vanlig topp eller genser. Passer ikke litt sammen.

Jeg liker ikke en sporty stil annet enn til trening.

Greit nok, det er din mening om moten generelt, men er det værre å gå sånn om mann ikke har en typisk fitness kropp eller livsstil? Altså f.eks røyker eller har noen kilo ekstra?
Gjest The damned
Skrevet

Greit nok, det er din mening om moten generelt, men er det værre å gå sånn om mann ikke har en typisk fitness kropp eller livsstil? Altså f.eks røyker eller har noen kilo ekstra?

Åja,sånn ja. Nei,egentlig ikke,men ser kanskje litt rart ut. Altså noen tenker kanskje at en sporty stil ikke helt henger sammen med det å røyke og ikke være i form.

Skrevet

Jeg er overvektig og går med treningstøy eller sporty klær, og jeg driter i hva andre måtte mene om det

Jeg er kronisk syk og derfor er klærne behagelige å ha på seg, og jeg gidder ikke skifte om jeg bare skal på butikken

Går rolige turer, driver litt med yoga og pilates, men ingen hard trening

Får mange rare blikk når jeg går med treningsklær og alle andre rundt meg jogger/løper, mens jeg går ekstremt sakte

Skrevet

Er ikke fan av folk i treningstøy til hverdags uansett om de er sporty eller ei. Men fra og til trening eller når det er mest praktisk forstår jeg ikke hvorfor det er noe problem. Ift overvekt, så har jeg lært det at man skal ikke dømme noens form etter utseende. Har møtt MANGE overvektige og litt kraftigere personer som er i mye bedre form enn tynne, til tross for at det ikke ser sånn ut ved første øyekast, så skjønner ikke hvorfor folk skal tenke noe over det egentlig :/ 

Skrevet

Er ikke fan av treningsklær til hverdags uansett kropp. Når det er sagt, så tror jeg man lettere kommer unna med det om man har "fitnesskropp"; Ikke fordi det ser mindre "slaskete" ut, men fordi folk automatisk tror at denne gjennomtrente personen er på vei til / fra trening.

Skrevet

Blir du ikke flau over deg selv av å skrive et sånt innlegg? 

Anonymous poster hash: 22edb...d77
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Personlig synes jeg ikke at noen burde gå i sportsklær utenom trening, turer og slikt. Men dersom det er noen som likevel skulle ønske å gjøre det til hverdags, spiller det vel ingen rolle hvordan de ser ut.

Skrevet

Blir du ikke flau over deg selv av å skrive et sånt innlegg?

Anonymous poster hash: 22edb...d77

Nei, hvorfor skulle jeg det?

Skrevet

Treningstights som hverdagstøy er mildt sagt blodharry. Det er en grunn til at jeg ikke ville vist meg med en X på låret om det så hadde stått om livet....

Anonymous poster hash: 80206...09a
  • Liker 2
Skrevet

Det virker også litt som om noen kvinner tror de automatisk får drømmerumpa bare de tar på seg en kompresjonstights: 

Skrevet

Sporty klesstil og merker er inn for tiden, men alle mennesker har ikke en like sporty livsstil... Er det greit å ha en sporty klesstil, selvom man ikke trener så mye?

Hva tenker du om du ser en person som f.eks røyker eller har noen kilo ekstra, eller begge deler, som går kledd i typiske sports-merkeklær? F.eks 2XU-tights og Adidas topp/genser?

Du trenger å jobbe med fordommene dine!

Om et menneske røyker eller har noen, ja, faktisk mange kilo for mye etter ditt øyemål, så kan de faktisk være sportslig og aktive.

Anonymous poster hash: 370ed...f79

Skrevet

Jeg er absolutt ikke sporty! Jeg trener aldri, hater å trene! Jeg røyker mye, og jeg har noen kilo ekstra (158cm-88kg) men jeg trives med meg selv, og skammer meg ikke over hvordan jeg ser ut!

Jeg går ofte i klær av typiske sportsmerker, rett og slett fordi det er inn, og fordi det er fine og behagelige plagg! Som de fleste andre jenter på min alder går jeg ofte i f.eks 2XU-tights, rett og slett fordi de er gode og ha på, og ser fine ut! Hoodie fra f.eks Adidas er det samme, det er inn, behagelig og ser bra ut!

Nå må jeg le :ler:. Noen kilo ekstra? Jaja, slik kan det også sies. Du har sånn omtrent 35 kilo ekstra.

Anonymous poster hash: 322e8...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...