Gå til innhold

Reklamsjon Iphone 5s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en iphone 5s som er kjøpt for 1 og et halvt år siden. Jeg har sendt den inn til service på eplehuset fordi den stadig skrur seg av på alt fra 10-70% i batteri, for og så kanskje skru seg på 10minutter seinere og noen ganger ikke før jeg har satt den til ladning. Jeg syns det er merkelig dette med at den skrur seg av på så høye prosenter som feks 50%, og mener at dette må være en feil ved telefonen. Eplehuset mener at jeg ikke har noen rettighet på å reklamere på telefonen pga at jeg har brukt opp de 500syklusene Apple har sagt at en iphone skal tåle. Så de mener at jeg må betale 1400kr for å bytte ut batteriet. Noen som vet noe om hva jeg kan kreve i en slik sak eller må jeg bare legge meg flat og betale ? 

Måtte også vente nesten 4månder på å få lånetelefon, slik at jeg gikk 4månder med en mobiltelefon som er helt ubrukelig, noe som har ført til mye ekstra ladning og jeg mener at jeg kanskje kan ha gått over disse 500 ladesyklusene i løpet av denne venteperioden. 

Anonymous poster hash: 28f66...906

Anonymous poster hash: 28f66...906

Anonymous poster hash: 097a8...144
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nøyaktig samme problemstilling...

Anonymous poster hash: fbc4f...688

• Liker 1
Skrevet

Bytta batteri på min 4s hvert år, kapasiteten synker fort til 80% på li-ion.

Verktøy for jobben koster et par hundrelapper, og en 500-lapp for batteri.

Tar 30 minutter maks, og det finnes guides på nett. Slipper man treig service på ting.

Skrevet

Er telefonen kjøpt hos Apple eller hos en operatør?

Hadde en iPhone 5 som var ca et år, kjøpt hos Telenor. Leverte den hos Telekiosken og fikk nytt batteri gratis. Tok to uker da. Lånetelefon har jeg aldri giddet å spørre etter.

Anonymous poster hash: 69418...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...