Gjest undrende jente Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Er dere i stand til å "fake" forelska stemme i telefonen og "forelska blikk"?? (i den sammenheng) - måten du ser på jenta på når dere prater sammen.. den litt intense, dype, søkende blikket, dere skjønner hva jeg mener... ? og da evt hvorfor gjør dere det??
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 for å forføre og få bekreftet sitt ego
Gjest undrende jente Skrevet 24. september 2004 #3 Skrevet 24. september 2004 så selv om vi har et "forhold" der vi føler oss veldig godt sammen, (der det er på tide og det ligger i lufta at det snart hører hjemme å begynne å videre utvikle seg fra mer enn bare venner) så kan det være han rett og slett bare leker med meg! ? menn er skum!!! Den drittsekken skal få smake sin egen medisin ! :evil:
Gjest GreenSky Skrevet 24. september 2004 #4 Skrevet 24. september 2004 Eller så er en småforelsket selv og feiltolker signaler.
Gjest Hillary.. Skrevet 24. september 2004 #5 Skrevet 24. september 2004 så selv om vi har et "forhold" der vi føler oss veldig godt sammen, (der det er på tide og det ligger i lufta at det snart hører hjemme å begynne å videre utvikle seg fra mer enn bare venner) så kan det være han rett og slett bare leker med meg! ? menn er skum!!! Den drittsekken skal få smake sin egen medisin ! :evil: Vel, hva er det som får deg til å tro at han faker? Usikkerhet? Eller noe annet? Tror menn hater spill liker mye som oss. så vær varsom.
Gjest undrende jente Skrevet 24. september 2004 #6 Skrevet 24. september 2004 joda, kan sikkert feiltolke mange ganger.. MEN jeg vet at det ikke er feil tolka at han snakker med "forelska stemme" og jeg VET at ofte så ser hahn meg så dypt inn i øynene - at jeg må gi meg- (vanligvis er det meg som styrer den delen ) Jaja, men han mener nok ingentingen. SÅ jeg får :oops:
Gjest undrende jente Skrevet 24. september 2004 #7 Skrevet 24. september 2004 dårlig selvtillit hos meg selv, kanskje?? Eller at jeg (selv om det ligger i luften) Nekter å tro at dette er slik det er.... Redsel for å bli såret...
Gjest Hillary.. Skrevet 24. september 2004 #8 Skrevet 24. september 2004 Du vet vel litt om hvordan han er? Stor sjekker ("player"), liten sjekker, ingen sjekker ...??? Hvor lenge har han holdt ut? Så er det bare å ta en sjanse samtidig som du beskytter deg selv litt. Man behøver ikke bli med på alt som er gøy til å begynne med.
Gjest undrende jente Skrevet 24. september 2004 #9 Skrevet 24. september 2004 han har "holdt ut" snart ett år... men kjemien oss imellom har blitt mer og mer klar for at "NOE" kan skje.... vi tøyser om sex, klarer ikke ta øynene vekk fra hverandre, det føles naturlig å ta på hverandre... Men vi har ikke gjort noe.. drømmer om å kunne kysse han.. Særlig når han sender meg blikk, som like gjerne kunne vært sendt ut mens man holder på, gjør det meg undrende... Sender han disse "varme" blikkene for å kunne ha "makta" over meg -eller fordi han er like betatt som meg... ??
Gjest GreenSky Skrevet 24. september 2004 #10 Skrevet 24. september 2004 Et år!? :o Ja da, kan det jo tenkes han tror at du ikke er intr og at han ikke tør gjøre noe selv.
Gjest Hillary.. Skrevet 24. september 2004 #11 Skrevet 24. september 2004 Vi hører kanskje ikke så mye om dem, men det finnes faktisk menn som er vanvittig usikre og ikke tør å ta initiativ, spesielt ikke når det er alvor. Kanskje du skulle være hakket mer frempå og se hva som skjer?
Gjest Colubra Skrevet 24. september 2004 #12 Skrevet 24. september 2004 Sist jeg sjekket var det ingen regler som forhindret jenter i å ta litt initiativ selv. Og for å være helt ærlig: gutter som ikke takler det er rett og slett ikke verdt det. Kan jo som sagt før bare hende at han ikke tør ta initiativ, fordi han er usikker på deg
Gjest Virvar Skrevet 24. september 2004 #13 Skrevet 24. september 2004 Jeg forstår ikke helt. Er dette en gutt du er sammen med? Eller er det en som flørter med deg, som du liker veldig godt. Og så er du redd at han gjør dette bare for å få deg til sengs? At han ikke mener noe med de blikkene? Hva skal jeg si. Jeg har selv fått slike blikk. Jeg har selv kjent det så dypt og inderlig i hjertet at jeg elsket den mannen. Og blikket hans sa at jeg var for han den sjønneste og godeste og søteste og snilleste på jord. Øynene var så utrolig øme, han såg så forelska ut. Og jeg fallt for det. Jeg fallt skikkelig for det. For hvordan er det umulig når man omtrent ser glorien rundt hodet på han, og alt lyser godhet og tilbedelse? Men så mente han det ikke likevel. Jeg kjøpte det, naturliggvis. Men han spilte et spill. Og hadde nok øvd seg på så mange andre naive og forelskede jenter før meg. Så jeg vet ikke hva jeg skal si. Ikke ha sex med han hvis du ikke føler at det er noe du kan stå for etterpå, hvis det viser seg at han forsvinner ut av ditt liv. At det bare var en ting han ville. Prøv å finne ut mer hva han føler, hva han vil. Dere snakker vel sammen? Jeg forstod som sagt ikke helt om dette er en du er sammen med, eller om det er en du faller for nå. men, kommunikasjon er en viktig ting. Menn (og kvinner) kan godt bruke slike knep for å få det de vil. Lurer oss godtroende trill rundt. Og så ender man opp med å føle seg lurt og brukt. Men nå høres jeg fryktelig dyster ut her. Huff .Det er ikke meningen å være gledesdreper .Ønsker deg lykke til uansett .
Gjest pace Skrevet 24. september 2004 #14 Skrevet 24. september 2004 Hvis jeg skal fake min forelskelse må jeg bli fullstendig nervøs rundt vedkommende, ikke klare å formulere ord og bare stirre fortvilet. Guybrush Threepwood i Monkey Island 1 gjorde den jobben ganske bra når han møtte Elane Marley. Du får liksom fire valgalternativer på hva du skal si, og alle er: 1. Hglrfmn 2. Ehhhrmmm 3. Jaaaneeihh 4. Klpfstrmm
Dina Skrevet 24. september 2004 #15 Skrevet 24. september 2004 Eller så er en småforelsket selv og feiltolker signaler. Syns du er så rasjonell og fin jeg Greenie! Liker deg...!
~Viva~ Skrevet 25. september 2004 #16 Skrevet 25. september 2004 Mulig å fake forelskelse? Ja. Men vil eller har de fleste menn samvittighet til det? Tror ikke det. Og av dem som gjør det, hvor mange av dem gidder å fake i ett helt år? Tror ikke du finner så mange av dem nei... Han er nok betatt av deg også.
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #17 Skrevet 25. september 2004 Dere tar litt på hverandre, sa du? Prøv å ta ham i hånden en gang dere går ved siden av hverandre og snakker om helt andre ting! Enten trekker han hånden sin til seg, eller så griper han din fast og godt! Ta en sjanse, jente! Du kjenner denne mannen, dere er mye sammen, du er forelsket i ham. Tenk så bra det blir dersom det viser seg at han føler det samme som deg men bare ikke har turt å si det!
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #18 Skrevet 26. september 2004 Ha! En mann kan fint fake forelskelse, men et sikkert tegn på at han er seksuelt klar (menn er nesten alltid DET) er det i hvert fall. Bestekompisen min, som er verdens fineste gutt og ingen player holdt på sånn med ei venninne i et år før de ble sammen, og såvidt vites er de fortsatt det. Så herregud, gi klarsignal... er gjerne det de venter på, de delvis anstendige.
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #19 Skrevet 26. september 2004 Til trådstarter! Jeg ville vært litt forsiktig. Dersom han har sett at du har begynt å bli interessert, så kan det være at han bare lukter et nummer. Du er et lett mål dersom han ser tilbedelsen din i øynene dine og han kan lett spille med. Han bare soler seg i glansen.
Gjest undrende jente Skrevet 27. september 2004 #20 Skrevet 27. september 2004 ja, er redd han bare liker å "sole seg i glansen"... Jeg er vel egentlig for redd for å feile, siden jeg tror jeg aldri har vært så forelsket i mitt liv... Eller følt noe så riktig... Det er ille når han alltid svarer slik jeg ønsker å bli svart (i den forstand at jeg skjønner at han har skjønt nøyaktig hva jeg mente). Mulig jeg er veldig spesiellt rar, men jeg treffer sjelden mennesker som jeg har så god kjemi med.. har prøvd å legge hånden min oppå hans, han fjerner ikke hånden sin - men jeg tør ikke prøve... han er 8 år eldre enn meg, og jeg liker å tro at han da bør være den som er sikker på hva jeg vil - og den som prøver seg... håper han skjønner det... Uansett, jeg bør kanskje be han med ut på byen (da er jeg sikker på at det vil skje noe) - men ønsker mest av alt at vi skal "klare det" uten alkohol... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå