AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Nok en gang klarer min "bedre" halvdel å gi blaffen i meg på fest, drite meg ut foran sine venner, og få de til å tro at jeg er "sjefete" og streng.. På en merkelig smart måte.. Han skal selvsagt ha all sympatien.. De skulle jammen visst hvordan ting egentlig hang sammen.. Han vier aldri tid til meg på fest, jeg kjenner ikke mange på de festene der, og drar på grunn av han.. Jeg prater med han om dette på forhånd, jeg sier jeg kan bli hjemme, men han vil ha meg med. Jeg forklarer han at jeg er redd for å bli sittende alene, siden han kjenner alle, og jeg få.. Han lover at vi skal være et team på fest.. (Jeg forventer ikke at han skal sitte ved meg HELE kvelden altså!) Jeg er faktisk veldig usikker på meg selv, selv om jeg ikke fremstår slik.. (Ingen VET hvordan andre har det!!) Vel ut i festen sitter jeg alene, og snakker med noen einstøinger, som heller ikke kjenner noen..Jeg er ikke så god på å snakke med folk.. Jeg går for å finne kjæresten, og spør om han kan komme å sette seg litt hos meg. Han blir irritert, og kommer innom i 1 minutt før han går igjen.. Jeg blir sittende alene..Igjen.. Jeg spør om han kan droppe siste drinken, fordi jeg stort sett må bære han i seng etter fest, og er lei av å være barnevakt.. Og jeg VET hvordan han blir.. I tillegg til dette har han LOVET å ikke bli så full. Hver gang, ny lovnad.. Han sa til og med at jeg SKULLE si i fra til han..For han visste hvordan han var.. Så kjefter på meg foran sine venner-- Og forteller hvor fæl og streng jeg er. Og det verste er at de ler med han, og støtter han.. Så da blir han "enda" tøffere mot meg, for han fremstår som kul... De skulle bare visst hvor manipulerende han er hjemme , jeg er redd for å dra hjem med han full... For når ingen hører han..Da kommer alt! Vel hjemme midt på natta får jeg ei skyllebøtte ut av en annen verden, jeg tror INGEN av hans venner VET hvordan han er... Jeg kan ikke fortelle det til en sjel, for ingen vil tro på meg.. Virker som han har fryktelig høy status.. Han kjenner fryktelig mange, men tydeligvis kjenner ikke så mange hans virkelige JEG.. Når han er ferdig med å kjefte , fortelle hvor fæl jeg er..-så klarer han ikke kle av seg selv, og jeg må løfte han i seng.. Nok en gang.. Han sier unnskyld, og sovner momentant.. Dagen etter er alt glemt, og han later som ingenting.. Jeg gråter meg igjennom natten, og sverger for meg selv at dette blir siste gangen... Alle tror at jeg er sjefen i forholdet, og han er en dott... GUD som jeg har lyst til å SKRIKE ut hvordan jeg har det...Hvordan han behandler meg når vi er alene.. Har snakket med flere som roser han opp i skyene.. Ingen ville trodd meg om jeg fortalte hvordan det hang sammen.. Han har noen fantastiske dager, som han er verdens beste kjæreste, men dette er et helvete jeg ikke kommer meg unna.... Vet ikke hvor jeg vil med dette, men det er så mye frustrasjon som bobler, og ingen jeg kan snakke med.. Det verste er at alle hans venner og familie antagelig ikke liker meg, på grunn av alt han sier og gir uttrykk for... Jeg har ikke kjangs eller mulighet til å forklare meg.. På toppen av det hele påstår han at jeg er det beste som har skjedd han.. Hva gir du meg... Anonymous poster hash: c9f46...334
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Hva som enda verre er , er at jeg elsker han. Det er lett å si at noen skal bryte opp, men i praksis er dette forferdelig vanskelig, og jeg er redd for konsekvensene.. Anonymous poster hash: c9f46...334
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Du er sammen med han fordi at..? Jeg ville holdt meg hjemme neste gang. Uten tvil. Men mest av alt hadde jeg ikke orket en sånn manipulerende fjott, så jeg hadde forduftet. Orket ikke lese alt du skrev en gang, for enkelte ting er bare ikke holdbare. Punktum. En bra kjæreste gjør sitt for å inkludere dama, gode venner av han gjør også sitt, og dama selv.... Anonymous poster hash: 784ff...ef1 5
Oppgitt78 Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Neste gang tar du opp "hendelsen" med mobilen, så kan du vise den frem i fremtidige "lystige lag".. 12
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Ikke bry deg om hva andre sier og tenker. Det er allment kjent at de verste tullingene fremstår som sjarmerende, sosialt smarte og er godt likt blant folk flest, mens dama er den som blir utsatt for terror når de er alene. Men de som ikke forstår det, må jo bare få gå rundt å tro at du er en sjefete dame da. Og så får de bare tro han er en tøffel. Ikke la være å forlate han, fordi ingen vil tro deg. Du trenger ikke forklare osv heller. Oppførselen hans er uholdbar, det er alt du trenger å føle på for å bestemme deg. Those who care, dont matter. Those who matter, dont care. Skal dere fortsette forholdet, MÅ han høre på deg og ta deg på alvor. Ingen ved sine fulle fem vil sette dama i et dårlig lys. Anonymous poster hash: 784ff...ef1 1
waco Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Hva som enda verre er , er at jeg elsker han. Det er lett å si at noen skal bryte opp, men i praksis er dette forferdelig vanskelig, og jeg er redd for konsekvensene.. Anonymous poster hash: c9f46...334 kanskje du liker å plage deg selv litt, og derfor passer han gutten ypperlig? Bare det å forelske seg i en som er forelsket i alkohol får meg til å spørre, - er det du eller han som er avhengig?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 kanskje du liker å plage deg selv litt, og derfor passer han gutten ypperlig? Bare det å forelske seg i en som er forelsket i alkohol får meg til å spørre, - er det du eller han som er avhengig? Han drikker ikke ofte, men når han først drikker, klarer han ikke stoppe.. Tro meg, han har bra sider også.. Men "gutt" er han ikke, han har passert 40 Avhengighet er så mangt, ikke dermed sagt at det ene er bedre enn det andre, men like vanskelig å gjøre noe med! Anonymous poster hash: c9f46...334
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #8 Skrevet 12. oktober 2015 kanskje du liker å plage deg selv litt, og derfor passer han gutten ypperlig? Bare det å forelske seg i en som er forelsket i alkohol får meg til å spørre, - er det du eller han som er avhengig? TS her. Han drikker ikke ofte, men når han først drikker, klarer han ikke stoppe.. Tro meg, han har bra sider også.. Men "gutt" er han ikke, han har passert 40 Avhengighet er så mangt, ikke dermed sagt at det ene er bedre enn det andre, men like vanskelig å gjøre noe med! Anonymous poster hash: c9f46...334
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2015 #9 Skrevet 12. oktober 2015 Helt sjokkerende å høre hva slags menn som får seg dame.
Summers Skrevet 12. oktober 2015 #10 Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Vel ut i festen sitter jeg alene, og snakker med noen einstøinger, som heller ikke kjenner noen.. Anonymous poster hash: c9f46...334 Hmm..... Endret 12. oktober 2015 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #11 Skrevet 12. oktober 2015 Hmm..... Jeg sitter alene , uten kjæresten.. Tror sikkert du skjønte det.. Anonymous poster hash: c9f46...334
Florence Skrevet 12. oktober 2015 #12 Skrevet 12. oktober 2015 Det går ikke an å gi deg noen andre tilbakemeldinger enn at du bør kvitte deg med han så fort som mulig. 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #13 Skrevet 12. oktober 2015 Helt sjokkerende å høre hva slags menn som får seg dame. Utad fremstår han veldig hyggelig, sosial, verdensvant , lett å prate med, sympatisk etc.. Han er lett å falle for. Jeg syntes det bare er så leit å få et rykte på bygda (For det er ei lita bygd, og mye prat) som ikke er sannheten.. Jeg tør nesten ikke dra til sentrum lengre.. Jeg blir nesten litt folkesky. Jeg HATER at folk prater om meg, og jeg vet de gjør det.. Og IKKE i positiv forstand.. Anonymous poster hash: c9f46...334
-Jiinxs- Skrevet 12. oktober 2015 #14 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg begynner å bli så lei av "Men jeg elsker jo han", "han er jo perfekt på alle andre måter". Men utenom det så er han en gigantisk drittsekk. Som en annen sa, så synes jeg det er utrolig at slike "mannfolk" får se en kjæreste. 1
Summers Skrevet 12. oktober 2015 #15 Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Jeg sitter alene , uten kjæresten.. Tror sikkert du skjønte det.. Anonymous poster hash: c9f46...334 Nei, du sitter ikke alene, du sitter med folk som er i samme situasjon som deg, men som du føler deg for god til å snakke med. Hyggelige folk som sikkert har tatt kontakt med deg fordi du så ensom ut. Så legger man sammen at alle mener du er sjefete og få ønsker å være sammen med deg på festen. Ingen ser det samme bildet som du maler opp av deg og kjæresten din. Endret 12. oktober 2015 av Summers 2
waco Skrevet 12. oktober 2015 #16 Skrevet 12. oktober 2015 TS her. Han drikker ikke ofte, men når han først drikker, klarer han ikke stoppe.. Tro meg, han har bra sider også.. Men "gutt" er han ikke, han har passert 40 Avhengighet er så mangt, ikke dermed sagt at det ene er bedre enn det andre, men like vanskelig å gjøre noe med! Anonymous poster hash: c9f46...334 Man blir jo bare seg selv når man drikker. Er man dust i fylla så er man en dust når man er edru også. Jeg liker ikke folk som liker alkohol så jeg er helt uforsonlig når det kommer til drikking og det er være dust. Drikker han for å være tulling? Klarer han ikke å begrense seg? - en voksen mann over førti år?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #17 Skrevet 12. oktober 2015 Han vier aldri tid til meg på fest, jeg kjenner ikke mange på de festene der, og drar på grunn av han.. Anonymous poster hash: c9f46...334 Her begår du tabben som fører til at du blir sittende alene og ikke ha det noe gøy på fest. Han drar såklart på fest for å sosialisere med andre personer enn den han vanligvis snakker med hver dag ellers! Det er derfor flertallet av oss drar på fest, sosialisere med andre og catche up med venner man ikke har fått sett gjennom ukedagene. Når du drar dit for å være med han så har du allerede ødelagt din egen kveld, og såklart hans. Jeg skjønner godt at han blir irritert når du skal komme å forstyrre samtalene hans med andre for at han skal komme å sette seg med deg! Kan ikke du stå med han og vennene hans i stedet da, PRØVE å inkludere deg selv? Du blir ihvertfall sett på som bitch om du drar han bort fra vennene hans, tenk om han hadde gjort det med deg foran vennindene dine også, når du var på fest hos bestevenninden din! Du høres veldig ung ut, og du kommer til å ødelegge for begges selvstendighet og trivsel om du skal være så kontrollerende og furt når ting ikke går 100% din vei. Neivell så han dedikerer ikke nok tid til deg på fest for at du skal føle seg komfortabel, men han sier at HAN syntes det er hyggelig at du er med UANSETT, så da burde du prøve å finne noe hyggelig i det selv. Du høres bare sær og furt ut for meg. Og at familien hans ikke liker deg skjønner jeg ikke engang hvor kom fra, det var jo ingen sammenheng med det og med resten du skrev. Jeg tror du må jobbe på selvtilliten din og bli tryggere på deg selv og det kjæresten din sier. Om han mener at du er det beste som har skjedd han så er garantert familien hans bare glad på hans vegne. Anonymous poster hash: ba81c...473 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #18 Skrevet 12. oktober 2015 Det går ikke an å gi deg noen andre tilbakemeldinger enn at du bør kvitte deg med han så fort som mulig. Jeg ser den, men det er veldig lett i teorien.. Vi har en forhistorie som ikke kan glemmes, vi har gått igjennom ild for å komme hit.. Og han er ikke slik mer en av og til.. Jeg skjønner det er vanskelig for dere å skjønne det.. Jeg vet ikke om jeg skjønner det selv.. Men i de gode stundene , er han verdens beste, han forguder meg og er fantastisk.. Men han har disse sidene som bryter meg helt ned.. Han påstår han vil endre seg.. Anonymous poster hash: c9f46...334
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #19 Skrevet 12. oktober 2015 Snakker de dritt om deg, snakker de på en måte dritt om han og som er sammen med "ei sånn dame". Er dere over 40, så er det på tide å begynne å drite skikkelig i hva andre tror og mener eller? Du vet jo med deg selv hva som er sant, det må være nok. Anonymous poster hash: 784ff...ef1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #20 Skrevet 12. oktober 2015 Det går ikke an å gi deg noen andre tilbakemeldinger enn at du bør kvitte deg med han så fort som mulig. What? Fordi han liker å snakke med vennene sine og ikke bare sitte i en krok alene med dama si på fest?? Anonymous poster hash: ba81c...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå