AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Hvor kjøper dere swiss skin roller? Har prøvd å finne det på apoteker her i Norge, men finner det ikke der. Har ikke så lyst til å bestille utenlands. Anonymous poster hash: bd818...f9d
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Hvor kjøper dere swiss skin roller? Har prøvd å finne det på apoteker her i Norge, men finner det ikke der. Har ikke så lyst til å bestille utenlands. Anonymous poster hash: bd818...f9d swissclinic.no Anonymous poster hash: b5517...b64
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Er swiss skin roller egentlig bare humbug? Jeg har brukt masse penger på hudprodukter, bl.a. kjøpte et sånt laserlys som jeg kunne "lyse" vekk kvisene med, men det hjalp ikke. Så skjønner liksom ikke helt hvorfor en slik skin roller skal være så behjelpelig med å få bedre hud. En skal jo prike minst mulig på huden egentlig. Anonymous poster hash: bd818...f9d
Gjest lipgloss Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har akkurat bestilt det settet på swissclinic.no har ikke fått den enda håper den kommer i morgen gleder meg veldig og har stor tro på den
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Er swiss skin roller egentlig bare humbug? Jeg har brukt masse penger på hudprodukter, bl.a. kjøpte et sånt laserlys som jeg kunne "lyse" vekk kvisene med, men det hjalp ikke. Så skjønner liksom ikke helt hvorfor en slik skin roller skal være så behjelpelig med å få bedre hud. En skal jo prike minst mulig på huden egentlig. Anonymous poster hash: bd818...f9d Faktisk så er den veldig effektiv. Den stikker huden full av nåler og åpner da porene i ansiktet. Etter at du har gjort dette grundig, men forsiktig smører du en krem i ansiktet som trekker seg inn i porene. Denne duppe ditten får deg til å flasse fra ansiktet (ikke flasse da, men ''miste'' hud) noe sinnssykt mye en god stund, men til gjengjeld får den bort alle kviser og arr. Anbefaler dette virkelig. Hadde mange mange mange arr i ansiktet etter urenheter, men brukte den i omtrent 3 måneder og alt av arr ble borte, for ikke å snakke om at kvisene ble betydelig redusert. Kjøpte på swissclinic.no Veldig anbefalt, og verdt pengene. Anbefaler også å kjøpe sånn spray på nettsiden (selges separat) som du skal bruke før du bruker rolleren, for å få vekk bakterier. En ting du burde være forsiktig med, er å ikke rulle over for mye under øynene ved nesa, rett ved kinna (om det gir mening for deg ts?). Jeg merka at etter at jeg gjorde det, så begynte jeg å få synlige porer, så jeg slutta med det totalt
Gjest lipgloss Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Faktisk så er den veldig effektiv. Den stikker huden full av nåler og åpner da porene i ansiktet. Etter at du har gjort dette grundig, men forsiktig smører du en krem i ansiktet som trekker seg inn i porene. Denne duppe ditten får deg til å flasse fra ansiktet (ikke flasse da, men ''miste'' hud) noe sinnssykt mye en god stund, men til gjengjeld får den bort alle kviser og arr. Anbefaler dette virkelig. Hadde mange mange mange arr i ansiktet etter urenheter, men brukte den i omtrent 3 måneder og alt av arr ble borte, for ikke å snakke om at kvisene ble betydelig redusert. Kjøpte på swissclinic.no Veldig anbefalt, og verdt pengene. Anbefaler også å kjøpe sånn spray på nettsiden (selges separat) som du skal bruke før du bruker rolleren, for å få vekk bakterier. En ting du burde være forsiktig med, er å ikke rulle over for mye under øynene ved nesa, rett ved kinna (om det gir mening for deg ts?). Jeg merka at etter at jeg gjorde det, så begynte jeg å få synlige porer, så jeg slutta med det totalt jeg skal begynne med dette i løpet av uka,kan jeg få spørre hvor ofte du brukte denne,gjorde du dette vær dag eller bare noen ganger i uka klem Ronja
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 jeg skal begynne med dette i løpet av uka,kan jeg få spørre hvor ofte du brukte denne,gjorde du dette vær dag eller bare noen ganger i uka klem Ronja Jeg gjorde dette hver eneste kveld. Anbefaler å gjøre det på kvelden for jeg tror ikke man skal utsettes for sollys når man nettopp har brukt rolleren. Da får du liksom sovet og på morgningen så ser du mest sannsynlig en virkning også. Lykke til
Gjest lipgloss Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg gjorde dette hver eneste kveld. Anbefaler å gjøre det på kvelden for jeg tror ikke man skal utsettes for sollys når man nettopp har brukt rolleren. Da får du liksom sovet og på morgningen så ser du mest sannsynlig en virkning også. Lykke til Tusen takk gleder meg veldig,skuffet da den ikke var i postkassa i dag men krysser fingre og tær for at den er rett rundt hjørnet
Reflecting Skrevet 15. oktober 2015 #9 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg gjorde dette hver eneste kveld. Anbefaler å gjøre det på kvelden for jeg tror ikke man skal utsettes for sollys når man nettopp har brukt rolleren. Da får du liksom sovet og på morgningen så ser du mest sannsynlig en virkning også. Lykke til Hvilken størrelse har du på nålene? Og hvilken serum brukte du?
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 15. oktober 2015 #10 Skrevet 15. oktober 2015 Hvilken størrelse har du på nålene? Og hvilken serum brukte du? Jeg tror jeg hadde 0,5 på nålene, etter anbefalt av en venninne, og jeg anbefaler det videre, med mindre du har utrolig sensitiv hud, noe jeg ikke har. Kjente det stakk litt når jeg brukte den i panna og på nesa, men det gjorde ikke direkte vondt da. http://www.swissclinic.no/no/artiklar/hud/swiss-skin-renewal-kit.html Jeg kjøpte det som er på linken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå