Gå til innhold

Bilder på nettdating sider. Hva er ikke greit og turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- De som er avbildet med en vakker dame.

Hva er vitsen med å legge ut bilder av sin vakre venninne som man holder rundt? Jeg er ikke sjalu, men synes ikke det er noe sjakktrekk. Det kan jo være søsteren, men da burde det stå under. Er det hint om "du bør være like pen som henne, ellers gidder ikke jeg å date deg" ?

- De som tar bilder av ansiktet så man ser opp i nesen.

Noen tar bilder fra en vinkel der man ser ekstra godt dobbelhaken og nese hårene. De holder kameraet under liksom så man ser rett inn i nesen. Det er virkelig ikke veldig flatterende. Noen har slike bilder som profil bilde.

- De som er avbildet med ungene.

Jeg liker barn, men skjønner ikke hvorfor noen må legge ut kun bilder hvor de er avbildet med ungene? Gjerne står det under "prinsen min" eller "min vakre prinsesse" Noen har kun 1 av seg selv og 5 er av barna.

- Treningsbilder

Fint du trener og holder deg i form, men det er litt turn off når de knipser bilder mens de flekser muskler i speilet på gymmet eller får noen til å ta bilde mens de tar 300 kg i benkpress.

Anonymous poster hash: 6b491...b87

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke lenge siden jeg så en mann med en liten baby på armen. Tenkte først han var blitt onkel, men nei. Det var sønnen. Sorry, men jeg er ikke interessert i å date en som har en baby på 3 måneder. 

Ellers så styrer jeg unna de som har flere fest/fyllebilder med venner. Jeg er ferdig med sånt for lengst. Kan så klart ta med en fest i ny og ne, men det er ikke så ofte. Han må ha festet i fra seg og være opptatt av andre ting en festing. 

Anonymous poster hash: 83ccd...63d
  • Liker 2
Skrevet (endret)

De som bruker bilder som er flere år gamle. Da blir jeg skeptisk og lurer på om han har gått opp 20 kg siden han bruker gamle bilder.

Hva er greia med de som legger ut bilder når de var barn eller tenåring? :klo:

Endret av Rose11
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Har ikke drevet med nettdating selv, men har vært baksetesjåfør for en kompis som gjorde det, og jeg fikk sett noen bilder som jeg ikke likte.

Selfie tatt ovenifra: Enten overvektig eller bimbo som skulle vise frem puppene. De vanlige jentene han så etter gjorde ikke sånn.

Bilde med venninne: Alltid den minst pene.

Bilde fra en kul situasjon: Bra at du bungie-jumpet en gang på jobbtur, men dette er da ikke representativt for hvordan du er til vanlig.

Skrevet

Har ikke drevet med nettdating selv, men har vært baksetesjåfør for en kompis som gjorde det, og jeg fikk sett noen bilder som jeg ikke likte.

Selfie tatt ovenifra: Enten overvektig eller bimbo som skulle vise frem puppene. De vanlige jentene han så etter gjorde ikke sånn.

Bilde fra en kul situasjon: Bra at du bungie-jumpet en gang på jobbtur, men dette er da ikke representativt for hvordan du er til vanlig.

Men hvorfor får vi som har helt normale hverdagsbilder så få matcher, da? Sammenlignet med venninnes tinder, hvor det er blonde-babe bilder i forskjellige varianter, og hun matcher med alle de normale mennene. Mens vi to andre, med lett sminke og normale ansikter ikke får noe særlig med match...

Anonymous poster hash: b2a73...986

Skrevet

Men hvorfor får vi som har helt normale hverdagsbilder så få matcher, da? Sammenlignet med venninnes tinder, hvor det er blonde-babe bilder i forskjellige varianter, og hun matcher med alle de normale mennene. Mens vi to andre, med lett sminke og normale ansikter ikke får noe særlig med match... Så det må jo være babesene menn egentlig vil ha...?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Men hvorfor får vi som har helt normale hverdagsbilder så få matcher, da? Sammenlignet med venninnes tinder, hvor det er blonde-babe bilder i forskjellige varianter, og hun matcher med alle de normale mennene. Mens vi to andre, med lett sminke og normale ansikter ikke får noe særlig med match... Så det må jo være babesene menn egentlig vil ha...?

Har ikke prøvd/sett Tinder, så det skal jeg være forsiktig med å uttale meg om, men jeg tror at menn på Tinder og menn på Sukker har litt forskjellige formål.

Skrevet

- bilde med venniner som hovedfoto, så det blir umulig å skjønne hvem du er.

- de neste bildene står du i en sto allværsjakke med store solbriller på og en lue, så man skjønner fortsatt ikke hvem det er.

- bilde av alle kattene dine/hundene dine.

- bilder fra da du var i Lyon/Monaco/Whathaveyou, og litt av hodet ditt og føttene dine titer fram fra venstre side, for å vise fram at du var der du var.

- duckface bilder. selv om utgangspunktet er at alle er så kritiske til det og du liker å overraske med at du ikke er ei sånn jente.

- om du er overvektig/lubben men forsøker å skjule det med kreative vinkler. vær stolt av den kroppen du har for øyeblikket, ikke skjul den.

- ja, du liker å gå tur i skog og mark, men kledd i bergansklærne dine, og med pannebånd og store solbriller så er det lite annet man får ut av det.

Det viktigste er å

1) vise ansiktet ditt. Men ikke ha samme uttrykk på alle bildene. Smil på et, vær mer avlsappet/normal på et annet. Å se øynene dine er ekstremt viktig for menn, så ikke gjem de bak solbriller.

2) vise kroppen din i helfigur. mange menn liker forskjellige kroppstyper. selv om du har noen kilo ekstra så spiller det liten rolle, dette er hvor du er nå i livet. vær glad i kroppen, men ønsk å alltid forbedre det potensiale du har. kropper endrer seg, så vis fram hvordan din er. ikke sitt bøyd, eller bruk kreative vinkler. vær ærlig.

3) du trenger ikke å vise at du har masse pene venniner og er en kul, sosiabel person. det er forståelig at dette er en kvalitet kvinner ser etter i menn, men for menn så er ikke det så viktig.

Anonymous poster hash: fb072...a5f
  • Liker 1
Skrevet

Men hvorfor får vi som har helt normale hverdagsbilder så få matcher, da? Sammenlignet med venninnes tinder, hvor det er blonde-babe bilder i forskjellige varianter, og hun matcher med alle de normale mennene. Mens vi to andre, med lett sminke og normale ansikter ikke får noe særlig med match... Så det må jo være babesene menn egentlig vil ha...?Anonymous poster hash: b2a73...986

Vet ikke. Kanskje det er bimbo looken mange menn liker? :vetikke:

Anonymous poster hash: dd373...b21

Skrevet

Bilder tatt mot speilet, med påfølgende pose mens man tydelig stirrer på bildet av seg selv på kameraet.

Bilder tatt ovenfra, hvor det er åpenbart at det er puppene som skal vises frem, ikke ansiktet. Evt. for å skjule dobbelthake. 

Duckface. Sier seg selv. 

Fyllebilder. 

• Liker 1
Skrevet

Så synes jeg det er teit med de som har bilder av mest andre ting enn seg selv. Av barna, dyr, hus, bil, mat osv. Hallo, jeg vil se bilder av DEG og ikke hvordan bilen din ser ut! Så er det noen som har uklare bilder. Sånn typ bilder tatt langt i fra, med store solbriller, med ryggen vendt til, tatt fra siden osv.

Skrevet

-Kun bilder med andre gutter på bildet (oftest der kameratene er kjekkere, og siden ingen av bildene er med mannen alene så blir man faktisk litt usikker på hvem av de på bildet man faktisk skriver med)

-Kun bilder fra langt unna eller i så vanskelig vinkel at man ikke kan danne seg et reellt inntrykk av annsiktet hans. (jeg syns det er frekt å spørre om nye bilder, så jeg sorterer raskt ut slike profiler hvor jeg ikke ser ansiktet ordentlig)

-Bilde eller bilder fra typ julebord med to pene kollegaer i hver armkrok eller fra Gatebil babe der du poserer med hånda på rompa til en modell (dette har ingenting å gjøre med at jeg blir sjalu eller tenker at da må jeg være like pen som henne , som ts nevner hun føler, men fordi jeg syntes det veldig tydelig gjenspeiler at mannen ser på kvinnen som et objekt=dårlig kvinnesyn, siden han higer etter å briefe med slike trofébilder)

-Bilder i bar overkropp fra syden eller badet sitt  (men for eksempel et bilde i bar overkropp i påskesola på fjelltur kunne kanskje gått igjennom)

-Bilder der det blir posert veldig, gjerne med mye hårgele i luggen, bling diamant i øret, en fuktet liten gjeipeleppe som "poutes" utover og forsøk på tidenes rå-dyrblikk inn i linsa.

-Bilder fra hjemmefester , russefester osv.(tydelig fyll)

-De profilene som kun har bilder av alt annet enn seg selv (hytta dems, sønnen dems, benet og skoen dems, sol oppgang)

Anonymous poster hash: 4dd35...15a
  • Liker 2
Skrevet

Enig med deg over. Har blitt skuffet flere ganger da han bare har bilder med kompiser og de er mye kjekkere enn han. Han er den single i kompisgjengen. Noen ganger håper jeg han skal si "jeg er han til høyre" men så er det alltid han jeg ikke vil det skal være :fnise:

Overfladisk, i know, men utseendet er jo det man ser først på.

Anonymous poster hash: dd373...b21

Skrevet

Selfies tatt ovenfra, eller av andre som enten er massemordere eller sånn andre gærninger.

Anonymous poster hash: 0ffa9...bef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...