Gå til innhold

Høyhælte sko - kan jeg gå ned en str?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Har funnet noen sko på nettet som jeg har lyst på (10 cm hæl), og de er på tilbud. Dessverre finnes de bare i en størrelse mindre enn jeg bruker. Kan det gå fint? Mener å huske at jeg på pensko med litt hæl har pleid å gå ned en str før, men det er lenge siden jeg har hatt sko med såpass høy hæl i hus, så jeg vet ikke...

Skal forsåvidt ikke gå mye i skoene, så bare jeg får de på foten uten å knuse tærne er jeg fornøyd. Skal blant annet brukes til fotoshoot. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som med flate; kommer helt an på merke. Nike f.eks må jeg opp i, men visse fra bianco har jeg gått faktisk to strl. ned. Ville nok funnet ut hvordan de er i størrelsen og ikke bare satset.

Skrevet

Er som med flate; kommer helt an på merke. Nike f.eks må jeg opp i, men visse fra bianco har jeg gått faktisk to strl. ned. Ville nok funnet ut hvordan de er i størrelsen og ikke bare satset.

Nææh, tar sjansen, kom på at siden det er en norsk nettside har jeg jo angreretten. :) De har bare ett par igjen så jeg må være kjapp!

For min del bruker jeg alltid størrelse 39 i alle merker jeg har forsøkt, med unntak av pensko så vidt jeg kan huske, da må jeg av og til ned i 38. Men det er mange år siden jeg har kjøpt pensko!  :fnise:

Gjest lipgloss
Skrevet

Selv går jeg ned en str i høye hæler bruker normal str41 men i høye hæler så bruker jeg stort sett 40,merker at skoene fort glipper i hælen visst jeg går for str 41 :) spesielt visst jeg bruker strømpebukse

Skrevet

Selv går jeg ned en str i høye hæler bruker normal str41 men i høye hæler så bruker jeg stort sett 40,merker at skoene fort glipper i hælen visst jeg går for str 41 :) spesielt visst jeg bruker strømpebukse

Ja det er det jeg syns å huske var min erfaring. Krysser fingrene for at de lekre skoene passer!

Gjest lipgloss
Skrevet

Ja det er det jeg syns å huske var min erfaring. Krysser fingrene for at de lekre skoene passer!

Lykke til :) håper du blir fornøyd og at dem passer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...