Gjest Gjest_Idja Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Har funnet noen sko på nettet som jeg har lyst på (10 cm hæl), og de er på tilbud. Dessverre finnes de bare i en størrelse mindre enn jeg bruker. Kan det gå fint? Mener å huske at jeg på pensko med litt hæl har pleid å gå ned en str før, men det er lenge siden jeg har hatt sko med såpass høy hæl i hus, så jeg vet ikke... Skal forsåvidt ikke gå mye i skoene, så bare jeg får de på foten uten å knuse tærne er jeg fornøyd. Skal blant annet brukes til fotoshoot.
Gjest Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Er som med flate; kommer helt an på merke. Nike f.eks må jeg opp i, men visse fra bianco har jeg gått faktisk to strl. ned. Ville nok funnet ut hvordan de er i størrelsen og ikke bare satset.
Gjest Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Er som med flate; kommer helt an på merke. Nike f.eks må jeg opp i, men visse fra bianco har jeg gått faktisk to strl. ned. Ville nok funnet ut hvordan de er i størrelsen og ikke bare satset. Nææh, tar sjansen, kom på at siden det er en norsk nettside har jeg jo angreretten. De har bare ett par igjen så jeg må være kjapp! For min del bruker jeg alltid størrelse 39 i alle merker jeg har forsøkt, med unntak av pensko så vidt jeg kan huske, da må jeg av og til ned i 38. Men det er mange år siden jeg har kjøpt pensko!
Gjest lipgloss Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Selv går jeg ned en str i høye hæler bruker normal str41 men i høye hæler så bruker jeg stort sett 40,merker at skoene fort glipper i hælen visst jeg går for str 41 spesielt visst jeg bruker strømpebukse
Gjest Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Selv går jeg ned en str i høye hæler bruker normal str41 men i høye hæler så bruker jeg stort sett 40,merker at skoene fort glipper i hælen visst jeg går for str 41 spesielt visst jeg bruker strømpebukse Ja det er det jeg syns å huske var min erfaring. Krysser fingrene for at de lekre skoene passer!
Gjest lipgloss Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Ja det er det jeg syns å huske var min erfaring. Krysser fingrene for at de lekre skoene passer! Lykke til håper du blir fornøyd og at dem passer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå