Gå til innhold

Hva skal vi gjøre med innvandrere som er krenket på grunn av mangel på sex

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan skal vi løse mangelen på tilgang til sex for alle de unge menn som kommer hit? Kjøpe prostituerte? Ellers får vi kanskje en bølge av voldtekter? Synes jeg kan huske at handikappede har fått dekket et slikt tilbud, vil det være et smart trekk for å hindre voldtekter?

Innlegg ryddet for link til nettsted som har innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med

Nordvesta, mod.

Anonymous poster hash: fd846...6a9

Endret av Nordvesta
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller, selvfølgelig?

Anonymous poster hash: 7dc1e...d66
  • Liker 2
Skrevet

Det er da mange kvinner på venstresiden som i ukevis har skreket, HJELP DEM. Så hvorfor ikke hjelpe dem på dette området også? Her synes jeg alle jentene i SV og mange jenter her på KG burde gjøre en god dugnad og sørge for at disse stakkars flyktninger for seg litt pels på knaggen.

• Liker 10
Skrevet

Ellers får vi kanskje en bølge av voldtekter?

Dessverre så er det 100 % sikkert at det er det vi ender opp i. Man hyler og skriker HJELP DEM. Men egoistene er for feige til å bidra med litt sex. Da lar de det heller gå utover uskyldige kvinner.

• Liker 8
Skrevet

Det er da mange kvinner på venstresiden som i ukevis har skreket, HJELP DEM. Så hvorfor ikke hjelpe dem på dette området også? Her synes jeg alle jentene i SV og mange jenter her på KG burde gjøre en god dugnad og sørge for at disse stakkars flyktninger for seg litt pels på knaggen.

Ja, dugnad er tingen!

Anonymous poster hash: 3dfde...8e3

• Liker 4
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Vi må jo ikke tråkke dem på tærne, hvilken vrede vekkes hvis de ikke får tilfredstilt de hellige behovene sine?

• Liker 3
Skrevet

Ja, dugnad er tingen!

Når man i ukevis har skreket om å hjelpe. Da for man brette ned trusa og yte litt. Ærlig talt, dette er desperate unge menn. Så HJELP DEM.

• Liker 1
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke de politiske kvinnene som skal ta denne, det er de uskyldige kvinner som går gatelangs Oslo en lørdags natt. Det er barna våre som må vokse opp i et land hvor kvinner ikke kan gå alene en kveld i parken. Det er våre kvinner som må ta støyten for PK-Norge.

Anonymous poster hash: ea999...c39
  • Liker 5
Skrevet

Eller så kan man gi dem opplæring i å bruke hånda. Slik som resten av oss må gjøre når vi ikke gidder å overfalle det motsatte kjønn :ironi:

• Liker 1
Skrevet

Eller så kan man gi dem opplæring i å bruke hånda. Slik som resten av oss må gjøre når vi ikke gidder å overfalle det motsatte kjønn :ironi:

Nei det er ikke et godt nok tilbud. Stakkars menn som har reist langt og lenge. Litt må da de Norske kvinnelige sosialister bidra med. De har tross alt vært med på og få dem hit. Så, HJELP DEM.

• Liker 7
Skrevet

Du tuller, selvfølgelig?

Anonymous poster hash: 7dc1e...d66

Selvfølgelig gjør jeg det!

Skrevet

Det er vel dere på høyresiden som vil at staten skal betale for prostituerte for de som ikke får seg noe?

For å synke ned på ditt nivå. Tror det er eneste måten for å få deg til å innse hvor lavmål og lite intelligent du viser du er her.

Anonymous poster hash: b739e...0b0

• Liker 1
Skrevet

Nei det er ikke et godt nok tilbud. Stakkars menn som har reist langt og lenge. Litt må da de Norske kvinnelige sosialister bidra med. De har tross alt vært med på og få dem hit. Så, HJELP DEM.

Ja, her kan vi ikke undertrykke noen ved å nekte dem sex! Det er uverdig behandling. Vi må gå i tog og kreve at noen ligger med disse stakkars mennene. Makan til rasistiske kvinnfolk som ikke deler altså!

Skrevet

Det er vel dere på høyresiden som vil at staten skal betale for prostituerte for de som ikke får seg noe?

Anonymous poster hash: b739e...0b0

Høyresiden som vil at staten skal betale for sosiale tjenester? Jeg tror du seriøst må oppdatere det politiske kartet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke sånn at de må gifte seg eller noe så de får seg noe? i forhold til den religionen de følger.... vis det er ja så burde de bare gjøre det da.  Jeg vil ikke ha de allefall. 

Anonymous poster hash: c1b2a...430
  • Liker 1
Skrevet

Vi kan opplyse dem om at det er greit at menn har sex med menn her i Norge.

• Liker 1
Skrevet

Pels på knaggen  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Pels på knaggen  :fnise:

Det er vel et lite mindretall av oss som har pels å by på :ler:

• Liker 2
Skrevet

Det er vel et lite mindretall av oss som har pels å by på :ler:

Og godt er det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...