Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-?

Jeg har en stor pc fra Dell og lurer på om Sims 2 er værd å kjøpe for meg.Jeg har lest at enkelte har hatt start problemer med spillet.Jeg vil gjerne høre hva dere mener om dette spillet om det er mer oppskrytt enn gøyalt å spille.Jeg vil si at jeg aldri har hatt dilla på de andre Sims spillene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har vært spesielt interessert i Sims1 kan jeg ikke se at Sims2 vil vekke noen større interesse. Du vet jo hva spillet går ut på (grovt sett i allefall) så du kan jo selv tenke deg om det er noe du ville like å bruke tid på.

Jeg har forøvrig ingen som helst problemer med Sims2, og maskinen min består kravene og vel så det.

Skrevet

Arkana jeg synes grafikken virket så kuul og det så gøy ut.Jeg er en nybegynner når det gjelder Sims,men jeg likte Theme Hospital.

Skrevet

Jeg liker også Theme Hospital. :ler: Sims2 er veldig likt Sims1, i det store og det hele handler det om å ta vare på en familie, sørge for at de får seg en jobb og forfremmelser, at ungene vokser opp og får gode karakterer på skolen, bygge huset og innrede det og skaffe seg venner. For noen kan det bli litt ensformig, men vi er en hel skokk som synes det er uendelig moro også. :-)

Skrevet

Da tror jeg ikke pengene flyr ut av vinduet,og har du spillt Restaurant Empire.Der må du bygge opp en restaurant fra grunn og lage oppskriftene selv.

Skrevet

Hmm, jeg er ikke sikker. Jeg har spilt et restaurant-spill hvor man måtte innrede restauranten og lage menyen selv. Kanskje det var Restaurant Tycoon eller noe sånt? Jeg liker forresten Roller Coaster Tycoon godt, har både 1 og 2 og gleder meg til nr 3 kommer i november. Det er kjempegøy og variert og faktisk også ganske vanskelig! Og SimCity 4 er kjempegøy. Litt irriterende at selv med en sterk maskin kan det gå litt tregt i de største byene, men jeg koser meg nå likevel. :)

Skrevet

Nå har jeg Sims 2 i huset,jeg måtte bare ha det. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...