Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du være så snill og vise meg hvor? Har vært i de fleste Rimi butikker i Oslo og mange i Akershus + noe andre og har enda ikke funnet en eneste en..

Rimi på Bislet er ikke så verst..

Mvh Yvonne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Lidl kjempegodt! Synes det var ok å få noe litt annerledes enn det vanlige kjedelige som er hos Rema. De hadde mye nytt f.eks. ukjente (for meg) salater og oster. Mye artig sjokolade og annet godt.

Også hadde de billig vaskepulver, skyllemiddel, kattemat osv.

Men skyllemiddelet var ikke noe godt, da. Det luktet friskt på flasken, men lukten var ikke på klærne etterpå..?

Og ja, jeg så at de hadde billige sigaretter. Men det var ukjente merker. Kostet 49,90.

Summa summarum er jeg glad for at de har kommet. Fint å få flere matvarer å velge i.

Skrevet

Jeg var en tur på Lidl i Arvika i sommer og ble absolutt ikke imponert. Klart det var noe som var billigere, men det var rotete/søplete og utvalget var veldig begrenset.

Det endte med at jeg kjøpte INGENTING! Vi tok heller "harryhandelen" på Konsum hvor vi fikk tak i alt det vi skulle ha.

Skrevet

Må også si at de hadde veldig billige bind der. Med vinger. På tysk het de flügelbinden! :hoho: Ge flügen ge floksen! :hoho:

De var for øvrig veldig bra og kostet bare kr. 14.

Skrevet
Må også si at de hadde veldig billige bind der. Med vinger. På tysk het de flügelbinden! :hoho: Ge flügen ge floksen! :hoho:

De var for øvrig veldig bra og kostet bare kr. 14.

Flügelbinden :ler: ! Det skal jeg kjøpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...