villkatt Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Jeg ble litt overrasket over at di er billige på så mange varer. Noen som har prøvd produktene deres? Merket meg en ting på listen over ting di ikje e billige på: Tamponger! Hehe.. Det burde jeg jo ha skjønt, med denne pannebånd-merkningen, og alt -di boikotter oss/mensen! Sjekk listen her http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/24/409282.html
Arkana Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Jeg har prøvd mye av det de selger. Handlet en del på Lidl da jeg bodde i England, men det ble det fort slutt på. Det hjelper ikke at de er billige, når produktene ikke er gode. Det er helt tydelig mangel på kvalitet og jeg skjønner ikke hvorfor folk godtar hva som helst bare for å spare noen få kroner. Dessuten selger de kun de vanligste produktene og mangler andre ting som i allefall jeg bruker jevnlig. Husker at de ikke engang solgte bakepulver. Og det med å stappe alt i vognene for så å gå til siden å pakke i poser er bare stress. Da vil jeg heller betale litt mer for bedre kvalitet og service. Penger er ikke alt.
villkatt Skrevet 24. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2004 Det virker litt sånn oy-aktig? Ga ganske fort opp oy.... :-?
Arkana Skrevet 24. september 2004 #4 Skrevet 24. september 2004 Og så er det også det at noen av varene er virkelig billige, mens mange er mye dyrere enn vanlig. Jeg gidder i allefall ikke springe fra butikk til butikk for å samle de billigste varene, jeg vil ha mest mulig på samme sted.
Anglofil Skrevet 24. september 2004 #5 Skrevet 24. september 2004 Hei hei! Jeg var innom Lidl når jeg var i Spania for 2 år siden. Ikke imponerende i det hele tatt, med dårlig utvalg! Enda verre enn Rimi det der... Mvh Yvonne
Dru Skrevet 24. september 2004 #6 Skrevet 24. september 2004 Det virker litt sånn oy-aktig? Ga ganske fort opp oy.... :-? Jeg digget Oy, jeg. Holdt på å kræsje i døra da de hadde stengt, for jeg var ikke klar over det. Men hvor er Lidl? Det har ikke jeg fått med meg. Altså i Bergens-området.
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2004 #7 Skrevet 24. september 2004 Lidl i Os åpnet i går, og i Eidsvåg er de i gang og bygger nytt bygg som skal bli Lidl i løpet av høsten/vinteren.
Gjest Pet Skrevet 24. september 2004 #8 Skrevet 24. september 2004 Enda verre enn Rimi det der... Verre enn Rema også, eller? For det kan jeg nesten ikke tro er mulig...
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #9 Skrevet 24. september 2004 Hei hei! Jeg var innom Lidl når jeg var i Spania for 2 år siden. Ikke imponerende i det hele tatt, med dårlig utvalg! Enda verre enn Rimi det der... Mvh Yvonne Enkelte rimi-butikker har faktisk veldig bra vareutvalg
Cilla Skrevet 24. september 2004 #10 Skrevet 24. september 2004 handlet på Lidl i dag, og det jeg ikke fant var hele grillede kyllinger, vaniljesaus, tacomix, barnemat, ananas og et par ting til, så måtte innom en annen butikk for å handle ferdig. Jeg handlet stort sett det som var billig, som blomkål og andre grønnsaker, juice og nektar og brus, potetgull og ting som holder seg. Wraps, tror det var 6,90 for en pakke med 8. Rømme kostet 13 kr og melk 9 kr så det var det samme som ellers.
Arkana Skrevet 24. september 2004 #11 Skrevet 24. september 2004 Verre enn Rema også, eller? For det kan jeg nesten ikke tro er mulig... Å nei, Rema er som en drøm i sammenligning.
Gjest 1111 Skrevet 24. september 2004 #12 Skrevet 24. september 2004 Jeg kan egentlig ikke uttale meg enda, fordi jeg ikke har vært i en av deres butikker enda. men tenkte å ta meg en tur i morgen - for bare å se om ikke annet. var inne på vg sin matkalkulator og det er endel frukt og grønt som er billigere enn i andre butikker. men så vet jeg ikke om kvaliteten er god da..
Gjest Pet Skrevet 24. september 2004 #13 Skrevet 24. september 2004 Å nei, Rema er som en drøm i sammenligning. Da må det være dårlig! :o :o :o
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #14 Skrevet 24. september 2004 Tviler på at Lidl er noe for meg. Jeg hater å handle på butikker som ikke har de varene jeg trenger. Å handle er i utgangspunktet et ork. Å måtte innom 2 butikker for å få tak i alt er ikke aktuelt. Mange av de merkene Lidl fører har vært solgt billigere på engrosutsalg og på Europris.
Arkana Skrevet 24. september 2004 #15 Skrevet 24. september 2004 Å måtte innom 2 butikker for å få tak i alt er ikke aktuelt. Jeg handler i to butikker, og det passer meg utmerket. Jeg kjøper melk, mel, sukker o.l. på Rema (hvorfor betale mer, når det er samme varen?), mens jeg kjøper ferskvarer o.l. (der kvaliteten teller) på butikker som Ultra. Jeg kjøper ofte oljer, krydder o.l. på innvandrerbutikker, bedre utvalg, men det er slikt jeg kjøper i store kvanta så jeg trenger ikke gå dit så ofte.
Grooo Skrevet 24. september 2004 #16 Skrevet 24. september 2004 Var på Lidl i Uddevalla i forrige uke, og fy for en skuffelse det var! REMA og alt annet vi har hatt her i Norge fra før var jo butikker, dette var en stusselig hall med paller på gulvene. Ikke en eneste hylle i hele butikken, og ikke en eneste kjent merkevare. Har forstått at de har endel kjente varer her i Norge, så det blir spennende å se... Har kjørt forby en Lidl i går og i dag, men det er jo helt stappa både på og utenfor parkeringsplassen så jeg venter nok en stund før jeg drar dit. Flytter til et hus 100 meter i fra en Lidel om en uke, så jeg håper virkelig de har noe som er ok der!
Cilla Skrevet 24. september 2004 #17 Skrevet 24. september 2004 Et plyss skal Lidl i ålesund ha, det var kjepegreit å få parkering der, enda det var masse masse folk, og det var heller ikke kø foran kassene, bare å legge varene rett på det laaaaaaaange båndet. Men foran ferskvarediskene.å fy grisen der var det trangt..........
Milo Minderbinder Skrevet 24. september 2004 #18 Skrevet 24. september 2004 Leste at røyken på lidl var betydelig billigere... Noen som så det?
Anglofil Skrevet 27. september 2004 #19 Skrevet 27. september 2004 Verre enn Rema også, eller? For det kan jeg nesten ikke tro er mulig... For å være helt ærlig så synes jeg ikke Rema er så fryktelig ille i forhold, Rimi er desidert verst av de to, men Lidl suger virkelig... Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 27. september 2004 #20 Skrevet 27. september 2004 Enkelte rimi-butikker har faktisk veldig bra vareutvalg Kan du være så snill og vise meg hvor? Har vært i de fleste Rimi butikker i Oslo og mange i Akershus + noe andre og har enda ikke funnet en eneste en.. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå