Gå til innhold

Sterk personlighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en hemmelighet jeg har aldri delt med noen , aldri snakket med noen om det. Jeg velger å dele det med dere. Hvorfor!  Vet ikke jeg. 

Som 8-9 åring, ble jeg sendt ut fra Norge til utlandet. Jeg ble sendt til Marokko. Hadde en ganske streng far. Grunnen som gjordet at han sendte meg nede alene, var for å bli "fort voksen" og forstå hvordan livet fungerer. Blant annet lære språk, religion, kultur og vært på ungdoms militærskole. Da han sendte meg dit, så snudde han livet mitt på hodet. Jeg ble sendt til et helvetes land og overlevde der ca 6 år, 3 år helt alene. Jeg lærte mye, fikk hvert gjennom mye positivt, men det meste negativt. Da jeg kom tilbake til familien, så fikk jeg vite at faren var død. Jeg fikk sjokk, men taklet det.

Etter det ble det mye problemer som jeg, mor og lille bror måtte gå sammen gjennom. Jeg tok ansvaret for hele familien som 14-15 åring! Kan du tro det? Jeg fikk sett ting ingen på min alder til nå har sett. Jeg er 20 år nå. Jeg har alltid vært annerledes fra de andre. Jeg tar avgjørelser for meg selv  og familien, uten å trenge noe hjelp fra noen. Nå stort sett det jeg setter opp som mål. Er ikke noe forskjell for meg mellom de rike, de fattige, politikere eller hva det måtte være.  

Jeg hadde ikke noe barndom. Jeg fikk ikke leke på snøen som de andre. Fikk ikke være på lekeplassen.  Akkurat nå, så går jeg og er helt annerledes takler det meste og ordner opp alltid i vanskelige situasjoner.

Men jeg er ikke den jeg er.Følger meg falsk!

Jeg skjønner at det er dårlig skrevet, men det er første gang jeg deler dette med noen :) 

Anonymous poster hash: 4be2a...55f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er du, siden du føler deg falsk? Hvordan ønsker du at det egentlig skal være?

Du har vært gjennom mye tøft og har måttet tre inn i en rolle lenge før du var moden nok for det. Går du på skole nå? Eller jobber du? Har du noen å snakke med om det du har opplevd?

Du virker som en tøff person som tåler mye, men alle har behov for å føle seg svak og liten av og til. Jeg håper du har en person i livet ditt som du våger å være svak hos. Ta gjerne kontakt med helsesøster, fastlege eller mental helse for å snakke med en utenforstående.

Anonymous poster hash: 15055...c59

Skrevet

Du er ikke alene. :hug:

Anonymous poster hash: cf581...266
Skrevet

Jeg har også blitt frarøvet min barndom. Også av samme kultur og tro. Marokkaner her også. Har levd som en hund, men jeg er den jeg er i dag takket være det som har vært. Om det er mulig å si det på den måten. Så nei du er ikke alene....

Anonymous poster hash: 5a3a0...80c

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hyggelig å se at det finnes noen marokkanere på forumet her. Er så fryktelig få! All kredit til dere som har klart dere, det gjør deg/dere til ordentlige menn. Går ut ifra at en av dere er menn ettersom det er mer vanlig i kulturen at menn blir sendt til Marokko for å "skjerpe seg". Er selv marokkaner... Wassalam. 

Anonymkode: 7e6a2...c00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...