AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Har hatt vond ankel, mens jeg trener i tre uker og har hvilt etter det. Angrer bitter, men på den andre siden så trodde jeg at smertene skulle gi seg. Nå har jeg nesten hvilt i over to uker og ankelen gjør like vondt. Har ikke så mye penger for tiden, så vil egentlig ikke gå til legen. Vet dere hva problemet kan være og tips til hva jeg bør gjøre. Er 186 høy og veier 75 kgAnonymous poster hash: e8496...a39
Gjest sapmi belovoubme Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Har hatt vond ankel, mens jeg trener i tre uker og har hvilt etter det. Angrer bitter, men på den andre siden så trodde jeg at smertene skulle gi seg. Nå har jeg nesten hvilt i over to uker og ankelen gjør like vondt. Har ikke så mye penger for tiden, så vil egentlig ikke gå til legen. Vet dere hva problemet kan være og tips til hva jeg bør gjøre. Er 186 høy og veier 75 kgAnonymous poster hash: e8496...a39 Hvor i ankelen har du vondt og hvilke bevegelser er det som utløser smerten I ankelen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå