Gå til innhold

barnas far rakker ned på min mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter helgesamvær med far kommer barna hjem til meg, og hver gang har far klart å lire av seg ting jeg anser som ugreit.

Nå sist var det at "muslimer er farlige, dem må vi passe oss for, de har en skjult agenda" .

Min mann er fra ett muslimsk land, han er ikke praktiserende og kan vel mindre om islam enn det jeg gjør som er norsk og "kristen".

Barna er svært knyttet til min mann som faktisk tar seg veldig godt av barna og stiller opp for dem i ett og alt, noe deres far dessverre ikke gjør

Det går ikke ann å snakke med min ex om dette, da jeg får til svar at "når han har barna har han ansvaret".

Barna blir lei seg og forvirret, hva skal de tro?

Hva ville jeg med dette?? Hva hadde dere tenkt og gjort?

Anonymous poster hash: d27b8...02d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette er nesten som å lese om mitt stebarn og hans mor. Hun er i mot alt som handler om Israel, hun kommer med de sykeste påstander, og trør dem nedover hodet på barnet. Det er så synd at et lite barn skal være bekymret for hva Israel skal finne på. Min svigerinne sa at hun har vært sånn siden barnet var veldig liten. Min samboer har tatt det opp med henne flere ganger, la barnet være barn, ikke "bestem" hva han skal mene om saker og ting han egentlig ikke vet hva er. Men, det nytter ikke å snakke til mor. Jeg gleder meg til barnet blir såpass voksen at han forstår og får egne meninger selv.

Jeg har dessverre ikke noe gode råd til deg, da det ikke er noe som funker hos oss heller, men vil si at ueg forstår frustrasjonen din.

Anonymous poster hash: 39765...9a6

Skrevet

Trøst dere med at barna vil vokse fra det etter hvert. Og da husker de på hvem som lærte dem å si slike kyniske og kalde ting og hvem som alltid møtte dem med en varm og god favn, selv når de oppførte seg dårlig.

Anonymous poster hash: a182b...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...