tørkestativ Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har nylig begynt å bruke speltlomper. Bruker det en del som pizzabunn eller isteden for tacoskjell. Men kan man spise dette til frokost/lunsj feks? Smaker det ok med noe pålegg på? Kom gjerne med tips:)
peppermyntete Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Ja, bare se for deg ruller med røkelaks! Smaker nydelig! Kan fint lages med annet pålegg og
tørkestativ Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2015 Ja, bare se for deg ruller med røkelaks! Smaker nydelig! Kan fint lages med annet pålegg og Liker ikke røkelaks, men skal prøve med annet kjøttpålegg! er så lei av brød og knekkebrød at jeg snart spyr
peppermyntete Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Liker ikke røkelaks, men skal prøve med annet kjøttpålegg! er så lei av brød og knekkebrød at jeg snart spyr Ah, da ser jeg at den ikke var det beste trekkplasteret ^^ Men det blir jo som andre typer wraps, kan putte så og si alt i det Jeg ville nok droppa lompe med makrell i tomat men.. Haha!
tørkestativ Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2015 Ah, da ser jeg at den ikke var det beste trekkplasteret ^^ Men det blir jo som andre typer wraps, kan putte så og si alt i det Jeg ville nok droppa lompe med makrell i tomat men.. Haha! Fysj til makrell i tomat på lompa! Haha.. har laget sånne wraps med philadelfia,spekeskinke og ruccola på tacolefser, tenkte å prøve det på speltlompene, for en litt sunnere variant 2
Gjest morhjertegod Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg spiser med lett smørost og kalkunskinke evt vanlig skinke, kjempe godt.
Gjest Egiett Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg synes det er utrolig godt fylt med skinke, ruccula, avokado og paprika for eksempel Ellers er det veldig godt med eggerøre eller hardkokte egg.
tørkestativ Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2015 Prøvde med philadelphia,salat,agurk, ost og skinke i dag. Det har nok blitt en ny favoritt takk for alle tips
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Mine to absolutte favoritter er; - stekt egg + philadelfia og paprika - Mandelsmør (ev peanøttsmør) med enten syltetøy eller honning Og hvis du vil ha tips på en litt mer dessert-snack, er det veldig godt å legge en questbar med cookie dough i lompa (jeg legger den på den ene halvdelen og legger den andre halvdelen over), så inn i mikroen i 30 sekunder. Så klemmer jeg lompa sammen til en rull og spiser. Smaker helt fantastisk Anonymous poster hash: baf76...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå