AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Hva hadde du gjort dersom staten bestemte at huset ditt skal brukes til å ta imot flyktninger, og ga deg tre måneder på å pakke sammen sakene dine? Anonymous poster hash: ae3f5...8ae
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Anonymous poster hash: e91f5...801 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Og hvor skulle de så ha plassert tingene mine og meg og min familie? Du må presentere dette som mer realistisk og gjørbart rent praktisk for at jeg skal kunne svare deg. Myndighetene har pr nå ingen rett til å kaste ut juridiske eiere av bolig, fra sin bolig. Ei heller kreve at de pakker tingene sine, med mindre de er pantsatt. Så det er ikke mulig. Og derfor ikke mulig å tenke ut en reell reaksjonsevne på. Om du presenterer teorier eller alternativer på hvor jeg da ville endt opp siden flyktningene fikk mitt hus, så er det lettere å svare hvordan jeg ville reagert om noen av de alternativene dine var realistiske. Anonymous poster hash: 225bb...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå