Gå til innhold

Penest med eller uten sminke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun lever mer opp til dagens skjønnhetsideal med sminke på - men det hadde vært uavhengig om huden hennes er ren eller uren. Man blir ikke automatisk stygg pga kviser..

Anonymous poster hash: 46279...c8f

• Liker 1
Skrevet

Personen er jo ikke til å kjenne igjen uten/med sminke. Når det går så langt som det blir det for mye.

Anonymous poster hash: 7b195...587
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Må nok si st jeg likte henne best på bildet uten sminke. Ja, hun har kvisete hud, men hun er pen allikevel. Kviser er noe de fleste har en eller annen gang i løpet av livet. Ingen er perfekte.

Syns hun ser ganske "plastic fantastic" ut med sminke. Glatt, kunstig og photoshop'a.

Endret av Doge
  • Liker 2
Skrevet

Hun var jo selvfølgelig 10 ganger penere med sminke.

• Liker 2
Skrevet

Hun var jo selvfølgelig 10 ganger penere med sminke.

Enig.

Anonymous poster hash: d36df...0b6

• Liker 1
Skrevet

Synes det er altfor mye sminke :)
Finnes en mellomting..

Jeg...Får høre at jeg er penest uten sminke, fordi huden min er så fin fra før av, det har jeg hørt fra venninner, familie (så klart de som står deg nærmest sier du er fin som du er uansett) Men også fra proff.sminkører...Og når de har vist meg hvordan jeg fremhever mine trekk best...Så er det egentlig veldig lite som blir tatt på :) Så folk er forskjellige..

Skrevet

Man får jo rimelig sjokk av å treffe henne med sminke, også tar hun sminken av seg og er en helt annen person. Beste hadde vært med mye mindre sminke, slik at forskjellen ikke blir så veldig stor. Men det er min mening...

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun er en pen jente både med og uten (fest)sminke. Det er liksom hudkvaliteten som skiller seg sånn ut, og den var jo pga. en reaksjon på ett eller annet. Så det som er mest slående med sminken synes jeg er endringen i (opplevd)hudkvalitet. Synes ikke hun har sminket bort/på seg andre ansiktstrekk enn de hun har i noen grad, det er kanskje litt mer synlig men hun har ikke skulpturert fjeset sitt til å se ut som noe annet. Mest av alt synes jeg det er imponerende hva en kan få til. Jeg får knapt til å legge mascara:P

Anonymous poster hash: 6eb5e...5c7
Skrevet

Denne videoen har samme tema, men hun her har acne og lever med det konstant.  Synes det er fantastisk at vi idag har så bra sminke at man kan gå ut av døra og føle seg vel uansett hva slags hudproblemer man har. 

Her er også en reklamevideo om et coverprodukt som dekker ALT. 

• Liker 1
Skrevet

Penest med sminke, men hun kunne nok vært pen med myeeeee mindre sminke også!

Skrevet

Jeg synes, min smak, helt subjektivt, min mening, at folk er penere uten sminke enn med. Folk. Alle. Fordi det er noe karasteristisk ved alle, noe personlig, der er noe ved alle som gjør at de "skiller ut seg fra mengden". Heller enn å bare se ut som en dataanimasjon med et platt og kjedelig ansikt.

Anonymous poster hash: d7cfe...dd0
  • Liker 2
Skrevet

Denne videoen har samme tema, men hun her har acne og lever med det konstant.  Synes det er fantastisk at vi idag har så bra sminke at man kan gå ut av døra og føle seg vel uansett hva slags hudproblemer man har. 

Her er også en reklamevideo om et coverprodukt som dekker ALT. 

Når en har store, utstikkende kviser kan en ikke skjule de uavhengig av hvor god sminke en har. Snakker av erfaring. Det ser gjerne pent ut på video og på film, men når lyset danser i ansiktet ute i dagslys så ser en jo sterkt forskjellene i tekstur.

Synes hun var penere på etter bildet, men hun ser ikke ut som en jente som jeg hadde vært fan av. Mye bedre om hun hadde roet ned på øyesminken, og heller holdt seg til å sminke huden + litt maskara.

Anonymous poster hash: 0928c...3d6

Skrevet

Om hun ikke hadde hatt kviser, så hadde hun vært penest uten sminke.

Anonymous poster hash: 96bd0...bbe
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes faktisk helt ærlig at hun er penest uten. Jeg synes ikke den tunge masken av sminke er noe fin. Jeg ser at det er en pen jente bak urenhetene i huden, det ser jeg ikke bak masken av sminke.

• Liker 2
Skrevet

Uten, men sminken var jo grusom. En mellomting hadde sikkert vært finest. Utenom huden ser man jo at det er en naturlig pen jente, syns nå jeg.

Skrevet

Når en har store, utstikkende kviser kan en ikke skjule de uavhengig av hvor god sminke en har. Snakker av erfaring. Det ser gjerne pent ut på video og på film, men når lyset danser i ansiktet ute i dagslys så ser en jo sterkt forskjellene i tekstur.

Synes hun var penere på etter bildet, men hun ser ikke ut som en jente som jeg hadde vært fan av. Mye bedre om hun hadde roet ned på øyesminken, og heller holdt seg til å sminke huden + litt maskara.

Anonymous poster hash: 0928c...3d6

Syns ikke hun hadde mye øyesminke.  Så ut som vanlig dagsminke. 

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke hun hadde mye øyesminke.  Så ut som vanlig dagsminke

Helt uenig, så mørk øyesminke om dagen har jeg faktisk aldri sett. 

Synes hun er pen på begge bildene, men kjenner jeg får litt vondt i ansiktet av å se bildet uten sminke, ser så ømt ut. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Alt for mye sminke til en helt vanlig dag. Passer bedre til fest. Nå skal jeg være helt ærlig. Hvis jeg ser bort fra alle de kvisene så er hun penest uten. Ikke at kviser gjør henne stygg. Hun ser ut som ei pen jente som ikke trenger å gjemme seg bak en haug med maling. Skjønner at man vil ha kviser bort for det er bare plagsomt.  

Endret av Mats15
Skrevet

En mellomting ville vært best! Jeg skjønner godt at man ønsker å skjule akne, men hun er jo sminket nesten like hardt som en eksotisk danser. Meget uheldig i hverdagen, men kan funke bedre på fest.

Jeg ville uansett brukt MYE mindre sminke slik at selve ansiktet mitt ikke ble helt borte. Hun var jo pen uten sminke også, hvis man klarer å se bort i fra kvisene hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...