Gå til innhold

Normalt med mye sex i begynnelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en mann som jeg tror jeg lett kan falle for. Fra og med 3 daten så begynte vi å ha sex, og det har vi fortsatt å ha. Så de fleste gangene vi møtes så blir det til at vi kanskje snakker litt før vi har sex, er det normalt? (Vi har ikke datet hverandre så lenge)

Har prøvd å spørre han om hva han kunne tenkt seg videre, og da har han sagt at han bare vil ta en dag om gangen, hva mener han med det i det hele tatt? Er fyren interessert?

Vil bare skåne meg selv fra å bli såret :(

Anonymous poster hash: 4e2aa...629
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han unngår temaet slik han gjør og oppfører seg slik han gjør er han nok bare ute etter sex.

Anonymous poster hash: 85c3c...fd6
  • Liker 5
Skrevet

Jeg dater en mann som jeg tror jeg lett kan falle for. Fra og med 3 daten så begynte vi å ha sex, og det har vi fortsatt å ha. Så de fleste gangene vi møtes så blir det til at vi kanskje snakker litt før vi har sex, er det normalt? (Vi har ikke datet hverandre så lenge)

Har prøvd å spørre han om hva han kunne tenkt seg videre, og da har han sagt at han bare vil ta en dag om gangen, hva mener han med det i det hele tatt? Er fyren interessert?

Det er helt normalt å ha mye sex i begynnelsen av forholdet. Og det behøver slett ikke betyr at han bare er ute etter å sex med deg at han tar det med ro og ikke tenker så langt fremover enda.

Blir så oppgitt over svar som det over her. Verden er virkelig ikke så svar hvitt. Om et år eller ti er du kanskje gift med mannen :) Eller ikke. Uansett lykke til.

Anonymous poster hash: 52d75...d3f

• Liker 2
Skrevet

Sorry, men hva du sier tyder på at du er kategorisert som FF og ikke lengre som potensielt kjærestemateriell. Han får det han vil ha og vil ikke vugge båten for mye.

Beklager om dette ikke er svaret du søker - husk at hvis du spør får du som regel ærlige svar og ikke nødvendigvis det du vil høre.

• Liker 1
Skrevet

Aldri si aldri. Det er mange gode forhold som kan ha merkelige begynnelser. Det er ikke alltid ting fortoner seg som i en Disneyfilm.

• Liker 4
Skrevet

Vi skal flytte sammen etter 3 dater.. / du må se hvor mye han gir av seg selv ellers..

Anonymous poster hash: 3969a...0a2
Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Det er sannsynligvis akkurat det han og vil. Skåne seg selv ved å ikke love for mye for tidlig.

• Liker 1
Skrevet

Who knows? Du må rett og slett bare kreve at dere prater om dette. Ingen samtale, ingen sex. Enkelt og greit.

Kan legge til at det er særs normalt å være oppå hverandre i begynnelsen av forhold :) Slik har det i hvert fall vært i alle mine :)

Skrevet

hvorfor må man alltid vite hva man vil så fort? Jeg kjenner jeg blir sliten av å måtte definere alt med en gang. Ja, man vet jo om man liker en person og vil fortsette og bli kjent/møtes, men selv jeg som jente kan jo ikke si at jeg vet om jeg vil gifte meg med fyren.
Ja jeg kan jo vite om jeg ser for meg en fremtid, men det betyr ikke at jeg klarer å konkludere med at "ja jeg vil at vi skal bli sammen", før man har møttes over en periode og ting går litt av seg selv.

Anonymous poster hash: 5a2f6...3f6
Skrevet (endret)

Heh. Been there done that, han ville ta en dag om gangen i måned etter måned, som til slutt ble til år. De ble aldri noe mer, jeg ble ditchet for en anne dame :) Jeg så det komme. Så vær litt obs. Trenger ikke bety at det blir sånn som hos meg, men hadde dette skjedd på nytt, så hadde jeg ikke ventet så lenge. Egentlig ville jeg kuttet sexen, begynte å date noen andre og vært veldig avvisende og likegyldig.

Endret av lillsunshine
  • Liker 1
Skrevet

Vanlig å ha mye sex i begynnelsen. Ville ikke forlangt at han skulle legge ut om hva han vil. Tror man lett kan komme til å "jage" noen vekk ved å grave for mye og forlange svar. 

Men forstår du er redd for å bli såret. Da ville jeg heller sagt at du også føler for å ta det litt med ro, ta en dag av gangen, og ikke ha så mye sex når det er så nytt at dere egentlig ikke vet hvor dette bringer.

Kanskje kutte sexen helt ut foreløbig, og se hva som skjer? Men samtidig må du si at du vil kutte ut nettopp fordi du vil se det an og kanskje det kan bli forhold. Men at du er usikker både på han og hvordan du selv tenker/føler.

Skrevet

Prøv å fokuser på å gjøre andre ting sammen, prøv å åpne til diskusjoner, osv. Så ser du hva han vil med dere to. :)

Gjest Løvemunn
Skrevet

Det er vanlig med masse sex i starten ja, men det er også vanlig å ha gode samtaler og tilbringe tid som ikke innebærer sex sammen for å bli kjent.

Jeg hadde tolket oppførselen hans som at han ikke var så veldig interessert i å bli sammen med meg og justert forventningene mine etter det. Ikke sagt at jeg ville trukket meg ut, bare forsøkt å ikke bli så følelsesmessig involvert før jeg skjønte mer av hvor han ville.

Skrevet

Ta initiativ til å gjøre noe annet sammen, å se responsen på det. 

Skrevet

Huff, blir så forvirret av alle svarene her :(

Skrevet

hvorfor må man alltid vite hva man vil så fort? Jeg kjenner jeg blir sliten av å måtte definere alt med en gang. Ja, man vet jo om man liker en person og vil fortsette og bli kjent/møtes, men selv jeg som jente kan jo ikke si at jeg vet om jeg vil gifte meg med fyren.

Ja jeg kan jo vite om jeg ser for meg en fremtid, men det betyr ikke at jeg klarer å konkludere med at "ja jeg vil at vi skal bli sammen", før man har møttes over en periode og ting går litt av seg selv.

Anonymous poster hash: 5a2f6...3f6

Dette er jeg helt enig i. Jeg hadde fått helt fnatt om en mann ville ha fått klarlagt dette fra starten av. Jeg hadde nok svart tilsvarende som daten til TS. Det kan selvsagt bety at han ikke vil ha det så seriøst, men det trenger ikke å bety det. Det kan simpelthen bety at man vil ta det litt som det kommer og ser hvor det utvikler seg. MÅ man forhåndsbestemme hvordan relasjonen skal bli?

Når det er sagt ville jeg nok ha blitt litt skeptisk om alt dere gjør er å ha sex. Mye sex i starten er vanlig, men det er også viktig med samtaler og bare å være sammen med hverandre i ikke-seksuelle omstendigheter. Dersom han ikke ønsker dette ville jeg ha ansett det som et faresignal. 

Anonymous poster hash: 2ee70...39f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...