SuperNova Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Akkurat nå hører jeg på "Et Norge i krig" på P3. Og nå er jeg blitt overbevist om at Elvis lever! Hvis alle de argumentene jeg hørte er basert på sannhet, kan det bare bety én ting: Kongen er fortsatt blant oss.
SuperNova Skrevet 28. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2004 Nå må jeg slutte å høre på dette programmet. I dag overbeviste de meg om at Marilyn Monroe ikke tok sitt eget liv, men ble drept av CIA fordi hun kunne avsløre sikkerhetspolitiske hemmeligheter (som hun hadde fått vite pga sitt forhold til både JFK og broren). Hvis hun tok sitt eget liv, hvorfor ble det funnet merker av sprøytestikk i fotsålene hennes? Rimer dårlig med selvmord, ja.
Gjest lille gjest Skrevet 17. oktober 2004 #4 Skrevet 17. oktober 2004 loooooooooooong live the king. Lurer på hvor Elvis er? Er enda mer nyskjerrig på hva de sa på radioen siden du er så sikker....fortell en gammel sjel litt da....venter i spenning
Gjest lille gjest Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 Venter forsatt i spenning jeg..Kanskje Diana også lever? Uhm uhm mystiske tanker som svirrer rundt i mitt hode nå.Er vi blitt lurt av myndighetene mon tro? Noen som vet ?
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 Venter forsatt i spenning jeg..Kanskje Diana også lever? Uhm uhm mystiske tanker som svirrer rundt i mitt hode nå.Er vi blitt lurt av myndighetene mon tro? Noen som vet ? Elvis Costello lever i beste velgående, og han var vel gift med Diana Krall. Hun er toppers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå