AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Del Skrevet 11. oktober 2015 På bordet jeg har på kjøkkenet står det en liten dame og snurrer rundt og rundt. Når jeg snakker med henne, sier hun at jeg skal skru på lyset i stuen. Men det står på. Det står på hver dag og hver kveld, så jeg forstår ikke hva hun mener. I kveld står hun der igjen. Cirka en gang i uken. Når jeg sier at lyset står på, bare smiler hun og snurrer videre. Jeg er ikke redd henne, men føler at jeg ikke kan snakke med noen om henne. Hvordan ville du reagert om jeg fortalte deg om henne, hvis du var min venninne?Anonymous poster hash: ffcda...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg hadde tenkt at det var interessant, og vært med deg hjem, i håp om å se henne. Anonymous poster hash: 0d6db...f4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 11. oktober 2015 #3 Del Skrevet 11. oktober 2015 Kan du snakke med henne da? Hadde du vært en venninne jeg visste ikke var syk av noe slag hadde jeg ville vært med deg hjem for å hilse på Hvis jeg hadde mine bange anelser om at du var syk, hadde jeg nok blitt bekymret og tenkt at dette nok var noe du bare så, og et resultat av en sykdom. Jeg hadde aller først spurt om det var en sånn ballerina i et smykkeskrin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er det en bitte liten alv liksom? eller en liten dame som i liten men på størrelse med mennesker? Anonymous poster hash: 5cef1...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det høres ut som du har tatt syre.Anonymous poster hash: aa8d4...172 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #6 Del Skrevet 11. oktober 2015 Har det flyttet inn en dverg i blokken din den siste tiden?Anonymous poster hash: d8942...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #7 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ville tenkt at du var schizofren, men ufarlig. Avhengig av graden på vennskap ville jeg vurdert å kontakte noen av dine nærmeste. Anonymous poster hash: 4e8f8...835 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 11. oktober 2015 #8 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Har det flyttet inn en dverg i blokken din den siste tiden?Anonymous poster hash: d8942...69b Om en kortvokst person (regner med at det er det du mener, men jeg er litt mer politisk korrekt i ordbruken), står på kjøkkenbordet så tror jeg det hadde vært litt mer "hva i helvete?!" enn "se så søt hun er når hun snurrer, jeg er ikke redd". Med tanke på høyde og mengdeforskjellen. Endret 11. oktober 2015 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #9 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det er en dame, en liten dame. Svart skjørt og en lilla og svart bluse. Oppsatt hår. Hun er ikke så snakkesalig, smiler mest. Jeg pleier å flytte fruktfatet som står der, så det ikke skal stå i veien og falle ned og knuse. Hun MÅ jo bli svimmel? Ryddet noen klær på soverommet mitt tidlig i kveld. Hun hadde dratt da jeg kom ut. Men nå er hun tilbake. Pleier å re opp til henne på sofaen før jeg legger meg, slik at hun kan ligge der om natten. Jeg har ikke sett henne ligge der, hun er alltid borte når jeg står opp.Anonymous poster hash: ffcda...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #10 Del Skrevet 11. oktober 2015 teskjekjerringa. Anonymous poster hash: ab082...eee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 11. oktober 2015 #11 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det er en dame, en liten dame. Svart skjørt og en lilla og svart bluse. Oppsatt hår. Hun er ikke så snakkesalig, smiler mest. Jeg pleier å flytte fruktfatet som står der, så det ikke skal stå i veien og falle ned og knuse. Hun MÅ jo bli svimmel? Ryddet noen klær på soverommet mitt tidlig i kveld. Hun hadde dratt da jeg kom ut. Men nå er hun tilbake. Pleier å re opp til henne på sofaen før jeg legger meg, slik at hun kan ligge der om natten. Jeg har ikke sett henne ligge der, hun er alltid borte når jeg står opp.Anonymous poster hash: ffcda...3f2 Hvor liten? Sånn som dette, liten, sånn som ei teskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #12 Del Skrevet 11. oktober 2015 Nei nei! Det er verken teskjekjerringa eller Tingeling! Det er ei vanlig liten dame, i slutten av 60- årene. Hun har ikke det karakteristiske ansiktet som kortvokste kan ha, men hun er ganske lav, kanskje 1.40. Men hun er ikke spesielt tynn, heller bittelitt lubben. Anonymous poster hash: ffcda...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 11. oktober 2015 #13 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Hvis du hadde fortalt meg dette så hadde jeg tenkt at du hadde syns- og hørselshallusinasjoner. Men du måtte gjerne fortalt meg om det. Kanskje du skal fortelle om dette til noen som kjenner deg? Edit: Synes for øvrig at man er for høy til å stå på bordet å snurre når man er 1.40, og hvis hun gjør det med skoa på så er hun direkte frekk. Endret 11. oktober 2015 av Rainstorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #14 Del Skrevet 11. oktober 2015 Tør ikke fortelle noen om det, vil ikke fremstille meg selv som gal. Da får jeg heller være gal i hemmelighet! Har satt frem en kopp kaffe til henne nå, skal se om hun drikker den opp. Tror egentlig ikke det. Men jeg må jo være litt gjestmild. Anonymous poster hash: ffcda...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 11. oktober 2015 #15 Del Skrevet 11. oktober 2015 Tør ikke fortelle noen om det, vil ikke fremstille meg selv som gal. Da får jeg heller være gal i hemmelighet! Har satt frem en kopp kaffe til henne nå, skal se om hun drikker den opp. Tror egentlig ikke det. Men jeg må jo være litt gjestmild.Anonymous poster hash: ffcda...3f2 Men kanskje du er litt gal. Og da burde jeg heller skrevet at du har hallusinasjoner. Det er greit å være litt gal innimellom, og hvis det var jeg som var venninna di så hadde jeg ikke brydd meg mindre om deg, eller likt deg mindre selv om du var "litt gal". Er du veldig ensom for tiden, eller ser du en rasjonell grunn til at du har fått besøk av denne dama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 11. oktober 2015 #16 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det er tre alternativer her som jeg ser det: 1. Du hallisunerer og må oppsøke hjelp snarest 2. Det er noen som bryter seg inn til deg 1 gang i uka. Begynn å lås døra di og kjøp innbruddsalarm. Ring politiet når hun har brutt seg inn hos deg 3. Det er et gjenferd Mest sannsynlig er du bare et troll, men hvis jeg ikke tar utgangspunkt i det er det disse alternativene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #17 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvis det er et gjenferd, oppfører det seg rart! Har aldri sett gjenferd før, og ikke hørt om noe slikt som dette. Hvis jeg hallusinerer, har jeg begynt med dette for første gang i livet mitt. Jeg tør ikke fysisk kjenne på henne, jeg lar henne bare snurre. Tør ikke gå til lege, for da blir jeg jo stemplet garantert! Finnes det naturpreparat som eventuelt kan hjelpe, om det er sånn at jeg faktisk hallusinerer? Anonymous poster hash: ffcda...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 11. oktober 2015 #18 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvis det er et gjenferd, oppfører det seg rart! Har aldri sett gjenferd før, og ikke hørt om noe slikt som dette. Hvis jeg hallusinerer, har jeg begynt med dette for første gang i livet mitt. Jeg tør ikke fysisk kjenne på henne, jeg lar henne bare snurre. Tør ikke gå til lege, for da blir jeg jo stemplet garantert! Finnes det naturpreparat som eventuelt kan hjelpe, om det er sånn at jeg faktisk hallusinerer? Anonymous poster hash: ffcda...3f2 Du får enten filme henne og legge ut her eller spørre venner eller familie om noen kan være med deg å se. Har du venner eller familie? Om ingen andre da ser henne må du oppsøke lege. Da får du hjelp du garantert trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #19 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er du psykotisk? Anonymous poster hash: 4fe8d...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 11. oktober 2015 #20 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er du psykotisk? Anonymous poster hash: 4fe8d...359 Du ser vel selv at TS ikke kan svare på dette spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg