Gå til innhold

Hva synes jenter om suging?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hater det.

Anonymous poster hash: 1d919...d9e
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tull og tøys. Menn er ikke programmert til å være følsom og omsorgsgull fra naturens side. Vi har testosteron og skal være voldelige og følelsesløs(fra naturens side). Derimot har mannen blitt mere og mere myk med årene i takt med dalende testosteronnivå og mannens "nye" rolle i samfunnet.Anonymous poster hash: d8571...c6b

Har du vært syk i anatomitimene om hormoner? Det virker sånn. Du vet jo ikke engang hva formålet med testosteron er.

Anonymous poster hash: a171d...7c5

Skrevet

Jeg synes det er helt greit,men har faktisk aldri tatt ladningen i munnen. Sikkert fordi vi bruker det mest som forspill,så jeg vet ikke helt hvordan det er. Høres vel utrolig prippen ut nå,men hadde litt penisskrekk da jeg var yngre :) Måtte rett og slett få en partner som jeg følte meg trygg på,og det gjør jeg med nåværende samboer. Jeg har hatt ganske få sexpartnere.

Jeg liker det fordi jeg vet hvor deilig han synes det er,og han liker veldig godt å slikke meg så får masse igjen også ;)

Anonymous poster hash: 3cc0b...de6
Skrevet

Gjør det og digger det, mannen klager ikke.

Anonymous poster hash: 957a7...4f2
Skrevet

Jeg elsker å gjøre det.

Har foreslått for mannen at vi burde sette av en times tid på kvelden for denne aktiviteten.

Kjempebra forslag, regner med det ikke ble noen særlige motargumenter på det ;-)

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet

Elsker det! Suger han til utløsning minst en gang om dagen. Det er dessuten den aller sikreste måten å få meg kåt på, noe som er skikkelig praktisk for oss begge :P Har vi dårlig tid suger jeg han noen minutter og så er jeg våt og kåt nok til at vi kan kjøre på.

Skrevet

Elsker det! Suger han til utløsning minst en gang om dagen. Det er dessuten den aller sikreste måten å få meg kåt på, noe som er skikkelig praktisk for oss begge :P Har vi dårlig tid suger jeg han noen minutter og så er jeg våt og kåt nok til at vi kan kjøre på.

Heldiggris...

• Liker 1
Skrevet

Helt greit. Jeg får ikke så mye ut av det (tro det eller ei, men kvinner har ikke g-punkt i halsen). Kjæresten digger det, så da kjører vi på et par ganger i måneden, spesielt omkring menstruasjon da jeg ikke liker å "kjøre brannbil".

Anonymous poster hash: 7ef40...c00

Skrevet

Jeg elsker det ikke, men gjør det for å være snill og god. Akkurat som han når han gir meg massasje. Han synes jo det er dritkjedelig, men gjør det fordi han vet hvor glad jeg blir :)

• Liker 1
Skrevet

Som andre sier; det er ikke noe jeg elsker, men jeg hater det heller ikke. Tror jeg gjør det mest fordi kjæresten min elsker det, egentlig.

Skrevet

Har du vært syk i anatomitimene om hormoner? Det virker sånn. Du vet jo ikke engang hva formålet med testosteron er.

Anonymous poster hash: a171d...7c5

Fortell meg gjerne hva du skulle frem til?

Anonymous poster hash: d8571...c6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...