Tussi'en Skrevet 10. juli 2002 #1 Del Skrevet 10. juli 2002 Hei! Samboeren min og jeg reiser på biltur om noen dager. En LAAAANG biltur. Og som alle vet, kan jo dét bli litt kjedelig innimellom. Så derfor: Alle dere der ute: Har noen tips til morsome, intime, spennende, alvorlige eller simpelten enkle temaer å snakke om når man sitter sånn og har all tid i verden til å snakke, men har gått tom for samtaleemner?!??!? Kanskje et litt rart spørsmål, men man vet jo aldri om noen har noen lure tips! Klem fra Tussien som skal på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #2 Del Skrevet 10. juli 2002 du kan kneppe opp knappene på buksen hans, og gi han litt nytelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. juli 2002 #3 Del Skrevet 10. juli 2002 Gjest: ...så mye for trygg trafikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi'en Skrevet 10. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 10. juli 2002 du kan kneppe opp knappene på buksen hans, og gi han litt nytelse.. Det er en idé jeg liker... Må inrømme at jeg har hatt ideen før, om jeg har gjennomført den ennå er en annen sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #5 Del Skrevet 10. juli 2002 Hallo alle sammen!!! Hør hør! Det er noen her inne som trenger tips til hva de skal prate om!!! Brainstorming! Skynd dere! Dette er et alvorlig problem som må løses umiddelbart! Tenk om det blir stille i bilen da dere, krise! Jeg iler til med noen kjappe råd: 1 - Snakk rolig og sakte, så tar samtalen lengre tid 2 - artikulér t y d e l i g slik at alt oppfattes av motparten 3 - Snakk ikke med mat i munnen 4 - Ta ofte pauser i setningene, fullfør ordene dine 5 - Si det gjerne på flere språk, moro å bruke nynorsk for eksempel 6 - Syng den med "tre sme kenesere pe hebre pless" så lærer dere vokalene 7 - Spill mental scrabble, se for dere brettet og regn poeng hele tiden 8 - hvis dere får en pinlig pause i snakkingen, ta en stopp ved veien og hyl utover terrenget, det fresker opp litt i hjernebarken God tur! K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 10. juli 2002 #6 Del Skrevet 10. juli 2002 Dere er bare utrolige hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 11. juli 2002 #7 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg hadde en lang kjøretur på 3 timer hver vei med kjæresten min på lørdag.... Vi var litt stille, men jeg synes egentlig er litt godt å bare titte ut mens jeg tenker på hvor glad jeg er for å ha en så herlig kjæreste som han!! Tror det er viktig at man kan være litt stille sammen uten at det blir pinlige pauser!! Anyway.... Jeg hadde med noen cd'er med masse bra musikk! Og en lek vi hadde som han var helt med på var å si en bokstav f.eks S, og da ramse opp annen hver gang navnet på en artist (dere kan jo også ha et annet tema) helt til en gir seg!!! Veldig gøy.... Han vant flere ganger og smilte stort, da! Når vi kom hjem på kvelden, så ville han fortsette! hehe... Goingen!! :blunke: Dere kan jo inngå en avtale om at den som vinner skal få en belønning som man kan avgjøre selv..... :D LYKKE TIL 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juli 2002 #8 Del Skrevet 11. juli 2002 Da jeg var liten var familien min på biltur til Bergen. Vi kjørte fra Østlandet fredag formiddag, og var fremme i Bergen sent neste dag. Da var pappa nervevrak -han satt bare og fabulerte om noen visste hvem det var som hadde funnet opp den sangen om de tre små kineserne -og om noen visste hvor han kunne få tak i vedkommende... ...jeg og broren min hadde nettopp lært denne sangen, og hadde sunget Tri smi kinisiri på hibri pliss osv. to dager i strekk, i bilen.' Anbefales ikke dersom du ønsker at dere fortsatt skal være kjærester når dere kommer frem til bestemmelsesstedet! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 11. juli 2002 #9 Del Skrevet 11. juli 2002 Samtaleemner må dere finne selv, men jeg har en billek, kjendisleken. 1.mann sier en kjendis, nestemann må finne en kjendis med fornavn som begynner på samme bokstav som etternavnet til den forrige. x: William Shakespeare, Sandra Bullock, Bobby Brown... (dobbeltpoeng for den siste, B-B, reglene kan dere jo finne på selv) Er dere nettopp blitt sammen kan jo den leken de lekte på 71'nord USA være noe, du kommer med tre påstander/hemmeligheter om deg selv, en av dem er falsk, kjæresten din skal gjette hvilken... Her kan dere lære en del tenker jeg, det er gjerne de mest utrolige fakta som kommer på bordet her. Dessverre kan jeg nok ikke sjokkere mannen min med så mye lenger :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #10 Del Skrevet 11. juli 2002 Tenk om det blir stille i bilen da dere, krise! Neida, ingen krise! Jeg nyter faktisk stillheten både titt og ofte. Det er deilig, det! Men av og til hender det morsatte, man vil snakke men vet ikke helt om hva! Takk for alle gode ideer, flere mottas med takk!! Vi skal tenke på dere der vi sitter med billekene! Hilsen Tussi'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 11. juli 2002 #11 Del Skrevet 11. juli 2002 du kan kneppe opp knappene på buksen hans, og gi han litt nytelse.. Det har jeg gjort maaaange ganger.....vært å prøve jenter..... Så har derer en anen variant og der er å ha på minikjørt og ingen truse...bilturen kan da bli et laaangt godt forspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 11. juli 2002 #12 Del Skrevet 11. juli 2002 Pleier å dra av meg toppen jeg (bruker ikke BH) Gjett om det er en som får problemer med å holde fokus på veien da. Og alle de som kjører saaaakte forbi oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 12. juli 2002 #13 Del Skrevet 12. juli 2002 Gjest: ...så mye for trygg trafikk.... Er det noe mer trafikksikkert å ta av seg på overkroppen, Vinga :-? Har kjørt mange langturer med min kjære, og har ennå ikke opplevd at vi har kjeda oss. Vi skifter på å kjøre, og den andre er kartleser bokstavlig talt. Når du sitter med kart kan du jo finne ut hvor du er, hvor langt det er igjen, hvor man kan ta ei pause osv.. Hvis du i tillegg har feks ei NAF-bok kan du jo fortelle litt om de ulike stedene dere passerer/stopper ved. Musikk er et absolutt must, og gjerne litt oppkvikkende -syng av hjertets lyst Stillhet og sovepauser er også lov - iallefall for den som sitter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå