bundaberg Skrevet 17. september #37764 Skrevet 17. september (endret) I don't like walking around this old & empty house so hold my hand, I'll walk with you my dear. The stairs creak as you sleep it's keeping me awake and it's the house telling you to close your eyes & some days I can't even dress myself it's killing me to see you this way Endret 17. september av bundaberg 1
lolitsme Skrevet 18. september #37765 Skrevet 18. september Ding-a-ling-ling-ling-ling-ling-ling-ling Boo-ba-doo-ba-doop Boo-ba-doo-ba-doop Ring, ring, ring, ring, ring, ring, ring Banana phone 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #37776 Skrevet 19. september Skogstrollet skrev (På 5.4.2009 den 5.14): Royksopp - So Easy hører jeg på nå. Om ca 2 min planlegger jeg å høre på Red hot Chilipeppers - Around the world 🫶 Anonymkode: d3621...637 1
Akhenaton Skrevet 20. september #37780 Skrevet 20. september Trivelig nattmusikk, men en trist fotnote: 1. mai i år var George Smaragdis, eller altså "Starcadian", ute og kjørte el-sparkesykkel på Manhattan, på vei til studioet sitt. Så sitter det en fyr en parkert bil og åpner døra uten å se seg for. George kjører inn i døra og blir kastet ut i veien og kjørt over av en varebil. En halv time senere er han er erklært død. Han var 44 år gammel. Sånne plutselige vendinger kan altså livet ta, og jeg må si jeg synes musikkverdenen mistet et virkelig stort talent her. Men han etterlot seg noen gode låter, og har man sansen for dem så ville han nok satt pris på at de blir delt. Jeg synes både han og musikken hans fortjener den oppmerksomheten. Han gikk også for å være en utrolig bra fyr, med begge beina planta godt på bakken. Og denne musikken her lagde han på deltid, mens han hadde fulltidsjobb, hjemme på laptopen med et sett hodetelefoner og to billige møkkahøytalere. Noen ganger mister vi de beste. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå