MarianneE Skrevet 24. april #37042 Skrevet 24. april Husker jeg pleide å sette på denne om jeg var sint på mamma. Spesielt linja "Fuck you, I wont you tell me" var jeg veldig glad i. Det er igrunn 20 år siden 😅 1 2
jukkapalme Skrevet 25. april #37048 Skrevet 25. april CC Cowboys Kanskje du behøver noen. Konsert med CC Cowboys og KORK på nrk2. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #37049 Skrevet 25. april Wenn dein Herz sirtaki tanzt.. Die Flippers. Anonymkode: e1552...df5 1
Maia70 Skrevet 28. april #37053 Skrevet 28. april (endret) Linkin Park har aldri vært min greie, men det er noe ekte med det som jeg liker. Og hva var det egentlig med vokalisten's dødsfall? Og Chris Cornell dør samme sommer, det er litt rart. Endret 9. mai av Maia70 1 1
fugl fønix Skrevet 29. april #37055 Skrevet 29. april Lucky.me skrev (1 time siden): Den er fin den❤️🥹😭❤️, mange år siden sist jeg hørte den, helt til nå...😊 2
Lucky.me Skrevet 29. april #37057 Skrevet 29. april fugl fønix skrev (14 minutter siden): Den er fin den❤️🥹😭❤️, mange år siden sist jeg hørte den, helt til nå...😊 Hadde glemt den litt, jeg og😍 2
Tradegy Skrevet 29. april #37058 Skrevet 29. april (endret) Oh I just can't get enough trala lalaa I give in - (Kygo og dama venter låt, straks ) Så få linjer, men akk.. fått den på hjernen Endret 29. april av Tradegy 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå