Gå til innhold

Hvilken sang hører du på akkurat nå?

kilko

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trøstende sang når livet er vanskelig og man bare ønsker å bli liggende i sengen, men livet stopper ikke opp og man må fortsette...

Anonymkode: 8c2d9...187

kanskje mer motiverende, enn trøstende... 

Anonymkode: 8c2d9...187

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

THE LAST DINNER PARTY - SINNER  ( live performance ) official video 

youtube

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang siden 2020 jeg har lyttet til ikke-orkestral musikk. Veldig sofistikert for å være trance. 8/10

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Van Der Graaf Generator ga ut Pawn Hearts I 1971, og selv om de ikke ble veldig populære i England, ble de nærmest kanonisert i Italia, og de måtte ut på flere turneer der. Det var likevel ikke nok til å holde liv i bandet, og i -72 bestemte de seg for å legge ned prosjektet. Vokalist og låtskriver Peter Hammill fortsatte å gi ut plater, og alle de tre andre bidro her og der. I 1975 samlet Hammill bandet igjen, og de startet forbløffende nok med et pønkealbum* utgitt under Hammills navn alene, Nadir’s Big Chance. Deretter kom Godbluff med fire lange komposisjoner. Første spor heter The Undercover Man:

En kommentar på YouTube: Simply the most beautiful song ever written. Period.

En annen, til en liveversjon også fra -75: I saw them live about 1975 in Newcastle and my girlfriend at the time was horrified and left me there after 15 minutes. Never saw her again but have seen VGG twice since .

(I parentes bemerket: De mest ihuga VdGG-fans jeg har truffet, har vært kvinner. Vel, bortsett fra meg, da.)

* I sannhetens navn ikke ren pønk, men tittellåta er utvilsomt i den gata, og Johnny Rotten elsket plata.

Endret av Pawn Hearts
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...