Gå til innhold

Hvilken sang hører du på akkurat nå?

kilko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, jukkapalme said:

Hører på Beastie Boys "fight for your right to party", men får svart skjerm med aldersgrense når jeg prøver å poste YouTube-linken. Altså, SÅ drøy er den da ikke! 

YouTube er ganske agressiv på den aldersgrensen. Selv prøvde jeg å lenke til en tetris-humor og det også mener YouTube er for drøyt for de under 18.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (31 minutter siden):

YouTube er ganske agressiv på den aldersgrensen. Selv prøvde jeg å lenke til en tetris-humor og det også mener YouTube er for drøyt for de under 18.

Ja, helt håpløst og irriterende. Men hadde ikke trodd de skulle sette aldersgrense på den låta, er mye som er mye verre enn den, for å si det sånn. Synd, for den er så kul. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, jukkapalme said:

Blues Brothers er verdens kuleste film, har sett den ørten og et halvt tusen ganger :D 

Enig! I tillegg er Artetha Franklin tidenes beste kvinnelige sanger etter min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Enig! I tillegg er Artetha Franklin tidenes beste kvinnelige sanger etter min mening. 

Ja, hun er (eller var) helt rå! Musikken hennes vil leve for alltid. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Ja, hun er (eller var) helt rå! Musikken hennes vil leve for alltid. 

Cassidy Tvillingene er enige i at Aretha Franklin er tidens beste kvinnelige sanger, og tittelen som hun fikk i sin tid som The Queen of Soul er vel fortjent.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...