Gå til innhold

Hvilken sang hører du på akkurat nå?

kilko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis ikke navnet på låta og/eller bandet vises i selve videoen, kan dere ikke skrive det under linken da :sjenert:

Jeg bruker bare telefonen når jeg surfer på KG og da får jeg ikke sett det på samme måte som man gjør når man ser den på datamakinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Californication

Skjønner ikke hvordan man får opp selve videoen her... :sjenert:

Det kan jeg fortelle deg! :)

På menybaren over der som du skriver innlegget ditt klikker du på ikonet som heter "sett inn media" når du holder pekeren over. Der limer du inn den kopierte teksten fra youtube og klikker så på "sett inn media" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elihol

Det kan jeg fortelle deg! :)

På menybaren over der som du skriver innlegget ditt klikker du på ikonet som heter "sett inn media" når du holder pekeren over. Der limer du inn den kopierte teksten fra youtube og klikker så på "sett inn media" :jepp:

Takk! Prøvde å lime inn URL-kode der, men kanskje man skal lime inn hele linken, om det var det du mente... Men har uansett pcen klikket helt, og vil ikke legge til verken lenker, bilder eller smileyer, så gir opp å fikse på det :)

Endret av Elihol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Prøvde å lime inn URL-kode der, men kanskje man skal lime inn hele linken, om det var det du mente... Men har uansett pcen klikket helt, og vil ikke legge til verken lenker, bilder eller smileyer, så gir opp å fikse på det :)

Ja, du bare kopierer hele linken og limer den inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hører jeg på denne, som minner meg om en som nylig gikk fra å være min kjæreste til min venn..

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...