Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Det virker som bedrifter har gått fullstendig amok når det gjeler bruk av 1-tall i navn på bedriften. På vei til kontoret i dag gikk jeg forbi, sparebank1, maler1, fjord1. Hva blir det neste 2t1? Jeg syns ikke det vitner om omtanke når de har tenkt ut nytt navn og i noen tilfeller brukt milloner av kroner på å utvikle nytt, navn og logo til bedriften. Jeg er en stor fan av ordspill, men de er ftest morsomme første gangen...
Dru Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Jeg er overbevist om at det er en bevisst markedsstrategi. Sms-generasjonen begynner å bli så store at de bruker disse tjenestene etterhvert. Og kanskje det tiltaler mer at firmanavnet er skrevet på deres eget "språk"? Uansett svir det i øynene mine når jeg ser sånne ting. Og jeg tror nok ike jeg er alene om det. Håper de aldri får prisen for godt navnevett noen av de...
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #3 Skrevet 30. september 2004 Nevner bare Radio 1... Hørt om B2B (business to business)? Enig med deg. Fantasiløse navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå