AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Er lærling på første året mitt. Hva er det beste for meg I forhold til lunsj på jobben sånn at jeg sparer mer penger på det? Takk på forhånd Anonymous poster hash: d431a...2ba
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har kjøpt en ost som jeg har på jobb også får vi gratis brød billig og greit! Anonymous poster hash: fb9be...f0b
Brunhilde Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg mener bestemt at det lønner seg å lage matpakke hvis dere ikke har en eller annen subsdiert ordning på arbeidsplassen. 3
Rotemor Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg mener bestemt at det lønner seg å lage matpakke hvis dere ikke har en eller annen subsdiert ordning på arbeidsplassen. Absolutt. Men hvis man synes det er litt slitsomt kan man ha pålegg ( feks en tube kaviar og et glass syltetøy) på jobb og heller ha med brødskiver daglig.. Kioskmat eller ferskdisken på ICA bør man virkelig unngå. Det tgjør fort en månedslønn i året.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Matpakke.Anonymous poster hash: 6082a...664
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 For de aller fleste vil det være mest lønnsomt med matpakke. Med mindre jobben din har en knallbra ordning. Hos oss har vi spis-så-mye-du-vil-buffet til 30 kr. Det er grisedyrt med tanke på hvor mye jeg spiser (med tanke på at jeg prøver å unngå å bli bælmfeit.. skulle helt fint klart å spise til noe som faktisk var verdt over 30 kr pr dag, men da hadde jeg blitt en dundre rimelig fort). Billige matpakker kan være brødskiver med pålegg, eller havregryn med yoghurt/melk, eller kjøleskapsgrøt, eller vanlig havregrøt om du har tilgang på mikro. Middagsrester er også fin lunsj, om du kan varme opp igjen på jobb. Anonymous poster hash: 3c652...83f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå